طراحی گرافیکی و چاپ

12 کول پد لپ تاپ با نورپردازی RGB؛ زیبا، باکیفیت و کاربردی

کول پد یکی از ضروری ترین لوازم جانبی برای لپ تاپ به شمار میرود که می توانید با تهیه یک مدل باکیفیت از آن، دمای لپ تاپ را کاهش داده و عملکرد آن را به شکل قابل توجهی بهبود ببخشید. در این مطلب همراه ما باشید تا 12 کول پد لپ تاپ بسیار باکیفیت را به شما معرفی کنیم.

27 فروردین 1402

مواردی که باید در زمان طراحی کارت اعمال کنید!

کسب و کار کوچکی دارید و می خواهید آن را با استفاده از ترفند خاصی رونق بخشید؟ فکر می کنید تا حد کافی شغل تان برای افراد دیگر تعریف نشده است؟ برای اینکه تمامی این افکار را سرانجام دهید، باید قدمی در جهت ساخت یک کارت ویزیت بردارید که نشان از کسب و کار تان...

7 بهمن 1401

آنالیز لپ تاپ X515ja ایسوس؛ مقرون به صرفه و دانشجویی

لپ تاپ X515ja ایسوس، به یکی از محبوب ترین و و پربازدیدترین لپ تاپ های ایسوس در فروشگاه آنلاین خبرنگاران تبدیل شده و با توجه به قیمت مناسب و امکانات معقولش، مورد استقبال کاربران بسیار زیادی قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم به نقد و آنالیز این لپ تاپ...

28 دی 1401

یک صادرات شگفت انگیز از تهران به مسکو: دنای لادا گرانتا!

دیجیاتو نوشت: ایران خودرو از دیرباز در تلاش بوده تا چهره ای بین المللی به محصولات خود ببخشد. با اعمال تحریم ها علیه روسیه، دنا جایگزین لادا گرانتا شده است.

6 شهریور 1401

هاچ بک برقی کوچک کیا ری با چهره ای نو!

کمپانی کیا موتورز اولین خودروی الکتریکی خود به نام کیا ری را در سال 2011 به بازار کره عرضه کرد. این خودروساز اکنون میخواهد دومین فیس لیفت از این خودروی الکتریکی را در کره جنوبی به نمایش بگذارد.

24 مرداد 1401

درگذشت مرتضی رُهبانی در سکوت خبری

مرتضی رُهبانی، پژوهشگر، نویسنده و مترجم، چند روز قبل در سن 89 سالگی و در سکوت خبری از دنیا رفت.

15 مرداد 1401

یک زن 20 ساله با یک گوش خارجی نو که به وسیله چاپ سه بعدی از سلول های خودش ساخته شده

یک زن جوان، اولین فردی در دنیا است که یک گوش خارجی پرینت سه بعدی ساخته شده از سلول های خودش دریافت می نماید.

20 تیر 1401

این استنت هوشمند می تواند به صورت وایرالس، داده های جریان خون را به اطلاع پزشک شما برساند

استنت ها می توانند زندگی افراد مبتلا به مسائل عروقی را نجات دهند، زیرا رگ های خونی باریک شده و دچار تصلب یا سختی آنها را باز می کنند.

6 تیر 1401

رشد 40 درصدی اعتبارات هزینه ای دانشگاه کردستان

رئیس دانشگاه کردستان به فعالیت های عمرانی، بودجه و اعتبارات، مرجعیت و ارتقای جایگاه دانشگاه اشاره نمود و از رشد 40 درصدی اعتبارات هزینه ای این دانشگاه اطلاع داد.

15 خرداد 1401

ماهی ها چگونه با هم حرف می زنند؟

تهران (پانا) - پژوهش جدیدی که در دانشگاه کرنل انجام شده است، نشان می دهد که بیشتر ماهی ها با استفاده از صدای خود، با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

5 خرداد 1401

سفر در نوروز ممنوع نیست

استاندار اردبیل گفت: سفر در نوروز ممنوع نیست و ضروری است این سفر ها پیوست شیوه نامه های بهداشتی برای حفظ سلامت مسافران را داشته باشد.

21 اردیبهشت 1401

تاثیر مثبت شیر مادر مبتلا به کرونا بر روی نوزاد

محققان در پژوهشی تازه دریافتند شیر مادر مبتلا به کرونا می تواند برای نوزادانشان آنتی بادی به همراه داشته باشد.

28 بهمن 1400

کتابفروشی های قدیمی دنیا که همچنان فقط کتاب می فروشند

شهر طنجه مراکش خانه بسیاری از نویسندگان مشهور دهه 50 و 60 میلادی بود و کتابخانه ستون ها پاتوق تنسی ویلیامز، پل باولز، ویلیام اس باروز، ترومن کاپوتی و دیگران بود. این کتابفروشی هنوز بیشتر دارای عناوینی به زبان فرانسه است، اما عناوین اسپانیایی، انگلیسی...

22 دی 1400

لمینت چیست و چه کاربردی در صنعت چاپ و کاغذ و مقوا دارد ؟

لمینت یک فرآیند پس از چاپ است که در آن یک لایه پلاستیکی شفاف به عنوان محافظ نازک بر روی سطح مقوای چاپ شده، اعمال می گردد. لمینت اغلب در صنعت بسته بندی، چاپ جعبه، کارتن سازی، چاپ کارت ویزیت و چاپ دیجیتال کاربرد دارد. از انواع لمینت می توان به لمینت مات و...

3 آذر 1400

تغذیه های لازم در زمان سرما خوردگی

استراحت، اگر بیمار دچار تب، سرفه های شدید، و بی حالی میباشد حتما در خانه استراحت نماید. حداقل فایده آن این است که دیگران را مبتلا نمیکند.و در محل کار حتما از ماسک استفاده نماید.

17 آبان 1400

سومین دوره جایزه سال استیکر فراخوان داد، توجه به گستره ایران فرهنگی و شخصیت های ادبی و سینمایی ایران

دبیرخانه جایزه سال استیکر فراخوان سومین دوره این رویداد هنری را منتشر کرد.

14 آبان 1400

زیبایی زنان باردار

13 سؤال زنان باردار درباره زیبایی بسیاری از زنان دوست دارند برای آرام شدن در وان پر از آب بخوابند. در دوران بارداری این کار اشکالی ندارد به شرط آن که دمای آب خیلی بالا نباشد(حداکثر 37 درجه سانتیگراد) آب گرم بر رگهای خونی پا اثر گذاشته و سبب ناراحتی زنان...

11 آبان 1400

گوانیتیدین (GUANETIDINE)

موارد منع مصرف: در حساسیت شدید دارویی، نارسایی احتقانی قلب، بیماران مبتلا به فئوکرومویستوما منع مصرف دارد.

22 مهر 1400

یازدهم شهریور؛ یادآور تلاش مردان و زنان طلایه دار صنعت چاپ

به گزارش خبرنگاران ، احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران: یازدهم شهریور در تقویم ایران، روز صنعت چاپ نامگذاری شده است. این روز برای اهالی این صنعت اهمیت بسیاری دارد چراکه سمبلی ارزشمند برای ارج نهادن به تلاش های دویست ساله مردان و زنان...

12 شهریور 1400

کیا اسپورتیج 2022 چهره کاملا مدرن خود را به نمایش گذاشت

با طراحی کاملا مدرن و متفاوت در نسل پنجم، انتها خودروی شاسی بلند کیا اسپورتیج 2022 برای عرضه در بازارهای جهانی رونمایی شد.

9 تیر 1400
تعداد: (27)