مواردی که باید در زمان طراحی کارت اعمال کنید!

به گزارش وبلاگ سانا، کسب و کار کوچکی دارید و می خواهید آن را با استفاده از ترفند خاصی رونق بخشید؟ فکر می کنید تا حد کافی شغل تان برای افراد دیگر تعریف نشده است؟ برای اینکه تمامی این افکار را سرانجام دهید، باید قدمی در جهت ساخت یک کارت ویزیت بردارید که نشان از کسب و کار تان داشته و اطلاعات شما و مغازه یا فروشگاهتان روی آن درج شده باشد. چنین برگه ای باید تا حدی زیبا و مرتبط با شغل تان باشد که افراد را به سمت خود جذب کند، تا وقتی به شما احتیاج داشتند، برای زنگ زدن یا رجوع به سایت تان از آن استفاده نمایند.

مواردی که باید در زمان طراحی کارت اعمال کنید!

کمتر کسی فکر می نماید با داشتن یک فروشگاه یا حتی مغازه کوچکی برای فروش مرغ و ماهی، می تواند کارت ویزیت داشته باشد! اما اگر شما در این شغل فعالیت می کنید، از تاثیر این کار بر روی عایدی خود غافل نشوید. اینکه بتوانید چند نوع بازاریابی را در یک مجموعه کامل جمع آوری کنید، کار بسیار هوشمندانه ای است. با دادن یک یا چند کارت به مشتری تان می توانید مشتری های دیگر را هم جذب کنید. البته این روش تا زمانی که شما هم بتوانید کار تان را درست انجام دهید، تضمینی است.

ساخت کارت برای فروشگاه مرغ و ماهی باید چگونه باشد؟

در این زمینه می توان نظرات را از دید بسیاری از افراد مطرح نمود؛ یک طراح، یک فروشنده مرغ و ماهی و یک خریدار می توانند در چنین مسئله ای با زوایای مختلف دخیل باشند. فرض کنید به عنوان یک طراح کارت ویزیت قصد دارید برای چنین شغلی طراحی انجام دهید؛ باید از چه زاویه ای به آن نگاه کنید؟ اولین کاری که باید انجام دهید این است که چنین شغلی را آنالیز نموده و با بعضی خصوصیات آن آشنا شوید.

با اینکه مغازه یا فروشگاه مرغ را می توان در بسیاری از مغازه های سطح شهر پیدا کرد، اما کمتر فروشگاهی پیدا می شود که ماهی هم بفروشد. این 2 خوراک را می توان با مواد مختلفی مزه دار نموده و آن ها را با شیوه های گوناگونی طبخ کرد. با این حال، فروش مرغ و ماهی کاری بسیار پر سود است. یک طراح باید چنین مسائلی را هم در نظر گرفته و بعضی عوامل مهم در طرح کارت ویزیت مرغ و ماهی را برجسته تر نشان دهد. برای مثال، با وجود اینکه تا به حال کمتر به ماهی توجه شده، پس بهتر است تصویر ماهی کمی برجسته تر باشد.

کسی که چنین برگه یا ورقی را به عنوان خریدار دریافت می نماید، باید با ویژگی هایی رو به رو شود که او را جذب کند. در طراحی برای این نوع کسب و کار، باید از فضای صنعتی بیرون آمده و از جزئیاتی استفاده شود که با این شغل ارتباط دارند. اگر صاحب فروشگاه بزرگی هستید، می توانید تصویر کلی فروشگاه خود را روی چنین برگه ای چاپ نموده و فضای به جای مانده را به دیگر تصاویر و اطلاعات آن اختصاص دهید. با اینکه طراح تخصص لازم را دارد، اما شما هم باید به عنوان صاحب مغازه خواسته های خود را بیان کنید.

اگر بخواهید با یک تیم متخصص همکاری کنید، همه چیز برایتان حاضر و آماده بوده و بعضی آیتم ها طبق کسب و کار تان، از پیش معین شده است.

مسائلی که باید در خصوص عطاری بدانید!

این شغل هم همانند فروش مرغ و ماهی برای داشتن یک کارت ویزیت، احتیاج به آنالیز های اولیه دارد. اینکه گیاهان نقش ویژه ای در زندگی ما انسان ها دارند، بر هیچ فردی پوشیده نیست. از زمان های دور تا به حال، بسیاری از گیاهان توانستند خاصیت دارویی و شفا بخش خود را نشان دهند. چنین دارو هایی طبیعی بوده و اگر به میزان کافی مصرف شوند، تاثیر خود را داشته و بدون اینکه عوارض خاصی داشته باشند، روی سلامتی تاثیر می گذارند. استفاده از گیاهان دارویی ارتباطی به منطقه خاصی نداشته و تمامی افراد می توانند آن ها را تهیه نمایند.

اگر بخواهید طرح کارت عطاری را طراحی نموده و آن را چاپ کنید، بهتر است کمی بیشتر با چنین شغلی آشنا شوید. واژه عطار در فرهنگ فارسی به کسی گفته می شود که عطر فروش یا داروفروش است. این کلمه در نگاهی کلی تر که با واژه (Herbalist) شناخته می شود، عنوان گیاه شناس گیاهان دارویی را به خود می گیرد.

خصوصیات کارت طراحی شده برای عطاری

کارت ویزیت عطاری باید دارای بعضی خصوصیات باشد که آن را از مدل های دیگر متمایز کند. برای این مورد در چنین شغلی ضروری است تمامی موارد همانند رنگ، فونت و تصاویر با آن هماهنگی داشته باشند. برای مثال، نهادن تصویری از ادویه ها و گیاهان مختلف یا عرق های گیاهی گوناگون روی برگه، می تواند با چنین شغلی همخوانی داشته باشد. رنگ های سبز و قهوه ای روی زمینه سفید می توانند جلوه خود را معین نموده و نشان دهنده شغل عطاری باشند.

البته این موضوع هم باید دقت شود که علاوه بر تصاویر، حالت خاصی هم روی چنین برگه ای چاپ شود. توجه به بعضی نکات ریز می تواند در نهایت چیز مجذوب کنندهی را تحویل مشتری دهد. شما به عنوان یک عطار ترجیح می دهید چیزی که تنها حاوی اطلاعات شماره تماس و نشانی است را به مشتری بدهید یا کارتی که روی آن کار شده و مجذوب کننده است؟! کارت ویزیت، برای هر شغلی که باید برای مخاطب اشتیاق ایجاد کند. وقتی بتوانید این مورد را درج کنید که پیش از خرید به مشتری در خصوص گیاهان مشورت می دهید، این موضوع می تواند چنین اشتیاقی را در افراد به وجود آورد.

دریافت طرح اختصاصی کارت ویزیت از ایران طرح

اگر می خواهید در خصوص شغلتان طرحی اختصاصی برای کارت خود داشته باشید، بهتر است ایران طرح را انتخاب کنید. تمامی برگه هایی که در این مجموعه چاپ می شوند، به صورت دو طرفه بوده و میزان 6 * 9 دارد. رزولوشن 300 برای تمامی طرح ها اعمال می شود. اما اگر نخواهید همه چیز را به صورت اختصاصی انجام دهید، می توانید از بخش دانلود طرح، ایده بگیرید.

منبع: فرارو

به "مواردی که باید در زمان طراحی کارت اعمال کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواردی که باید در زمان طراحی کارت اعمال کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید