هاچ بک برقی کوچک کیا ری با چهره ای نو!

به گزارش وبلاگ سانا، کمپانی کیا موتورز اولین خودروی الکتریکی خود به نام کیا ری را در سال 2011 به بازار کره عرضه کرد. این خودروساز اکنون میخواهد دومین فیس لیفت از این خودروی الکتریکی را در کره جنوبی به نمایش بگذارد.

هاچ بک برقی کوچک کیا ری با چهره ای نو!

به گزارش وبلاگ سانا، کیا ری 2023 تازه، یک خودروی کوچک شهری است که 3595 میلی متر طول، 1595 میلی متر عرض و 1700 میلی متر ارتفاع دارد. این هاچ بک، یک جلوپنجره بازطراحی شده شبیه دماغ ببر دارد که لوگوی این شرکت بر روی آن حک شده است.

چراغ های جلوی خودو کاملا تغییر نموده است. این چراغ ها اکنون عمودی تر شده و احتمالا میزبان چراغ های مه شکن خواهند بود. کیا ری 2023 که فقط یک فیس لیفت است و نه یک خودروی نسل بعدی، به غیر از رینگ های آلیاژی تازه و شیک همان مشخصات جانبی مدل قبلی را دارد. چراغ های عقب کاملاً تغییر نموده اند. قطعات تزئینی مشکی براق که در سراسر درب عقب کشیده شده است، تغییرات قابل توجهی را در قسمت پشتی خودرو به ارمغان آورده اند.

فضای داخلی دستخوش تغییرات اساسی نشده است و به آسانی می توان متوجه شد که این خودرو مدتی در بازار بوده است. خوشه ابزار دیجیتال خودرو مهم ترین تغییرات را داشته است. این قسمت اکنون به یک صفحه نمایش رنگی 4.2 اینچی مجهز شده است. داشبورد این خودرو نسبت به تازهترین محصولات کیا بسیار مدرن تر به نظر می رسد. گفتنی است که ری اولین خودروی برقی تولیدی کیا است که در سال 2011 به عنوان جایگزینی بدون آلایندگی برای مدل ICE با موتور 1.0 لیتری سه سیلندر بنزینی عرضه شد.

منبع: insideevs

منبع: فرارو

به "هاچ بک برقی کوچک کیا ری با چهره ای نو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاچ بک برقی کوچک کیا ری با چهره ای نو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید