سفر در نوروز ممنوع نیست

به گزارش وبلاگ سانا، استاندار اردبیل گفت: سفر در نوروز ممنوع نیست و ضروری است این سفر ها پیوست شیوه نامه های بهداشتی برای حفظ سلامت مسافران را داشته باشد.

سفر در نوروز ممنوع نیست

سید حامد عاملی گفت: در صورت بازگشایی مرز ها و ورود مسافران خارجی آنالیز کارت واکسن و گواهینامه معتبر تست کرونا در مرز لازم است.

استاندار اردبیل در جلسه ستاد خدمات سفر و ستاد مدیریت کرونا که به صورت متمرکز برگزار گردید، کنترل کارت واکسیناسیون دز دوم مسافران را مورد تاکید قرار داد.

عاملی می گوید: با بیان اینکه تجمع گردشگران در اماکن تفریحی، گردشگری و توریستی باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همراه باشد، از دایر شدن مراکز واکسیناسیون برای مسافران احتیاجمند واکسن خصوصا دز دوم اطلاع داد.

او از فعال شدن ستاد هماهنگی خدمات سفر در محل نگارخانه ختایی بقعه شیخ صفی الدین اطلاع داد و گفت: نمایندگان دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر نیز در این مکان استقرار یافته و شماره تلفن های ضروری نیز قبل از تعطیلات اطلاع رسانی می گردد.

استاندار اردبیل تامین نقدینگی خودپرداز های بانک ها را در ایام نوروز مورد تاکید قرار داد و خواهان ابلاغ این موضوع به تمامی شعب بانک ها در استان شد.

عاملی توجه به آمادگی مجتمع های رفاهی بین راهی، کشیک های اتحادیه های مختلف صنفی، تامین نان، مرغ، گوشت و اقلام مورد احتیاج را از مهم ترین اقدامات لازم در این ایام دانست.

او تهیه و توزیع بروشور های مراکز گردشگری، پخش برنامه های معرفی ظرفیت های گردشگری استان از صدا و سیما، دایر بودن مساجد در نقاط مختلف و خصوصا مرکز شهرها، المان سازی در شهر ها با محور کنگره بزرگداشت شهدای استان و آمادگی امداد خودرو برای خدمت رسانی به مسافران را از دیگر اقدامات ضروری برای استقبال از مسافران نوروزی بیان کرد.

استاندار اردبیل اجرای طرح های ابتکاری از جمله پذیرایی موقت از رانندگان در 30 کیلومتری ورودی شهر ها با هدف کاهش تصادفات را یادآور شد و خواهان همکاری دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر با پلیس راه شد.

در ادامه این جلسه، دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر، اقدامات و برنامه های خود را برای استقبال از گردشگران نوروزی ارائه کردند.

وبلاگ سانا اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سفر در نوروز ممنوع نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر در نوروز ممنوع نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید