روانشناسی

بازی های ویدیویی چگونه می توانند به کاهش اضطراب کمک کنند؟ (پیوند بازی و روانشناسی)

همه افراد ممکن است به دلایل مختلفی از جمله ترس از شکست، خجالت یا یادآوری رویداد های اضطراب آور دچار اضطراب شوند. در سال 2017، اضطراب به عنوان یک اپیدمی یا همه گیری توصیف شد زیرا اختلالات اضطرابی در حال حاضر شایع ترین اختلالات سلامت روان در جهان هستند. گفتنی...

7 اردیبهشت 1403

آب وهوا چگونه بر کامپیوتر شما اثر می گذارد؟

کامپیوتر شما شکست ناپذیر نیست و عوامل داخلی و خارجی زیادی وجود دارند که می توانند بر نحوه عملکرد رایانه شما تأثیر بگذارند، از جمله آب وهوا. اما محیط اطراف شما چگونه می تواند بر رایانه شخصی شما تأثیر بگذارد و برای حفظ آن در برترین شرایط چه کاری می توانید...

5 تیر 1402

بهترین ویتامین ها برای بهبود خواب ، با این ویتامین ها بی خوابی خود را درمان کنید

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تغذیه و خواب مناسب ندارید نگران نباشید، چون برخی ویتامین ها هستند که می توانند به شما برای داشتن خوابی بهتر و با کیفیت تر کمک کنند.

24 فروردین 1402

فیلمی که ایده اش از یک فایل صوتی آمد، محمد زاده: ده کیلو کم کردم

آخرین جایزه سینمای ایران در سال 1402 به سومین ساخته وحید جلیلی رسید. فیلمی بحث انگیز با بازی نوید محمد زاده که راه موفقتش را جشنواره ونیز باز کرد.

28 اسفند 1401

هشدار یک متخصص درباره مصرف دارو با آب میوه

به گفته یک متخصص تغذیه، مصرف دارو با آبمیوه به هیچ وجه توصیه نمی گردد به عنوان مثال اگر دارو های سرماخوردگی با فاصله از آبمیوه خورده گردد تأثیر دارو را بیشتر می نماید.

5 اسفند 1401

شستشوی سینوزیت ها با یک روش ساده

بینی تان را با آب نمک بشویید. در طول شب، ترشحات بیشتری به سینوس ها هجوم می آورد. در نتیجه برای جلوگیری از این شرایط نامناسب، بهتر است قبل از خواب، بینی خود را با آب نمک شست و شو دهید. این کار باعث تمیز شدن ناحیه و کاهش التهاب می گردد.

17 بهمن 1401

خوش هیکل ماندن در سفر، سخت اما امکان پذیر

برای کشف کردن مکان های تازه قدم بزنید. اگر فقط از پنجره ماشین یا اتوبوس مکان های تازهی را مشاهده می کنید، فقط تکه ای از همه چیز را می بینید. چند کفش پیاده روی بسیار راحت خریداری کنید و به پیاده روی بروید تا منظره ها نزدیک و پویا از مقصدتان را ببینید. شما...

18 دی 1401

روایت امانی از جمع آوری معتادان هرندی ، 80 درصد این افراد به محله بازگشتند

عضو شورای شهر تهران گفت: پس از مدتی کوتاه 80 درصد معتادان جمع آوری شده به محله هرندی بازگشتند.

13 آذر 1401

چرا در لحظات شاد زندگی گریه می کنیم؟

گریه اغلب با احساساتی مانند خشم، ناامیدی یا غم همراه است و وقتی به شادی فکر می کنید، تقریبا به اشک نمی اندیشید، اما آیا تا به حال نام اشک شادی را شنیده اید؟ حتی ممکن است آن را تجربه کرده باشید!

30 مهر 1401

کدام گیاهان دارویی خستگی مزمن را کاهش می دهند؟

بعضی گیاهان دارویی می توانند علائم خستگی مزمن را کاهش دهند.

21 مهر 1401

گیاه ریسمان هندو پرورش دهید

این گیاه را شاید بیشتر به نام هویا کارنوزا بشناسید، گیاهی گلدار با شاخ و برگ زیبا و چرمین که به خاطر شاخسار آویزانی که دارد شناخته شده است. اگر گیاهی تازه برای خانه می خواهید، تامل نکنید.

21 مرداد 1401

9 علامت مرگ زودرس در شما

فقط درصورتی که بیماری خاصی داشته باشید، انتها عمر شما قابل پیش بینی است اما احتمالاً مثل بقیه یک جا نمی نشینید و فکر کنید که چند روز دیگر روی این کره خاکی زندگی می کنید و چه تاریخی دار فانی را وداع می گویید.

17 مرداد 1401

دوش اول صبح یا آخر شب؛ کدام بهتر است؟

دوش گرفتن در صبح یا آخر شب، هر یک مزایای خود را دارند، اما به نظر می رسد دوش گرفتن شبانه بهتر باشد.

16 مرداد 1401

اقامتگاه بوم گردی بادلا قشم

قشم یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس به شمار میرود و همه ساله گردشگران زیادی جذب جاذبه های طبیعی آن می شوند. با وجود محبوبیت قشم، خبری از وجود هتل های لوکس و مجلل زیادی در این جزیره نیست. به همین علت اقامتگاه های بوم گردی زیادی در این جزیره به وجود آمده...

14 مرداد 1401

گل و گیاه را کجای خانه قرار دهیم؟

اگر می خواهید از گیاهان در خانه آپارتمانی خود بهره ببرید اما نمی دانید آن ها را کجا بگذارید با ما همراه باشید تا برترین فضاها در منزل را به شما معرفی کنیم.

3 مرداد 1401

بیماری هایی که خلق و خو را عوض می کند

تهران (پانا) - برخی بیماری ها فقط جسم را تحلیل نمی برند و روی روحیه افراد هم تاثیرگذارند. این بیماری ها باعث تغییر در خلق و خوی افراد می شوندو به وضوح رفتار فرد مبتلا را عوض می کند که بیماری های شایع آلزایمر و سکته از جمله اینهاست.

10 تیر 1401

تولیدی مبل راحتی ، مبل راحتی نو

می دانید که مبلمان نقش مهمی در چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی ایفا می کند و برای خرید آن باید به نکات مهمی توجه کرد. در تولیدی مبل راحتی سازندگان تلاش می نمایند تا این سبک از مبلمان را در مدل های مختلف و با کیفیت بالایی ارائه نمایند تا مشتریان بتوانند...

21 اردیبهشت 1401

دریاچه های تار و هویر، گریزی برای تهرانی ها از گرمای تابستان

آشنایی با دریاچه های تار و هویر در دماوندتهران کلان شهر شلوغ ایران باتمام شلوغی ها و دغدغه هایی که زندگی در آن دارا می باشد، جاذبه های خاص خودش را دارد و شما می توانید در بین گزینه های تفریحی طبیعی، تاریخی و هیجانی اش یکی را انتخاب کنید و از آن نهایت لذت...

14 اردیبهشت 1401

همکاری هواپیمایی بریتانیا با شرکت ورشکسته توماس کوک برای بازگرداندن مسافران

توماس کوک، یکی از بزرگ ترین شرکت های مسافرتی دنیا، با بیش از 600 هزار مسافر سرگردان در نقاط مختلف اعلام ورشکستگی کرد. بعضی، این ورشکستگی را به یک زلزله هفت ریشتری تشبیه نموده اند.

14 اردیبهشت 1401

30 خاصیت بی نظیر لیموشیرین

خبرنگاران/لرستان یک کارشناس گیاهان دارویی گفت: لیموشیرین از مرکبات بسیار مفید و دارای طبع سرد و خشک است که با داشتن منبع غنی ویتامین C، اسید سیتریک، مس و آهن یکی از مفیدترین میوه ها برای درمان بیماری هاست.

28 فروردین 1401
تعداد: (58)