خودرو

اولین خودروی پرنده با موفقیت به پرواز عایدی!، عکس

در کوشش برای دستیابی به موفقیت در حمل و نقل هوایی و زمینی، خودروی پرنده نو سامسون اسکای Switchblade اولین پرواز خود را با موفقیت انجام داد.

28 آبان 1402

ببینید ورنا محبوب ایرانیان برای 2023 چه تغییری نموده است؟، عکس

هر بار که هیوندای یک خودروی تازه را روانه بازار می نماید، یکی از مواردی که به طور مداوم در آن رجحان دارد، ارائه فناوری ها و ویژگی های پیشرفته است.

9 شهریور 1402

جزئیات حمله با چاقو به یک طلبه در قم ، انتقال روحانی به بخش مراقبت های ویژه

فرمانده انتظامی شهرستان قم با تشریح جزئیات حادثه حمله به یک طلبه در خیابان شهدای قم گفت: راننده ای که بعد از تصادف با یک روحانی، با چاقو به وی حمله نموده بود دستگیر شد.

10 اردیبهشت 1402

جهش قیمت تیبا و دنا در بازار؛ آخرین قیمت پژو، کوییک و سمند

خودرو های کوییک نیز در این یک هفته افزایش قیمت ها را تجربه کردند به طوری که کوییک دنده ای مدل 1400 از 300 میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به 305 میلیون تومان رسیده است و مدل 1401 آن نیز از 310 میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به 310 میلیون تومان رسیده است....

21 بهمن 1401

مشخصات فنی سایپا آریا اعلام شد ، موتور 2 لیتری GDi آریا چه ویژگی هایی دارد؟

تعیینات فنی سایپا آریا بالاخره تعیین شد و این خودرو قرار است با یک قوای محرکه 2 لیتری تنفس طبیعی فراوری گردد. اما این موتور که عنوان شد متعلق به برند میتسوبیشی است، در حقیقت در کارخانه HARBIN DONGAN چین فراوری می گردد.

10 بهمن 1401

معنی نمادهای معروفی که می شناسیم چیست؟

به احتمال قریب به یقین، کمتر کسی با مفهوم و ریشه نمادهای معروف آشنایی دارد.این نمادها همه جا هستند، در ایمیل، جاده ها، تبلیغات. آن ها همه جا ما را دوره نموده اند؛ در محیط کار، در فروشگاه ها ،پشت خریدهایمان وهمه ما این علائم را مشاهده نموده ایم، اما چیزی...

2 بهمن 1401

خوش هیکل ماندن در سفر، سخت اما امکان پذیر

برای کشف کردن مکان های تازه قدم بزنید. اگر فقط از پنجره ماشین یا اتوبوس مکان های تازهی را مشاهده می کنید، فقط تکه ای از همه چیز را می بینید. چند کفش پیاده روی بسیار راحت خریداری کنید و به پیاده روی بروید تا منظره ها نزدیک و پویا از مقصدتان را ببینید. شما...

18 دی 1401

برترین زمان سفر به مالت

مالت (Malta) کشوری جزیره ای است که در جنوب دریای مدیترانه و سیسیلی قرار گرفته و در تمام فصول سال نیز گردشگران را به سمت خود جلب می نماید. آب وهوای مالت در بیشتر روزهای سال آفتابی است و همین نیز باعث شده تا افراد بسیاری برای گذراندن تعطیلات خود به آنجا سفر...

12 مهر 1401

پیش بینی سرانجام هفته بارانی دراستان سمنان

مدیرکل هواشناسی استان سمنان درباره بارش های پراکنده، رگبار و رعد و برق در سرانجام هفته هشدار زرد گفت.

25 شهریور 1401

یک صادرات شگفت انگیز از تهران به مسکو: دنای لادا گرانتا!

دیجیاتو نوشت: ایران خودرو از دیرباز در تلاش بوده تا چهره ای بین المللی به محصولات خود ببخشد. با اعمال تحریم ها علیه روسیه، دنا جایگزین لادا گرانتا شده است.

6 شهریور 1401

ریزش قیمت ها در بازار خودرو؛ پژو 20 میلیون تومان ریخت

تهران (پانا) - آنالیز نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت خودروهای پژو، دنا و کوییک در 24 ساعت گذشته است.

2 شهریور 1401

هاچ بک برقی کوچک کیا ری با چهره ای نو!

کمپانی کیا موتورز اولین خودروی الکتریکی خود به نام کیا ری را در سال 2011 به بازار کره عرضه کرد. این خودروساز اکنون میخواهد دومین فیس لیفت از این خودروی الکتریکی را در کره جنوبی به نمایش بگذارد.

24 مرداد 1401

اقامتگاه بوم گردی بادلا قشم

قشم یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس به شمار میرود و همه ساله گردشگران زیادی جذب جاذبه های طبیعی آن می شوند. با وجود محبوبیت قشم، خبری از وجود هتل های لوکس و مجلل زیادی در این جزیره نیست. به همین علت اقامتگاه های بوم گردی زیادی در این جزیره به وجود آمده...

14 مرداد 1401

کووین شوانجی پرو، کراس اوور زیر مجموعه چری معرفی گردید

کووین اتو (Cowin Auto) نام برند خودرویی است که در سال 2014 تأسیس و 49 درصد سهام آن در اختیار چری اتومبیل چین واقع شده است. از این رو شباهت محصولات آن با تولیدات چری چندان جای تعجب ندارد. در این مقاله، به معرفی کووین شوانجی پرو می پردازیم.

7 مرداد 1401

دوئل خودرو های هاچ بک و صندوقدار

خبرنگاران- قیمت پراید هاچ بک به شکل سنتی از نسخه های صندوقدار بیشتر بوده است. درحال حاضر پراید هاچ بک صفرکیلومتر را در بازار آزاد 205 میلیون تومان معامله می نمایند و برای خرید پراید صندوقدار باید 185 میلیون تومان پرداخت کرد. تقریبا همین شرایط را در بازار...

29 تیر 1401

خودروهای آینده بازار ایران بررسی شدند ، پاسپورت ایرانی برای چینی ها!

خودروهای آینده بازار ایران همانطور که انتظار می رفت، تماماً چینی هستند. البته نه چینی های مطرح در بازار جهانی. بلکه با دانگ فنگ هایی رو به رو خواهیم بود که هر کدام در خودروسازان خصوصی ما نام و نام خانوادگی خود را تغییر دادند!

23 تیر 1401

هرآنچه باید قبل از خرید انواع شیرآلات خانگی بدانید

اگر در حال بازسازی یا ارتقای آشپزخانه خود هستید، باید بدانید که تعویض شیرآلات گزینه ای است که می تواند هم از لحاظ مالی و هم زیبایی جالب توجه باشد. امروزه جدیدترین شیرآلات با روکش های سخت و درجه یک وارد بازار شده اند که می توانند با انواع شیرآلاتی که دائما...

17 تیر 1401

جهت دوساعته شانگ های تا نیویورک

حمل و نقل فضایی مستقر در پکن (معروف به Lingkong Tianxing در چین) با توسعه یک وسیله نقلیه مسافربری که می تواند با سرعت 5793 کیلومتر بر ساعت بیش از دو برابر سرعت کنکورد در آسمان ها پرتاب گردد این منظره را به واقعیت تبدیل می نماید.

1 تیر 1401

دریاچه حلیمه جان، عروس سبزپوش گیلان

دریاچه حلیمه جان، دریاچه ای زیبا در شهرستان رودبار استان گیلان محسوب می گردد و در نزدیکی شهر توتکابن و در روستای حلیمه جان واقع شده است.

10 خرداد 1401

تجربه متفاوت دنیا مجازی متاورس

شرکت تابعه پاناسونیک به نام Shiftall در نمایشگاه 2022 CES مجموعه ای از محصولاتی را معرفی نموده است که برای یاری به کاربران برای غوطه ور شدن در دنیا مجازی متاورس، طراحی شده اند.

7 خرداد 1401
تعداد: (144)