اولین خودروی پرنده با موفقیت به پرواز عایدی!، عکس

به گزارش وبلاگ سانا، در کوشش برای دستیابی به موفقیت در حمل و نقل هوایی و زمینی، خودروی پرنده نو سامسون اسکای Switchblade اولین پرواز خود را با موفقیت انجام داد.

اولین خودروی پرنده با موفقیت به پرواز عایدی!، عکس

تینا مزدکی- این وسیله نقلیه سه چرخ که برای پرواز به گواهینامه خلبانی خصوصی و برای رانندگی به گواهینامه رانندگی یا موتورسیکلت احتیاج دارد، 152 متر بالاتر از فرودگاه گرانت کانتی در واشنگتن اوج گرفت و در اولین پرواز خود حدود 6 دقیقه در هوا پرواز کرد.

خودروی اسپرت پرنده Switchblade به عنوان یک هواپیمای آزمایشی طبقه بندی می شود که دو سرنشین را در کنار هم قرار می دهد، به حداکثر سرعت هوایی 200 مایل در ساعت و سرعت رانندگی 125+ مایل در ساعت می رسد. این وسیله نقلیه دارای برد پروازی 450 مایل است.

در هنگام آماده سازی این خودرو برای پرواز، بال ها به سمت بیرون می چرخند و دم در کمتر از سه دقیقه توسعه می یابد. سپس می توانید هواپیمای خود را مستقیماً با سرعت 200 مایل در ساعت و 13000 فوت به مقصد برسانید. وقتی فرود می آیید، وسیله نقلیه شما با خیال راحت به حالت رانندگی بر می شود.

این خودروی پرنده بعلاوه دارای سیستم هایی برای جلوگیری از جمع شدن بال ها در اواسط پرواز است.

در حالی که تقاضا برای این خودرو زیاد است، تا دو سال دیگر نمی توانید از این وسایل نقلیه بهره ببرید. در حال حاضر بیش از 2300 رزرو برای ماشین پرنده از مشتریان احتمالی در 50 استان و 57 کشور وجود دارد. دو نسخه اصلی از Switchblade وجود دارد که می توانید از بین آن ها برچسب های قیمتی از 170000 تا 195000 دلار را انتخاب کنید.

منبع: foxbusiness

صفر تا 100 این خودرو تنها دو ثانیه زمان می برد!/عکس

هیچ کس تمایلی به نشستن در این مرسدس بنز و رولزرویس ندارد/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "اولین خودروی پرنده با موفقیت به پرواز عایدی!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خودروی پرنده با موفقیت به پرواز عایدی!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید