کسب و کار

عکس سلفی با آثار تاریخی ابزار رونق صنعت گردشگری است

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، عکس سلفی با آثار تاریخی ابزار رونق صنعت گردشگری است.

25 دی 1402

آمار ترسناک از مشاغلی که هوش مصنوعی تصاحب خواهد نمود!

زومیت نوشت: یک مؤسسه تحقیقاتی می گوید هوش مصنوعی مولد بین 10 تا 40 سال آینده نیمی از مشاغل را درگیر اتوماسیون می نماید.

20 تیر 1402

چطور برای معاملات مسکن کد رهگیری بگیریم؟

اگر قصد خرید، فروش یا اجاره مسکن یا هر نوع ملک دیگری را دارید باید از مشاور املاک بخواهید قراردادتان را در سامانه املاک و مستغلات ثبت و کد رهگیری ارایه کند. کد رهگیری امنیت معامله را بالا می برد، رایگان و الزامی است و اگر واسطه ملکی از ارایه آن خودداری...

13 فروردین 1402

این بوقلمون ها از ایتالیا وارد تهران شدند؛ ماجرای تقدیم سالی یک بوقلمون به شاه

نخستین بار بوقلمون ها در زمان شاه عباس صفوی از طریق تاجران ارمنی که به ایتالیا رفته بودند به ایران آورده و در تهران پرورش داده می شد. از آن به بعد هم بیشتر ارامنه مسئول تکثیر بوقلمون ها در تهران شدند.

23 اسفند 1401

مشخصات فنی سایپا آریا اعلام شد ، موتور 2 لیتری GDi آریا چه ویژگی هایی دارد؟

تعیینات فنی سایپا آریا بالاخره تعیین شد و این خودرو قرار است با یک قوای محرکه 2 لیتری تنفس طبیعی فراوری گردد. اما این موتور که عنوان شد متعلق به برند میتسوبیشی است، در حقیقت در کارخانه HARBIN DONGAN چین فراوری می گردد.

10 بهمن 1401

مواردی که باید در زمان طراحی کارت اعمال کنید!

کسب و کار کوچکی دارید و می خواهید آن را با استفاده از ترفند خاصی رونق بخشید؟ فکر می کنید تا حد کافی شغل تان برای افراد دیگر تعریف نشده است؟ برای اینکه تمامی این افکار را سرانجام دهید، باید قدمی در جهت ساخت یک کارت ویزیت بردارید که نشان از کسب و کار تان...

7 بهمن 1401

آمازون رکورد خواهد زد؟ ، افتتاح 3 هزار فروشگاه بدون صندوقدار در عرض 3 سال

بعضی منابع مطلع مدعی شده اند که آمازون به زودی اقدام به افتتاح 3 هزار فروشگاه نو خواهد نمود. فروشگاه هایی که طی سه سال آینده در نقاط مختلف دنیا افتتاح خواهند شد.

13 دی 1401

برخورد با پلتفرم های خارجی حتی به ضرر اپراتورهای داخلی

با توجه به اظهارات تازه رییس مرکز ملی فضای مجازی و احتمال ادامه روند مسدودی اینستاگرام و واتساپ، آیا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مقوله تعدیل تعرفه های ارتباطی ورود می نماید؟

5 دی 1401

طراحی عجیب هلی کوپتر نو ارتش آمریکا، عکس

دیجیاتو نوشت: کمپانی Bell که متعلق به هولدینگ Textron است در رقابت برای ساخت پرنده تهاجمی برد بلند آینده ایالات متحده برنده شده و بزرگ ترین قرارداد هلیکوپتری 40 سال اخیر پنتاگون را بدست آورد.

20 آذر 1401

روایت امانی از جمع آوری معتادان هرندی ، 80 درصد این افراد به محله بازگشتند

عضو شورای شهر تهران گفت: پس از مدتی کوتاه 80 درصد معتادان جمع آوری شده به محله هرندی بازگشتند.

13 آذر 1401

تاریخ انتشار Return to Monkey Island برای کنسول ها تعیین شد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

استودیوی Terrible Toybox به تازگی در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Return to Monkey Island برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری رونمایی نموده است.

18 آبان 1401

روزی روزگاری کارد، مصقل، خون ، چگونه نخستین فرهنگسرای تهران در کشتارگاه به دنیا آمد؟

تعطیلی بزرگ ترین سردخانه خاورمیانه در میدان بهمن، شاید در گذشته برای خیلی ها فقط یک خبر ساده بود، اما برای اهالی این محله ها که در این دور و اطراف زندگی می کردند، مثل یک بمب خبری عمل کرد.

6 آبان 1401

راهنمای خرید مبل کلاسیک نو

راهنمای خرید مبل کلاسیک نو با توجه به انواع مدل ها و سبک ها در طراحی مبلمان، انتخاب مبل و خرید مبل مناسب کمی پیچیده است. مبل کلاسیک از انواع سبک های مبل است که طراحی خاص و منحصر به فردی دارد...

2 آبان 1401

عکس ، ضربه بزرگ و نو گوگل به کسب و کارهای دیجتال ایران !

دیجیاتو نوشت: سیاست تازه گوگل برای راهنمایی های تبلیغاتی سرویس گوگل ادز به تارنمایی که سال ها پیش در ایران فیلتر شده، کسب وکارهای ایرانی را به دردسر انداخته است.

20 مهر 1401

یک صادرات شگفت انگیز از تهران به مسکو: دنای لادا گرانتا!

دیجیاتو نوشت: ایران خودرو از دیرباز در تلاش بوده تا چهره ای بین المللی به محصولات خود ببخشد. با اعمال تحریم ها علیه روسیه، دنا جایگزین لادا گرانتا شده است.

6 شهریور 1401

تفاهم نامۀ ایرانسل و اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، آئین تبادل تفاهم نامه و رونمایی از سیستم ارتباطی بی سیم تاکسی، امروز پنج شنبه 27 مرداد 1401، با حضور دکتر مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و مهندس محسن یوسف پور، مدیرکل راهکارهای سازمانی...

29 مرداد 1401

همه چیز درباره کاهش تقاضا در بازار مسکن تهران

خبرنگاران- منطقه پنج محبوب ترین نقطه تهران در بازار مسکن مرکز است. طبق آخرین آمار های رسمی حدود 15 درصد از کل معاملات مسکونی تهران در این محدوده شهر منعقد شده، اما تعداد واحد های خرید و فروش شده در همین منطقه نسبت به ماه قبل 25 ریزش داشته. براساس آمار ها...

18 مرداد 1401

9 علامت مرگ زودرس در شما

فقط درصورتی که بیماری خاصی داشته باشید، انتها عمر شما قابل پیش بینی است اما احتمالاً مثل بقیه یک جا نمی نشینید و فکر کنید که چند روز دیگر روی این کره خاکی زندگی می کنید و چه تاریخی دار فانی را وداع می گویید.

17 مرداد 1401

مجموعه هری پاتر با وجود مخالفت برخی از بازیگران اصلی بازسازی می گردد؟

هری پاتر یکی از فرنچایزهای بسیار محبوب هالیوود است؛ گرچه ممکن است برخی بازیگران مجموعه چندان علاقه مند به حضور مجدد در آن نباشند اما این مساله باعث نمی گردد که سازندگان به فکر راه اندازی مجدد مجموعه هری پاتر نیفتند.

9 مرداد 1401

کلگری در بین 3 شهر برتر دنیا برای زندگی

در فهرستی که اخیراً برترین شهرهای دنیا برای زندگی را رتبه بندی نموده است، کلگری در جایگاه سوم نهاده شد و بالاترین رتبه را در کانادا داشت.

8 مرداد 1401
تعداد: (167)