فعالیت های کارآفرینی در دانشگاه ها کمرنگ شده است

به گزارش وبلاگ سانا، رئیس دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد گفت: فعالیت های کارآفرینی در دانشگاه ها کمرنگ شده است.

فعالیت های کارآفرینی در دانشگاه ها کمرنگ شده است

به گزارش گروه استان های وبلاگ سانا، شاهرخ جایدری در رویداد شتاب استارتاپی با موضوع گیاه دارویی مرزه خوزستانی که در علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد برگزار گردید، اظهار کرد: رویداد استارتاپ یکی از روش های تربیت و پرورش خلاقیت و نوآوری در دانشجویان است.

وی با بیان اینکه این رویدادهای استارتآپی به منظور ایجاد کسب و کار متناسب با احتیاج جامعه پیشرو در حداقل زمان ممکن با حداقل هزینه با بهره وری بالا برگزار می شوند، اضافه نمود: پس از برگزاری این دوره ها، دانشجویان در پی تجاری سازی ایده خود هستند.

جایدری اظهار داشت: مسئله ای که در لرستان وجود دارد این است که فعالیت های کارآفرینی در دانشگاه ها کمرنگ شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد اضافه نمود: در این راستا با مکاتبات و پیگیری ها با دانشگاه جامع علمی کاربردی و با توجه به زیرساختی که در جهاد دانشگاهی لرستان وجود دارد از جمله مجتمع تحقیقات و فراوری گیاهان دارویی بام لرستان، یک دوره استارتاپی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد برگزار گردید.

وی بیان نمود: در مجموع 19 طرح به دبیرخانه این رویداد واصل شد که در حوزه فرآوری گیاهان دارویی و نوآوری در فراوری کشت و مکانیزاسیون مرزه خوزستانی بودند که پس از آنالیز اولیه شش طرح در دو حوزه فرآوری گیاهان دارویی و نوآوری در فراوری و کشت مورد پذیرش اولیه قرار گرفتند.

جایدری یادآور شد: در خاتمه داوری در این جلسه سه طرح به عنوان برتر برگزیده شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فعالیت های کارآفرینی در دانشگاه ها کمرنگ شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های کارآفرینی در دانشگاه ها کمرنگ شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید