راهنمای خرید مبل کلاسیک نو

به گزارش وبلاگ سانا، راهنمای خرید مبل کلاسیک نو با توجه به انواع مدل ها و سبک ها در طراحی مبلمان، انتخاب مبل و خرید مبل مناسب کمی پیچیده است. مبل کلاسیک از انواع سبک های مبل است که طراحی خاص و منحصر به فردی دارد...

راهنمای خرید مبل کلاسیک نو

با توجه به انواع مدل ها و سبک ها در طراحی مبلمان، انتخاب مبل و خرید مبل مناسب کمی پیچیده است. مبل کلاسیک از انواع سبک های مبل است که طراحی خاص و منحصر به فردی دارد. برای فضاهای خاص طراحی شده است و باید قبل از انتخاب و خرید ان به راهنمای خرید مبل کلاسیک نو توجه شود.

در این مطلب با ویژگی های مبل کلاسیک و انواع ان در طرح های مدرن و نو، اشنا می شویم. بعد از آشنایی با انواع مبل کلاسیک، با توجه به دکوراسیون و فضای خانه می توان مناسب ترین و برترین خرید را در بین انواع مبلمان از جمله مبل راحتی ال نیز داشت.

خرید مبل کلاسیک نو

وقتی قصد خرید مبل راحتی ال، استیل و یا مبل کلاسیک نو را دارید، باید موارد و نکاتی را در نظر داشته باشید. علاوه بر زیبایی مبل باید به کیفیت و متریال استفاده شده و کیفیت ساخت توجه شود. به هر حال در قبال خرید مبل کلاسیک باید هزینه قابل توجهی پرداخت شود که اگر خرید بی کیفیتی از محصول شود، پول و وقت مشتری هدر رفته است.

مهم ترین مورد در خرید مبلمان، از جمله مبل استیل این است که، فروشگاه معتبر و مطمئنی را انتخاب شود که سابقه درخشانی در امر فروش داشته باشد و رضایت مشتریان را جلب کرده است. خرید مبل کلاسیک را اگر از فروشگاه های شناخته شده چون لکسون باشد، علاوه بر خرید محصول مرغوب و باکیفیت در قیمت مناسب، می توان با خیال آسوده، اینترنتی و آنلاین سفارش را ثبت کرده و محصول خریداری شده درب منزل تحویل گرفت.

حال در ادامه به مهم ترین مورد در خرید مبل کلاسیک نو که دانستن ویژگی ها و خصوصیات و شناخت درباره انواع مدل ها است، می پردازیم.

ویژگی مبل کلاسیک نو

اولین مبل های در سبک کلاسیک در تاریخ 3100 تا 2500 قبل از میلاد شناخته شدند. بیشتر متریالی که در ساخت مبل کلاسیک ان زمان؛ مورد استفاده بود، سنگ بود. سنگ نماد سبک کلاسیک است که در طراحی و دکوراسیون داخلی و ساختمان هم مورد استفاده دارد اما در مبلمان کمی متفاوت تر است و انواع مختلفی دارد.

با توجه به زندگی امروزی و مدرنیته شدن شرایط زندگی افراد، خواسته یا ناخواسته در طراحی مبل هم اثر داشته و باید متناسب برای خانه های امروزی طراحی و ساخته شود. فرهنگ زندگی ما هم در طراحی مبل کلاسیک بی تاثیر نبوده است. اما در حالت کلی می توان ویژگی خرید مبل کلاسیک نو را به صورت موارد زیر اعلام کرد.

  • مبل کلاسیک علاوه بر ظاهری زیبا و ظریف، محکم و باکیفیت است.
  • از متریال چوب مرغوب برای ساخت مبل کلاسیک استفاده می شود. این متریال می تواند چوب راش، گردو و نراد و یا چوب گردو باشد.
  • در ساخت مبل کلاسیک از روکش های طبیعی استفاده می شود و اصلا از روکش های ام دی اف و ملامینه استفاده نمی شود.
  • باید از مرغوب ترین کلاف در مبل کلاسیک که کلاف دوبل است استفاده شود.
  • در مبل کلاسیک بیشتر از رنگ های بژ، خاکستری و قهوه ای مایل به زرد استفاده می شود که بر اساس سلیقه و تم رنگی دکوراسیون خانه انتخاب می شود.

کلاف مبل کلاسیک

همانطور که اشاره هم شد، از موارد مهم در راهنمای خرید مبل کلاسیک نو، دقت به کیفیت و نوع کلاف است. اگر خرید مبلمان، حضوری است، خوب است از کلاف مبل تماشا شود و از کیفیت ان اطمینان پیدا کرد. دقت شود که از چوب باکیفیت و مرغوب در ساخت مبل استفاده گشته و از چوب های شکسته و ترک خورده و بی کیفیت استفاده نشده است.

در بیشتر فروشگاه ها امکان بازدید از کلاف مبل وجود ندارد، اما راه دیگری هم وجود دارد، تا از کیفیت کلاف مطمئن شد. اگر در هنگام استفاده از مبل و نشستن و برخاستن، مبل صدایی چون غژ غژ داد، یعنی کلاف خوبی استفاده نشده است. البته ناهماهنگی در پایه ها و اتصال نامناسب ان ها هم می تواند این صدا را در هنگام استفاده از مبل را داشته باشد.

در شرکت ها و فروشگاه های معتبر فروش مبلمان چون لکسون، پایه ها ازمایش کنترل کیفیت شده و از کلاف مرغوب و استاندارد استفاده می شود. از کلاف باکیفیت دوبل در مبل کلاسیک نو استفاده می شود و تمامی قطعات کلاف مبل از یک جنس ساخته شده است.

فوم و اسفنج مبل کلاسیک

از نکات مهم در راهنمای خرید مبل کلاسیک نو و خرید مبل راحتی، این است که از فوم و اسفنج مناسب و مرغوب استفاده شده باشد. از فوم و اسفنجی باید استفاده شود که از نوع مناسب و ماندگاری بیشتر باشد تا طول عمر استفاده از مبل هم بیشتر باشد.

برترین فوم برای ساخت مبل کلاسیک، فوم سرد است که در اثر استفاده استایل اولیه خود را حفظ می نماید و فرو نمی رود. سفت است و ماندگاری بسیار خوبی در برابر فوم گرم دارد. برای ساخت مبل کلاسیک از فوم سرد استفاده می شود. فوم سرد اگر فشار داده شود خیلی زود به حالت اولیه خودش بر می شود اما نوع گرم اینگونه ویژگی را ندارد.

در دسته مبل و پشتی مبل هم بیشتر از اسفنج استفاده می شود که برترین نوع اسفنج هم برای مبلمان، اسفنج 30 و 35 کیلویی است. این اسفنج مقاومت خوبی دارد و تغییر شکل زود هنگام ندارد.

پارچه برای مبل کلاسیک نو

از دیگر مواردی که باید در خرید مبل کلاسیک در نظر داشت، انتخاب پارچه مناسب است. پارچه هایی در ساخت مبل کلاسیک استفاده می شود که مرغوب و اعیانی است. معمولا هم قیمت بیشتری نسبت به پارچه های مبل راحتی و چستر دارند. از پارچه های مخمل، ساتن و شانل بیشتر در مبل کلاسیک استفاده می شود. البته که برای مبل کلاسیک نو از پارچه های مخمل ساده و به رنگ تیره و روشن استفاده می شود.

انواع مبل کلاسیک نو

از انواع مبل کلاسیک می توان به مبل کلاسیک فرانسوی اشاره نمود که دارای طرحی ظریف و زیبا است و از رنگ های روشن و خنثی بیشتر استفاده می شود. رنگ سفید، رنگ اصلی برای مبلمان کلاسیک فرانسوی است.

از دیگر مدل ها در مبل کلاسیک، مبل راحتی کلاسیک است که هم جنبه راحتی مبل رعایت شده است و هم زیبایی و ظرافت مبل کلاسیک را دارا است. در ساخت و طراحی این مبل بیشتر از پارچه استفاده شده است و چوب بیشتر در پایه ها و دسته های مبل مورد استفاده دارد.

برای مشاهده انواع مبل در خرید مبل کلاسیک نو می توان وارد فروشگاه اینترنتی و حضوری لکسون سوفا شده و نوترین مدل ها را مشاهده شود. مدل هایی چون مدل شهیاد، سومار، ژیار، مبل ساهی و مبل سولان از نوترین مدل ها در سبک کلاسیک در فروشگاه لکسون هستند.

قیمت مبل کلاسیک

قیمت مبل کلاسیک با توجه به اینکه در مدل ها و متریال ها و کیفیت های متفاوت ساخته می شود، با هم فرق دارند. هر چه کیفیت متریال و ساخت مبل بیشتر باشد، قطعا قیمت بالاتری هم خواهد داشت. قیمت مبل کلاسیک در برابر قیمت مبل راحتی و انواع آن بیشتر است و علت آن هم استفاده از متریال چوب باکیفیت است.

می توانید باکیفیت ترین مبل کلاسیک را با قیمت نزدیک به قیمت تمام شده کار، از فروشگاه لکسون خریداری کرد، زیرا؛ فروشگاه لکسون محصولات خود را بی واسطه به فروش می رساند.

مبل کلاسیک مدرن چیست؟

مبل کلاسیک مدرن، همان طور که از نامش معین است، هم ویژگی های کلاسیک و هم مدرن در ان وجود دارد، اما چگونه؟

می توان برای شناخت این نوع مبل به ریزه کاری های ان که همان منبت کاری است، توجه داشت. در مبل کلاسیک مدرن از منبت کاری بر اساس ویژگی های مبل کلاسیک استفاده شده است اما می تواند طرح هایی از نوشته، اشعار و یا طرح فانتزی و غیرانتزاعی هم باشد. پس خیلی هوشمندانه ویژگی های مدرن و کلاسیک با هم ترکیب شده اند تا هم زیبایی و هم ظرافت هر دو سبک را به نمایش گذارد.

در نهایت اینکه

در راهنمای خرید مبل کلاسیک نو و یا مبل استیل سعی بر ان شد، تا هر آنچه که برای خرید مبل کلاسیک مناسب و باکیفیت باید دانست، توضیح داده شود. مشتریان برای خرید مبل هم وقت و هم هزینه صرف می نمایند، پس برای اینکه از خرید خود برای مبلمان رضایت کافی وجود داشته باشد، با در نظر داشتن موارد فوق، برترین فروشگاه مبلمان را می توان انتخاب نمود.

سوالات متداول راهنمای خرید مبل کلاسیک نو

ویژگی اصلی مبل کلاسیک چیست؟

استفاده از متریال چوب باکیفیت و ظریف کاری ها از ویژگی های مهم مبل کلاسیک است.

چرا قیمت خرید مبل کلاسیک نو در فروشگاه لکسون مقرون به صرفه تر است؟

فروشگاه لکسون فروشگاهی بی واسطه است و همه محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

قیمت مبل کلاسیک چقدر است؟

با توجه به مدل های مختلف و استفاده از متریال مختلف، قیمت ها هم با هم فرق دارند. برای اطلاع از قیمت مبل کلاسیک نو بهتر است، وارد وبسایت لکسون سوفا شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "راهنمای خرید مبل کلاسیک نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید مبل کلاسیک نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید