کلگری در بین 3 شهر برتر دنیا برای زندگی

به گزارش وبلاگ سانا، در فهرستی که اخیراً برترین شهرهای دنیا برای زندگی را رتبه بندی نموده است، کلگری در جایگاه سوم نهاده شد و بالاترین رتبه را در کانادا داشت.

کلگری در بین 3 شهر برتر دنیا برای زندگی

به گزارش وبلاگ سانا به نقل از narcity، گزارش اخیر Global Liveability Index 2022 شهرهای سراسر دنیا را بر اساس عواملی چون: ثبات، مراقبت های بهداشتی، فرهنگ و محیط زیست، آموزش و زیرساخت ها رتبه بندی نموده است.

در این رتبه بندی کلگری با زوریخ در رتبه سوم نهاده شد. وین رتبه اول را به خود اختصاص داد و کپنهاگ در رتبه دوم جای گرفت.

کلگری نه تنها در این لیست رتبه بالایی داشت، بلکه بالاترین امتیاز ممکن را در بعضی از حوزه ها که این مطالعه در نظر گرفته بود، مثل مراقبت های بهداشتی، آموزش و پرورش و زیرساخت ها به دست آورد.

جدیدترین مطالب

قیمت مسکن در اتاوا فعلا پایین آمد

بازار مسکن در مونترال رو به افول است

فروش خانه در ونکوور کاهش یافت

نارضایتی از عملکرد دولت کبک در مدیریت بهداشت

این شهر بعلاوه نسبت به رتبه بندی سال گذشته که در رده هجدهم نهاده شده بود، جهش قابل توجهی داشت.

از دیگر شهرهای کانادا در این لیست، می توان به ونکوور اشاره نمود که در رتبه پنجم نهاده شد و تورنتو هم در این رتبه بندی هشتم شد.

طبق این گزارش، 10 شهر برتر از جمله شهرهایی هستند که محدودیت های کمی برای کووید-19 در مغازه ها، رستوران ها، موزه ها و مدارس بازگشایی شده وجود دارد.

بستری شدن در بیمارستان به علت بیماری همه گیر هم کم شده است، که منجر به فشار کمتری بر منابع و خدمات مراقبت های بهداشتی می گردد و احتیاج به استفاده از ماسک در بیشتر موقعیت ها نیست.

در نتیجه، شهرهایی که قبل از همه گیری در راستا رده های بالای رتبه بندی قرار داشتند، به علت ثبات، زیرساخت ها و خدمات خوب و بعلاوه فعالیت های تفریحی شان حهش پیدا کردند.

علاوه بر این ها، معین شد کلگری یکی از متعادل شرایط کار و زندگی در کانادا و یکی از ارزان ترین بازارهای مسکن در دنیا را دارد.

منبع: خبرکانادا

به "کلگری در بین 3 شهر برتر دنیا برای زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلگری در بین 3 شهر برتر دنیا برای زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید