فرهنگ و هنر

گشتی در هرمزگان از معبد عشاق تا خورهای میناب

ایلنا/ این خبر پیرامون گشتی در هرمزگان از معبد عشاق تا خورهای میناب برای شما نوشته شده است.

8 فروردین 1403

ببینید؛ اولین تریلر فیلم بوردرلندز فوق العاده به نظر می رسد

سال ها از اولین معرفی فیلم بوردرلندز (Borderlands) می گذرد و تا همین چند مدت پیش به نظر می رسید که این فیلم ممکن است هرگز اکران نشود. با این حال اکنون تقریبا یک دهه پس از اینکه برای اولین بار در مورد آن شنیدیم، بالاخره یک تریلر از این فیلم منتشر شده است و با کمال...

8 اسفند 1402

معرفی 10 بسته و 160 فرصت سرمایه گذاری گردشگری مازندران در نمایشگاه گردشگری

ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، معرفی 10 بسته و 160 فرصت سرمایه گذاری گردشگری مازندران در نمایشگاه گردشگری صورت می پذیرد.

24 بهمن 1402

عکس سلفی با آثار تاریخی ابزار رونق صنعت گردشگری است

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، عکس سلفی با آثار تاریخی ابزار رونق صنعت گردشگری است.

25 دی 1402

ببینید ورنا محبوب ایرانیان برای 2023 چه تغییری نموده است؟، عکس

هر بار که هیوندای یک خودروی تازه را روانه بازار می نماید، یکی از مواردی که به طور مداوم در آن رجحان دارد، ارائه فناوری ها و ویژگی های پیشرفته است.

9 شهریور 1402

بهرام مقدادی درگذشت

محمد قاسم زاده، داستان نویس در صفحه شخصی خود نوشت: دکتر بهرام مقدادی هم رفت. با این که شاگرد کلاس او نبودم از او فراوان آموختم. یادش گرامی.

12 اردیبهشت 1402

12 کول پد لپ تاپ با نورپردازی RGB؛ زیبا، باکیفیت و کاربردی

کول پد یکی از ضروری ترین لوازم جانبی برای لپ تاپ به شمار میرود که می توانید با تهیه یک مدل باکیفیت از آن، دمای لپ تاپ را کاهش داده و عملکرد آن را به شکل قابل توجهی بهبود ببخشید. در این مطلب همراه ما باشید تا 12 کول پد لپ تاپ بسیار باکیفیت را به شما معرفی کنیم.

27 فروردین 1402

4 میلیارد تومان صنایع دستی اصفهان در بازارچه های نوروزی فروخته شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، 4 میلیارد تومان صنایع دستی اصفهان در بازارچه های نوروزی فروخته شد.

19 فروردین 1402

ستاره اسکندری: سال سختی را پشت سر گذاشتیم

ستاره اسکندری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با بیان این که سال سختی را پشت سر گذاشتیم اضافه کرد: شاید مهترین آرزو برای مردم ایران در سال 1402 آرامش باشد.

6 فروردین 1402

یک اشتباه به عمر حرفه ای این 7 بازیگر انتها داد

بعضی بازیگران هالیوود از چهره ای شناخته شده تبدیل به بازیگری شدند که حتی در تست های بازیگری پذیرفته نمی شدند. در بسیاری از موارد، انتخاب یک نقش اشتباه دلیل این اتفاق بوده است.

28 اسفند 1401

فیلمی که ایده اش از یک فایل صوتی آمد، محمد زاده: ده کیلو کم کردم

آخرین جایزه سینمای ایران در سال 1402 به سومین ساخته وحید جلیلی رسید. فیلمی بحث انگیز با بازی نوید محمد زاده که راه موفقتش را جشنواره ونیز باز کرد.

28 اسفند 1401

مشخصات فنی سایپا آریا اعلام شد ، موتور 2 لیتری GDi آریا چه ویژگی هایی دارد؟

تعیینات فنی سایپا آریا بالاخره تعیین شد و این خودرو قرار است با یک قوای محرکه 2 لیتری تنفس طبیعی فراوری گردد. اما این موتور که عنوان شد متعلق به برند میتسوبیشی است، در حقیقت در کارخانه HARBIN DONGAN چین فراوری می گردد.

10 بهمن 1401

معنی نمادهای معروفی که می شناسیم چیست؟

به احتمال قریب به یقین، کمتر کسی با مفهوم و ریشه نمادهای معروف آشنایی دارد.این نمادها همه جا هستند، در ایمیل، جاده ها، تبلیغات. آن ها همه جا ما را دوره نموده اند؛ در محیط کار، در فروشگاه ها ،پشت خریدهایمان وهمه ما این علائم را مشاهده نموده ایم، اما چیزی...

2 بهمن 1401

سفر به غرب ایران، سفری تاریخی و سرنوشت ساز

ایران، کشوری است با تماشای های فراوان طبیعی و تاریخی که شاید برای تماشا همه آن ها سال ها زمان احتیاج باشد. در این میان غرب کشور ایران به علت قدمت تاریخی و طبیعت زیبای خود منطقه ها تماشای فراوانی دارد که برای رفتن به همه این مکان ها در زمان سفر به غرب ایران،...

16 دی 1401

کشف یک راه نو برای سفر در زمان

هنوز هیچ کس پیروز نشده است در زمان سفر کند (حداقل تا جایی که ما خبر داریم)، اما این سوال که آیا چنین چیز شگفت انگیزی از نظر تئوری امکان پذیر است یا خیر، همچنان دانشمندان را مجذوب خود می نماید.

10 دی 1401

دربی هم سانسور شد!

هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر عصر روز گذشته با انجام دربی 99 در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی به انتها رسید. این بازی که حساس ترین تقابل نیم فصل لیگ برتر ایران بود، تا حدودی مخالف برآورد ها از آب عایدی و در نهایت با نتیجه پرگل 2-2 به اتمام رسید. سودش را...

9 دی 1401

زنگ کتاب در مدارس شهرستان اشکذر نواخته شد

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشکذر گفت: سخنرانی در صف دانش آموزان و بیان اهمیت کتابخوانی از راه چاره های اثرگذار و سودمند برای حضور دانش آموزان در کتابخانه ها است.

26 آبان 1401

پخش یک سریال خارجی نو از تلویزیون ، در دشت های فلاندرز، روایت پرستاری در جنگ جهانی اول

سریال 10 قسمتی در دشت های فلاندرز از بامداد یکشنبه، 27 شهریورماه پخش خود را از شبکه چهار سیما شروع کرد.

30 شهریور 1401

محافظت از کفش در برابر کثیف شدن

پوششی برای جلوگیری از گل آلود شدن کفش ها ساخته شده است.

28 شهریور 1401

تصاویر ، بدلکاری خطرناک و نو تام کروز برای فیلم بعدی ماموریت غیرممکن

تام کروز به خاطر اجرای بدلکاری های خودش در فیلم های پرفروش هالیوودی معروفیت دارد. او یک بار دیگر با انجام یک بدلکاری خطرناک روی یک هواپیمای دوباله برای فیلم ماموریت غیرممکن 7، جسارت خود را نشان داد.

19 شهریور 1401
تعداد: (240)