معرفی 10 بسته و 160 فرصت سرمایه گذاری گردشگری مازندران در نمایشگاه گردشگری

به گزارش وبلاگ سانا، ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، معرفی 10 بسته و 160 فرصت سرمایه گذاری گردشگری مازندران در نمایشگاه گردشگری صورت می پذیرد.

معرفی 10 بسته و 160 فرصت سرمایه گذاری گردشگری مازندران در نمایشگاه گردشگری

احسان محمدی، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران اظهار کرد: مازندران امسال در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضوری برجسته دارد و فرصت ها و بسته های متنوع و متعدد سرمایه گذاری حوزه گردشگری استان به متقاضیان سرمایه گذاری معرفی می شود.

وی افزود: در سالن بزرگ مازندران که با مساحت 500 متر مربع و فضاسازی منحصر بفرد طراحی و اجرا شده، علاوه بر بخش های متعدد معرفی فرصت ها و ظرفیت های میراثی، گردشگری و صنایع دستی و ایجاد تالار گفتمان و کارگاه های آموزشی، میز خدمت سرمایه گذاری نیز در فضای مستقل برای برگزاری نشست های تخصصی گفت و گو با سرمایه گذاران ایجاد شده که بسته ها و فرصت های سرمایه گذاری استان در این فضا برای متقاضیان سرمایه گذاری معرفی می شود.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران خاطرنشان کرد: 10 بسته شاخص سرمایه گذاری گردشگری استان که همگی دارای مجوز هستند شامل برخی پروژه های نیمه تمام اعم از هتل های بزرگ در حال ساخت است که برای تکمیل از بخش خصوصی به منظور مشارکت در سرمایه گذاری و بهره برداری دعوت می شود.

محمدی اظهار کرد: علاوه بر 10 بسته سرمایه گذاری، 160 فرصت سرمایه گذاری نیز در قالب طرح های پیشنهادی از سوی دستگاه هایی مانند شرکت آب منطقه ای و شهرداری های مازندران آماده واگذاری است که در میز خدمت سرمایه گذاری مازندران به سرمایه گذاران معرفی می شود.

منبع: همگردی

به "معرفی 10 بسته و 160 فرصت سرمایه گذاری گردشگری مازندران در نمایشگاه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 بسته و 160 فرصت سرمایه گذاری گردشگری مازندران در نمایشگاه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید