ببینید؛ اولین تریلر فیلم بوردرلندز فوق العاده به نظر می رسد

به گزارش وبلاگ سانا، سال ها از اولین معرفی فیلم بوردرلندز (Borderlands) می گذرد و تا همین چند مدت پیش به نظر می رسید که این فیلم ممکن است هرگز اکران نشود. با این حال اکنون تقریبا یک دهه پس از اینکه برای اولین بار در مورد آن شنیدیم، بالاخره یک تریلر از این فیلم منتشر شده است و با کمال تعجب، بسیار شبیه به سری بازی های منبع اقتباس آن به نظر می رسد.

ببینید؛ اولین تریلر فیلم بوردرلندز فوق العاده به نظر می رسد

این تریلر ما را با داستان آن تا حدودی آشنا می کند و برای طرفداران بازی ها به شدت یادآور خاطراتشان است. طبق تریلر به نظر می رسد که گروهی از شکارچیان گنج، از جمله لیلیث با بازی کیت بلانشت (Cate Blanchett) و رولاند با بازی کوین هارت (Kevin Hart) به سراغ پاندورا می آیند تا پناهگاهی را پیدا کنند که گفته می شود حاوی ثروت های ناگفته ای است. آن ها از طریق روباتی به نام Claptrap با صدای جک بلک (Jack Black) هدایت می شوند و به سیاره ای عجیب و خطرناک پر از موجودات عجیب و غریب و وحشتناکپا می گذارند.پ

این تریلر همچنین نگاهی به چند شخصیت محبوب دیگر مانند تانیس با بازی جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) و تاینی تینا با بازی آریانا گرینبلات (Ariana Greenblatt) به ما می دهد. البته به نظر می رسد که نقش آن ها در اینجا کمی متفاوت از بازی ها باشد.

گفتنی است که این فیلم داستان متفاوتی را نسبت به بازی ها روایت می کند، اما بدیهی است که تعداد زیادی از شخصیت های سری را قرض گرفته است. شخصیت هایی مانند لیلیث و رولاند برای اولین بار دربوردرلندز 1 معرفی شدند، اما شخصیت هایی مانند تاینی تینا که حضور زیادی در تریلر دارد، تا قبل از بوردرلندز 2 اثری در این سری نداشتند. همچنین یکی از نکات جالب در مورد این تریلر این است که ظاهر آن با اینکه گرافیک بازی ها را به طور مستقیم تداعی نمی کند اما همان حس و حال را منتقل می کند.

در کنار بازیگرانی که در تریلر حضور دارند، جینا گرشون (Gina Gershon) در نقش موکسی، ادگار رامیرز (Edgar Ramirez) در نقش اطلس، جانینا گاوانکار (Janina Gavankar) در نقش ناکس، شاین جکسون (Cheyenne Jackson) در نقش جیکوبز و هیلی بنت (Haley Bennett) در نقشی نامشخص بازی می کنند.

فیلم بوردرلندز قرار است در 9 آگوست 2024 (19 مرداد 1403) اکران شود. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ اولین تریلر فیلم بوردرلندز فوق العاده به نظر می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ اولین تریلر فیلم بوردرلندز فوق العاده به نظر می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید