مقالات گردشگری

گشتی در هرمزگان از معبد عشاق تا خورهای میناب

ایلنا/ این خبر پیرامون گشتی در هرمزگان از معبد عشاق تا خورهای میناب برای شما نوشته شده است.

8 فروردین 1403

معرفی 10 بسته و 160 فرصت سرمایه گذاری گردشگری مازندران در نمایشگاه گردشگری

ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، معرفی 10 بسته و 160 فرصت سرمایه گذاری گردشگری مازندران در نمایشگاه گردشگری صورت می پذیرد.

24 بهمن 1402

عکس سلفی با آثار تاریخی ابزار رونق صنعت گردشگری است

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، عکس سلفی با آثار تاریخی ابزار رونق صنعت گردشگری است.

25 دی 1402

اولین خودروی پرنده با موفقیت به پرواز عایدی!، عکس

در کوشش برای دستیابی به موفقیت در حمل و نقل هوایی و زمینی، خودروی پرنده نو سامسون اسکای Switchblade اولین پرواز خود را با موفقیت انجام داد.

28 آبان 1402

اف 35 و دردسرهایی که خاتمه ندارد

داستان مسائل بی سرانجام گرانترین تسلیحات نظامی تاریخ که به ادعای شرکت سازنده اش قرار بود تا آمریکا را به لحاظ قدرت هوایی در صدر رقبایش در دنیا قرار دهد همچنان به قوت خود باقی است.

29 شهریور 1402

سفیر چین در ایران: توافق 25 ساله به نفع معیشت دو کشور خواهد بود

سفیر جمهوری خلق چین در ایران گفت: سران دو کشور به یک اجماعی رسیدند که کماکان توافق 25 ساله را توسعه بدهند که این موضوع برای معیشت مردم دو کشور مثمر خواهد بود.

23 خرداد 1402

موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد یکی از جاذبه های گردشگری استان همدان است

سیری در ایران/ براساس خبر و گزارشهای بدست رسیده، موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد یکی از جاذبه های گردشگری استان همدان است.

2 اردیبهشت 1402

4 میلیارد تومان صنایع دستی اصفهان در بازارچه های نوروزی فروخته شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، 4 میلیارد تومان صنایع دستی اصفهان در بازارچه های نوروزی فروخته شد.

19 فروردین 1402

یک اشتباه به عمر حرفه ای این 7 بازیگر انتها داد

بعضی بازیگران هالیوود از چهره ای شناخته شده تبدیل به بازیگری شدند که حتی در تست های بازیگری پذیرفته نمی شدند. در بسیاری از موارد، انتخاب یک نقش اشتباه دلیل این اتفاق بوده است.

28 اسفند 1401

فیلمی که ایده اش از یک فایل صوتی آمد، محمد زاده: ده کیلو کم کردم

آخرین جایزه سینمای ایران در سال 1402 به سومین ساخته وحید جلیلی رسید. فیلمی بحث انگیز با بازی نوید محمد زاده که راه موفقتش را جشنواره ونیز باز کرد.

28 اسفند 1401

این بوقلمون ها از ایتالیا وارد تهران شدند؛ ماجرای تقدیم سالی یک بوقلمون به شاه

نخستین بار بوقلمون ها در زمان شاه عباس صفوی از طریق تاجران ارمنی که به ایتالیا رفته بودند به ایران آورده و در تهران پرورش داده می شد. از آن به بعد هم بیشتر ارامنه مسئول تکثیر بوقلمون ها در تهران شدند.

23 اسفند 1401

سفر تیم های فوتبال عربستان به ایران با ازسرگیری روابط

در پی توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک پس از گذشت 7 سال، از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تیم های عربستانی به ایران سفر خواهند کرد.

19 اسفند 1401

واکنش رسانه نزدیک به شورای امنیت ملی درباره خبر دسترسی به افراد و اماکن مورد ادعای آژانس و نصب دوربین های نو ، تمام تجهیزات نظارتی دوباره نصب می شود

رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی اعلام نمود: خبر دسترسی به افراد و اماکن سه گانه مورد ادعای آژانس و یا نصب دوربین های نو کذب است.

14 اسفند 1401

عکس ، غول ایرلندی 200 سال پس از ربوده شدن به آرامش رسید!

پس از بیش از 200 سال نمایش عمومی، اسکلت 7 فوتی و 7 اینچی (2.31 متری) غول ایرلندی چارلز برن از موزه هانتریان لندن خارج می گردد.

26 دی 1401

رمزگشایی از نام متفاوت یک محله تهران

دربند را با طبیعت زیبای مسیر کوهنوردی، رستوران ها و مراکز تفرجگاهی می شناسیم. اما دربند به عنوان یکی از آبادی های شمیران، تاریخچه پر و پیمانی هم دارد؛ مثل نام مغ محله که به بخشی از محله دربند گفته می شد و هنوز هم قدیمی های شمیران از این نام برای اشاره به...

21 دی 1401

خوش هیکل ماندن در سفر، سخت اما امکان پذیر

برای کشف کردن مکان های تازه قدم بزنید. اگر فقط از پنجره ماشین یا اتوبوس مکان های تازهی را مشاهده می کنید، فقط تکه ای از همه چیز را می بینید. چند کفش پیاده روی بسیار راحت خریداری کنید و به پیاده روی بروید تا منظره ها نزدیک و پویا از مقصدتان را ببینید. شما...

18 دی 1401

سفر به غرب ایران، سفری تاریخی و سرنوشت ساز

ایران، کشوری است با تماشای های فراوان طبیعی و تاریخی که شاید برای تماشا همه آن ها سال ها زمان احتیاج باشد. در این میان غرب کشور ایران به علت قدمت تاریخی و طبیعت زیبای خود منطقه ها تماشای فراوانی دارد که برای رفتن به همه این مکان ها در زمان سفر به غرب ایران،...

16 دی 1401

کشف یک راه نو برای سفر در زمان

هنوز هیچ کس پیروز نشده است در زمان سفر کند (حداقل تا جایی که ما خبر داریم)، اما این سوال که آیا چنین چیز شگفت انگیزی از نظر تئوری امکان پذیر است یا خیر، همچنان دانشمندان را مجذوب خود می نماید.

10 دی 1401

تیم فنی آژانس روز یکشنبه به تهران سفر می نمایند

یک سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار داشت که بازرسان فنی این سازمان در ارتباط با مسائل ادعایی پادمانی روز یکشنبه آینده به ایران سفر می نمایند.

23 آذر 1401

طراحی عجیب هلی کوپتر نو ارتش آمریکا، عکس

دیجیاتو نوشت: کمپانی Bell که متعلق به هولدینگ Textron است در رقابت برای ساخت پرنده تهاجمی برد بلند آینده ایالات متحده برنده شده و بزرگ ترین قرارداد هلیکوپتری 40 سال اخیر پنتاگون را بدست آورد.

20 آذر 1401
تعداد: (295)