بهداشت دهان و دندان

شکست تاریخی ناوشکن پنهان کار آمریکایی ، عکس

ناوشکن زاموالت که قرار بود آینده نیروی دریایی آمریکا باشد به نظر می رسد که تبدیل به یکی از پرهزینه ترین شکست های نظامی این کشور شده است.

29 مرداد 1402

از دلیل تا درمان راشیتیسم

راشیتیسم ناشی از کمبود ویتامین D، کلسیم یا فسفات است و انواع مختلفی دارد. اختلالات استخوانی مرتبط با نرمی استخوان، انواع مختلفی دارند اما ریشه همگی آنها کمبود مواد معدنی نظیر کلسیم و فسفات در بدن است.

5 آذر 1400

خواص ادویه پاپریکا

پاپریکا جز ادویه هایی است که مصرف آن به وسیله افراد بسیار رایج است و استفاده از ادویه پاپریکا فواید و خواص فوق العاده ای را به همراه دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با فواید ادویه پاپریکا بیشتر آشنا شوید.

26 آبان 1400

تغذیه های لازم در زمان سرما خوردگی

استراحت، اگر بیمار دچار تب، سرفه های شدید، و بی حالی میباشد حتما در خانه استراحت نماید. حداقل فایده آن این است که دیگران را مبتلا نمیکند.و در محل کار حتما از ماسک استفاده نماید.

17 آبان 1400

افتاد و دندونش شکست...

کافی است شما در یک تصادف اتومبیل سرتان به فرمان بخورد و دندان های جلویی تان بشکند یا کودک شما وقتی مشغول ورزش و بازی در پارک یا اسکیت سواری است ناگهان به زمین بخورد و دندانش لب پر گردد.

29 شهریور 1400

7 طرح پیراهن چهارخانه مردانه و روش ست کردن آن ها

هیچ چیزی به اندازه پیراهن های چهارخانه سبک و راحت نیستند. اگرچه ممکن است این پیراهن ها بسیار ساده به نظر آیند؛ اما جزو لباس های ضروری هستند که هر مردی باید در کمد لباسش داشته باشد. پیراهن چهارخانه مردانه اکنون جزو ترندهای روز است و شما می توانید آن ها...

16 تیر 1400

راهنمای خرید پمپ باد و کمپرسور هوا

پمپ باد دستگاهی مکانیکی است که نحوه کارکرد آن تحول عظیمی را در مصارف و صنایع مختلف ایجاد کرده است. این دستگاه با نام های کمپرسور باد یا کمپرسور هوا نیز شناخته می گردد. کمپرسور باد یا هوا از دسته ابزارآلات بادی و یا پنوماتیک بوده و از آن به منظور فشرده سازی...

7 خرداد 1400

زمان اعلام نتایج آزمونهای علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و جامع داروسازی تعیین شد

تهران (پانا) - نتایج آزمون علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و جامع داروسازی اسفند 99 ، بعد از تعطیلات نوروز اعلام خواهد شد.

19 فروردین 1400

اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت، فردا

خبرنگاران : رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه های علوم پزشکی در روز شنبه اول آذر اطلاع داد.

1 دی 1399

آزمون فلوشیپ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 30 مهرماه برگزار می گردد

آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 30 مهرماه 99 برگزار می گردد.

23 مهر 1399

مفاخر فرهنگ و هنر که سال جاری 80 ساله می شوند

روزنامه همشهری -حمیدرضا محمدی: بسیار بیش از این ها هستند، متولدانِ 1319. کسانی که اگر بودند، این جمعِ نازنین، گرم تر می شد. اما از عباس کیارستمی و محمدعلی سپانلو و فریدون تفضلی و قاسم هاشمی نژاد و علی محمد حق شناس و... باید یادکرد و گذشت و قدر آن هایی را سفت...

9 شهریور 1399

10 خاصیت باورنکردنی بادام هندی

بادام هندی با پروتئین فراوانی که دارد باعث می شود بچه ها استخوان های سالم و عضلات قوی تری داشته باشند. همچنین کم خونی بچه ها را با بادام هندی می توان درمان کرد.

14 فروردین 1399

دهانشویه چه بلایی سر سلامتی ما می آورد؟

مراقبت از دهان شما نه تنها برای دندانهای براق بلکه برای سلامت کلی شما مهم است. بیماری لثه با آلزایمر و بیماری قلبی مرتبط است. اما ممکن است بعضی روشها برای حفظ سلامت دهان و دندان نتیجه معکوسی بر سلامتی شما داشته باشد.

9 فروردین 1399