علم و تکنولوژی

عکس سلفی با آثار تاریخی ابزار رونق صنعت گردشگری است

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، عکس سلفی با آثار تاریخی ابزار رونق صنعت گردشگری است.

25 دی 1402

رونمایی از سامانه ارزشگذاری فناوری

در سومین روز از نمایشگاه رَبع رشیدی (رینوتکس 2023) از سامانه ارزشگذاری فناوری آذربایجان شرقی رونمایی شد.

17 آذر 1402

جست وجوی آرامش در آسایش دیگران ، اهدای 13 هزار و 600 مترمربع برای مدرسه سازی

اسماعیل فلاح مقدم با وجود 84 سال سن هنوز هم دغدغه آرامش و آسایش دیگران را دارد. او حدود 11 هزارمترمربع زمین در منطقه ما برای مدرسه سازی اهدا نموده است.

24 شهریور 1402

ببینید ورنا محبوب ایرانیان برای 2023 چه تغییری نموده است؟، عکس

هر بار که هیوندای یک خودروی تازه را روانه بازار می نماید، یکی از مواردی که به طور مداوم در آن رجحان دارد، ارائه فناوری ها و ویژگی های پیشرفته است.

9 شهریور 1402

آمار ترسناک از مشاغلی که هوش مصنوعی تصاحب خواهد نمود!

زومیت نوشت: یک مؤسسه تحقیقاتی می گوید هوش مصنوعی مولد بین 10 تا 40 سال آینده نیمی از مشاغل را درگیر اتوماسیون می نماید.

20 تیر 1402

آب وهوا چگونه بر کامپیوتر شما اثر می گذارد؟

کامپیوتر شما شکست ناپذیر نیست و عوامل داخلی و خارجی زیادی وجود دارند که می توانند بر نحوه عملکرد رایانه شما تأثیر بگذارند، از جمله آب وهوا. اما محیط اطراف شما چگونه می تواند بر رایانه شخصی شما تأثیر بگذارد و برای حفظ آن در برترین شرایط چه کاری می توانید...

5 تیر 1402

بهرام مقدادی درگذشت

محمد قاسم زاده، داستان نویس در صفحه شخصی خود نوشت: دکتر بهرام مقدادی هم رفت. با این که شاگرد کلاس او نبودم از او فراوان آموختم. یادش گرامی.

12 اردیبهشت 1402

قیمت گوشی های آیفون سه شنبه پنج اردیبهشت 1402

خبرنگاران- قیمت آیفون SE که مقرون به صرفه ترین محصول اپل در بازار است، امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت به حدود 24 میلیون تومان رسیده است. آیفون 11 از سه سال قبل در بازار حضور دارد و الان با 128 گیگ فضای ذخیره سازی 32 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می گردد و کف قیمت...

5 اردیبهشت 1402

12 کول پد لپ تاپ با نورپردازی RGB؛ زیبا، باکیفیت و کاربردی

کول پد یکی از ضروری ترین لوازم جانبی برای لپ تاپ به شمار میرود که می توانید با تهیه یک مدل باکیفیت از آن، دمای لپ تاپ را کاهش داده و عملکرد آن را به شکل قابل توجهی بهبود ببخشید. در این مطلب همراه ما باشید تا 12 کول پد لپ تاپ بسیار باکیفیت را به شما معرفی کنیم.

27 فروردین 1402

مورایس: امیدوارم تصمیمات به نحوی باشد که یک تیم ضرر نکند و یک تیم سود ببرد، آنها طوری شادی می کردند انگار قهرمان شدند!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان: داور برای تراکتور سریع پنالتی گرفت، ولی دو بار موقعیت این را داشت که برای ما پنالتی بگیرد، اما نگرفت.

19 فروردین 1402

چطور برای معاملات مسکن کد رهگیری بگیریم؟

اگر قصد خرید، فروش یا اجاره مسکن یا هر نوع ملک دیگری را دارید باید از مشاور املاک بخواهید قراردادتان را در سامانه املاک و مستغلات ثبت و کد رهگیری ارایه کند. کد رهگیری امنیت معامله را بالا می برد، رایگان و الزامی است و اگر واسطه ملکی از ارایه آن خودداری...

13 فروردین 1402

جم موبایل لجند از کجا بخریم؟

معرفی بازی موبایل لجندبازی موبایلی موبایل لجند بنگ بنگ یکی از برترین بازی های سبک MOBA در موبایل است.

11 اسفند 1401

حفر عمیق ترین چاه عمودی آسیا در چین

حفر یک چاه نفتی در استان سیچوان چین به عمق 5.6 مایل که عمیق ترین چاه عمودی آسیا لقب گرفته به علت شرایط پیچیده محل حفر اتفاق مهمی به لحاظ زمین شناسی به شمار میرود.

29 بهمن 1401

شما بگویید: آیا سال آینده برنامه ای برای خرید گوشی تازه دارید؟

از آن جایی که قیمت گوشی های هوشمند طی یکی دو سال اخیر به شکل چشمگیری افزایش داشته، می خواهیم بدانیم آیا سال جاری برنامه ای برای خرید گوشی نو دارید یا خیر؟

26 بهمن 1401

مشخصات فنی سایپا آریا اعلام شد ، موتور 2 لیتری GDi آریا چه ویژگی هایی دارد؟

تعیینات فنی سایپا آریا بالاخره تعیین شد و این خودرو قرار است با یک قوای محرکه 2 لیتری تنفس طبیعی فراوری گردد. اما این موتور که عنوان شد متعلق به برند میتسوبیشی است، در حقیقت در کارخانه HARBIN DONGAN چین فراوری می گردد.

10 بهمن 1401

فیزیکدانان رکورد شلیک لیزر را در راهرو دانشگاه شکستند

ایسنا نوشت: فیزیکدانان در نیمه های شب یک پرتو لیزر خطرناک را در راهروی دانشگاه شلیک نموده و رکورد راهنمایی پرتوهای نور در کانال هوا موسوم به موج بر هوا را شکستند.

6 بهمن 1401

آنالیز لپ تاپ X515ja ایسوس؛ مقرون به صرفه و دانشجویی

لپ تاپ X515ja ایسوس، به یکی از محبوب ترین و و پربازدیدترین لپ تاپ های ایسوس در فروشگاه آنلاین خبرنگاران تبدیل شده و با توجه به قیمت مناسب و امکانات معقولش، مورد استقبال کاربران بسیار زیادی قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم به نقد و آنالیز این لپ تاپ...

28 دی 1401

خوش هیکل ماندن در سفر، سخت اما امکان پذیر

برای کشف کردن مکان های تازه قدم بزنید. اگر فقط از پنجره ماشین یا اتوبوس مکان های تازهی را مشاهده می کنید، فقط تکه ای از همه چیز را می بینید. چند کفش پیاده روی بسیار راحت خریداری کنید و به پیاده روی بروید تا منظره ها نزدیک و پویا از مقصدتان را ببینید. شما...

18 دی 1401

آمازون رکورد خواهد زد؟ ، افتتاح 3 هزار فروشگاه بدون صندوقدار در عرض 3 سال

بعضی منابع مطلع مدعی شده اند که آمازون به زودی اقدام به افتتاح 3 هزار فروشگاه نو خواهد نمود. فروشگاه هایی که طی سه سال آینده در نقاط مختلف دنیا افتتاح خواهند شد.

13 دی 1401

کشف یک راه نو برای سفر در زمان

هنوز هیچ کس پیروز نشده است در زمان سفر کند (حداقل تا جایی که ما خبر داریم)، اما این سوال که آیا چنین چیز شگفت انگیزی از نظر تئوری امکان پذیر است یا خیر، همچنان دانشمندان را مجذوب خود می نماید.

10 دی 1401
تعداد: (293)