جم موبایل لجند از کجا بخریم؟

به گزارش وبلاگ سانا، معرفی بازی موبایل لجند

بازی موبایلی موبایل لجند بنگ بنگ یکی از برترین بازی های سبک MOBA در موبایل است.

جم موبایل لجند از کجا بخریم؟

بعد از فراگیر شدن این سبک از بازی و ساخته شدن بازی های محبوب و معروفی همانند دوتا 2 و لیگ اف لجند ، استودیو Moonton در سال 2016 تصمیم به ساخت این بازی و انتشار این سبک از بازی را بر روی موبایل گرفت.

بازی موبایل لجند بنگ بنگ در سال 2016 برای موبایل منتشر شد و تبدیل به برترین بازی سبک MOBA بر روی موبایل شد.

این سبک برای اولین بار در سال 2002 با نام Warcraft برای کامپیوتر عرضه شد و دارای سری بازی های مختلفی بود ، اما یکی از آن سری ها (که درواقع به آن مپ گفته میشد) با نام دوتا محبوب همگان شد.

کلیات بازی موبایل لجند

در بازی موبایل لجند (Mobile Legend) شما باید با قهرمانانی که انتخاب می کنید به نبرد با قهرمانان یا نیروهای دشمن بپردازید. گیم پلی بازی در شکست یا پیروی در نبردها خلاصه می گردد. سبک نبردها در بازی موبایل لجند (Mobile Legend) بسیار مجذوب کننده طراحی شده و هر یک از کاراکترهای بازی اسپل ها، جادوها و قدرت های خاصی دارند. شما باید سعی کنید قدرت و قابلیت های هر کاراکتر را در برترین زمان ممکن مورد استفاده قرار دهید تا پیروز نبرد باشید.

بازی موبایل لجند (Mobile Legend) به صورت آنلاین قابل انجام است، اما اگر بنا به هر علت در حین نبردها آفلاین شدید، سیستم راهنمایی اتوماتیک کاراکترهای بازی وارد عمل می گردد و نبرد را ادامه می دهد. به محض اینکه اینترنت شما وصل گردد، می توانید بار دیگر وارد نبرد شده و کنترل کاراکترها را در دست بگیرید. لوکیشن بازی شامل 4 محیط مختلف جنگلی می گردد و کاراکترها و قابلیت های آن ها بسیار متنوع است. گرافیک و صداگذاری خوب هم از دیگر نقاط قوت بازی موبایل لجند محسوب می گردد. به صورت کلی اگر از علاقمندان به بازی های سبک استراتژی و مبارزه ای آنلاین باشید، بازی زیبای موبایل لجند تجربه دلنشینی را برایتان به ارمغان می آورد.

چگونه جم موبایل لجند بخریم؟

در orixgame می توانید با خرید الماس یا همان جم موبایل لجند یک تحول اساسی در دنیای بازی خود به پا کنید. پوسته های قهرمانان، ممبرشیپ بازی و بسیاری از امکانات دیگر با استفاده از Diamond به راحتی آب خوردن در اختیار شماست. در این فروشگاه علاوه بر این می توانید از دیگر محصولات محبوب گیمر ها مانند خرید یوسی پابجی یا خرید گیفت کارت پلی استیشن و خرید سی پی کالاف دیوتی نیز بهره ببرید. نکته هیجان انگیز ماجرا این جاست که برای خرید این محصول به دلار یا لیر نیازی ندارید. فقط کافی ست روی دکمه خرید کلیک کنید و با هر کارت بانکی که دوست دارید آن را به صورت ریالی خریداری کنید و در کسری از ثانیه آن را تحویل بگیرید.

چرا باید جم موبایل لجند بخریم؟

خرید جم موبایل لجند فقط برای تفریح و تفریح نیست. اگر می خواهید به یک گیمر بی رقیب در این بازی تبدیل شوید، این ارز به کارتان می آید. وقتی قدرت و توانایی تمام هیروهای تخصصی خود را با امبلم ها بالا ببرید و برترین پوسته ها را برای آنان خریداری کنید، هیچ دشمنی نمی تواند در برابرتان ایستادگی کند. Diamond تمام موانع پیشرفت شما را برمی دارد و به سرعت مجهزتان می نماید.

قیمت جم موبایل لجند در برابر این همه امکانات خفن و رویایی واقعا مناسب است. امکاناتی که این بازی را واقعا برای شما لذت بخش می نماید و به یاری آن ها می توانید حسابی در بازی تفریح کنید. دیگر از ناراحتی و اعصاب خوردی و انتظار طولانی برای باز شدن آیتم ها خبری نیست. فقط کافی ست کمی دایموند خرج کنید.

منبع: فوت و فن

به "جم موبایل لجند از کجا بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جم موبایل لجند از کجا بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید