همایشها و نمایشگاه ها

معرفی 10 بسته و 160 فرصت سرمایه گذاری گردشگری مازندران در نمایشگاه گردشگری

ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، معرفی 10 بسته و 160 فرصت سرمایه گذاری گردشگری مازندران در نمایشگاه گردشگری صورت می پذیرد.

24 بهمن 1402

رونمایی از سامانه ارزشگذاری فناوری

در سومین روز از نمایشگاه رَبع رشیدی (رینوتکس 2023) از سامانه ارزشگذاری فناوری آذربایجان شرقی رونمایی شد.

17 آذر 1402

مورایس: امیدوارم تصمیمات به نحوی باشد که یک تیم ضرر نکند و یک تیم سود ببرد، آنها طوری شادی می کردند انگار قهرمان شدند!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان: داور برای تراکتور سریع پنالتی گرفت، ولی دو بار موقعیت این را داشت که برای ما پنالتی بگیرد، اما نگرفت.

19 فروردین 1402

واکنش رسانه نزدیک به شورای امنیت ملی درباره خبر دسترسی به افراد و اماکن مورد ادعای آژانس و نصب دوربین های نو ، تمام تجهیزات نظارتی دوباره نصب می شود

رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی اعلام نمود: خبر دسترسی به افراد و اماکن سه گانه مورد ادعای آژانس و یا نصب دوربین های نو کذب است.

14 اسفند 1401

توسعه همکاری های دو جانبه بین ایران و کره جنوبی در حوزه ارتباطات

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات که به دعوت همتای کره ای خود برای شرکت در کنفرانس وزرای ارتباطات و دیجیتال کشورهای عضو کمیسیون مالی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) به سئول...

20 آبان 1401

شرایط فعالیت گالری های هنری تهران در این روزها

در هفته های گذشته اغلب گالری ها در صفحات اطلاع رسانی خود اعلام کردند که با توجه به حوادث اخیر تا اطلاع ثانوی نمایشگاهی برگزار نخواهند کرد. حالا با گذشت حدود یک ماه، چنین به نظر می رسد که درهای تعدادی از گالری ها به روی بازدیدکنندگان باز شده است.

12 آبان 1401

کی روش با من صحبتی نکرد

مهدی رحمتی گفت: نبی گفت کی روش با همه مربیان صحبت نموده است اما با من هیچ صحبتی نشده است.

8 مهر 1401

خودروهای آینده بازار ایران بررسی شدند ، پاسپورت ایرانی برای چینی ها!

خودروهای آینده بازار ایران همانطور که انتظار می رفت، تماماً چینی هستند. البته نه چینی های مطرح در بازار جهانی. بلکه با دانگ فنگ هایی رو به رو خواهیم بود که هر کدام در خودروسازان خصوصی ما نام و نام خانوادگی خود را تغییر دادند!

23 تیر 1401

راهنمای سفر به لیختن اشتاین

راهنمای سفر به لیختن اشتاینلیختن اشتاین، کشوری است کوچک در قلب قاره اروپا که یکی از کشورهایی است که بالاترین سطح زندگی را دارد و از نظر منابع و منظره ها طبیعی، از سرسبزترین کشورهای قاره اروپا است. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا با راهنمای سفر به...

11 تیر 1401

نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت برگزار می شود

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت بیست وسوم تا بیست وسسم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران سالن خلیج فارس، میلاد، 40 و 41 همزمان با بیست ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور برگزار می شود.

5 تیر 1401

رشد 40 درصدی اعتبارات هزینه ای دانشگاه کردستان

رئیس دانشگاه کردستان به فعالیت های عمرانی، بودجه و اعتبارات، مرجعیت و ارتقای جایگاه دانشگاه اشاره نمود و از رشد 40 درصدی اعتبارات هزینه ای این دانشگاه اطلاع داد.

15 خرداد 1401

تجربه متفاوت دنیا مجازی متاورس

شرکت تابعه پاناسونیک به نام Shiftall در نمایشگاه 2022 CES مجموعه ای از محصولاتی را معرفی نموده است که برای یاری به کاربران برای غوطه ور شدن در دنیا مجازی متاورس، طراحی شده اند.

7 خرداد 1401

نقش مؤثر بانک توسعه تعاون در توسعه اقتصاد روستایی و تعاونی

خبرگزاری خبرنگاران- استاندار مازندران در بازدید از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، نقش بانک توسعه تعاون در توسعه اقتصاد روستایی و تعاونی را مهم و مؤثر ارزیابی کرد.

20 فروردین 1401

گجت پوشیدنی فشار خون کاربر را می سنجد

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، افرادی که فشار خون بالا دارند، بیشتر اوقات از دستگاه هایی برای سنجش این نشانگر طی روز استفاده می نمایند.

15 اسفند 1400

رونمایی از نسخه تازه نرم افزار رزرواسیون آنلاین خبرنگاران

همایش آشنایی با نسخه تازه نرم افزار سایت آنلاین شرکت خبرنگاران در هتل اسپیناس تهران برگزار گردید.شرکت خبرنگاران که پرچم دار رزرواسیون آنلاین خدمات گردشگری در ایران است، میزبان مدیران بیش از 700 آژانس گردشگری از سراسر ایران بود.

14 اسفند 1400

نیکوزیا، مرکز و بزرگترین شهر قبرس

شهر قبرسدر گذشته قبرس یکی از مهمترین منطقه ها اروپا بود و تحت تسلط روم، یونان و عثمانی در طول مدت زمان مختلف بوده است. این کشور امروزه به مرکزیت شهر نیکوزیا به عنوان یک کشور مستقل و مقصد گردشگری به شمار می رود. نیکوزیا یک شهر زیبا با بافتی سنتی است و تنها...

11 اسفند 1400

شهرهای دوست داشتنی اروپا (قسمت دوم)

شهرهای مجذوب کننده برای گردشگری در اروپاسفرهای اروپایی را تجریه کنید و اگر تا به حال به کشورهای اروپا سفر نکرده اید، حتما یکی از این شهرهای آن را مقصد گردشگری خود مشخص کنید. در شهرهای زیر زمانی برای حوصله سفر رفتن و کلافگی پیدا نمی کنید. جاذبه های توریستی...

10 اسفند 1400

دلالی نوظهور در بازار خودرو

دلالان بازار خودرو طی این سال ها با توجه به حضور پر رنگی که در بازار خودرو داشته اند، به افزایش قیمت در این بازار دامن زده اند، حال چند وقتی سالی نیز می گردد که در بازار خودرو های دسته دوم، مراجعه به واحد های صنفی کارشناسی رنگ و بدنه خودرو با استفاده از...

23 بهمن 1400

چگونه ورد را به PDF تبدیل کنیم ، آموزش گام به گام و بدون احتیاج به نرم افزار

یکی از اولین مهارت های کامپیوتری که هر کاربری احتیاج دارد؛ آموزش تبدیل فایل ورد به فایل PDF است.

10 دی 1400

لمینت چیست و چه کاربردی در صنعت چاپ و کاغذ و مقوا دارد ؟

لمینت یک فرآیند پس از چاپ است که در آن یک لایه پلاستیکی شفاف به عنوان محافظ نازک بر روی سطح مقوای چاپ شده، اعمال می گردد. لمینت اغلب در صنعت بسته بندی، چاپ جعبه، کارتن سازی، چاپ کارت ویزیت و چاپ دیجیتال کاربرد دارد. از انواع لمینت می توان به لمینت مات و...

3 آذر 1400
تعداد: (85)