شرایط فعالیت گالری های هنری تهران در این روزها

به گزارش وبلاگ سانا، در هفته های گذشته اغلب گالری ها در صفحات اطلاع رسانی خود اعلام کردند که با توجه به حوادث اخیر تا اطلاع ثانوی نمایشگاهی برگزار نخواهند کرد. حالا با گذشت حدود یک ماه، چنین به نظر می رسد که درهای تعدادی از گالری ها به روی بازدیدکنندگان باز شده است.

شرایط فعالیت گالری های هنری تهران در این روزها

به گزارش iوبلاگ سانا، گالری شیرین با نمایشگاه گروهی چاپشده دوباره درهای خود را به روی علاقه مندان به هنرهای تجسمی باز نموده است.

بازشدنِ دوباره بعضی گالری ها درحالی رخ داده که بعضی دیگر از این مکان های فرهنگی و هنری مانند گالری هما، گلستان و اثر همچنان تعطیل هستند.

اینجا یکی دیگر از گالری هایی است که فعالیت خود را همچنان ادامه می دهد. این مکان فرهنگی و هنری این روزها با نمایشگاه زیر کلاه خود آثاری از گیزلاوارگاسینایی را به نمایش گذاشته است.

  • تحلیل پرده نقاشی هجران شماره یک اثر زنده یاد حبیب الله صادقی
  • ویدئو | حمله به تابلوی 3500 میلیارد تومانی | نقاشی مونه چقدر آسیب دیده است؟
  • عکس | دختری با گوشواره مروارید هدف حمله نو | حمله سوم معترضان در یک ماه

گالری اعتماد از 17 مهرماه با سرانجام یافتن نمایشگاه گلستان و گالری پروژه های آران نیز با سرانجام یافتن نمایشگاه انفرادی مجمع الجزایر تنهایی در تاریخ هشتم مهر ماه، هنوز میزبان نمایشگاه نوی نشده اند اما در کنار گالری های دیگری که فعال هستند، فرهنگسراهای مختلفی همچنان میزبان علاقه مندان به هنرهای تجسمی هستند.

نقش طبیعت، طبیعت امیدوار، دریاورد، هفت رنگ و آموزش، مهارت، اشتغال از جمله نمایشگاه هایی محسوب می شوند که در فرهنگسراها در حال برگزاری هستند.

در این میان فرهنگسرای نیاوران به علت آنچه تعمیرات عنوان شده، این روزها تعطیل است.

موزه هنرهای معاصر تهران که پیش تر با نمایشگاه مینیمالیسم و کانسپچوال آرت میزبان علاقه مندان به هنرهای تجسمی بود، از 28 شهریور ماه با سرانجام یافتن این نمایشگاه تعطیل است و به زودی میزبان نمایشگاه از قهوه خانه تا سقاخانه خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرایط فعالیت گالری های هنری تهران در این روزها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فعالیت گالری های هنری تهران در این روزها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید