شنبه پرحاشیه در انتظار استقلال

به گزارش وبلاگ سانا، استقلال از ناداوری ها گله مند است، چه بسا حق هم دارد. 2 امتیاز آبی ها در بازی با پدیده دود شده و به هوا رفته. اما جنجال های بعدی دیگر می تواند دردسرساز باشد.

شنبه پرحاشیه در انتظار استقلال

به گزارش وبلاگ سانا ، بعد از تساوی استقلال مقابل پدیده و مردود شدن گل صیاد منش که از منظر بسیاری گل سالمی بود باشگاه استقلال قصد دارد شکایتی را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند. استقلالی ها در این شکایت قصد دارند مستنداتی از دیگر اشتباه های داوری را که درگذشته علیه شان صورت گرفته را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال نمایند. در همین راستا علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال گفته است:متاسفانه داور گل سالم ما را مردود بیان کرد در حالی که واضح بود که این گل سالم است. تا کی باید استقلال قربانی اشتباهات داوری گردد؟ واقعا برای ما سوال است چرا باید به نفع یک تیم داوری ها صورت بگیرد و همه هوای یک تیم خاص را داشته باشند اما سر یک تیم مثل استقلال را می برند؟ گناه استقلال و هوادارانش چیست که امروز اسیر اشتباهات داوری شوند؟ خطیر خطاب به تصمیم گیران گفته است: این که ما نجابت به خرج می دهیم، این که سکوت کردیم و به شما احترام گذاشتیم حقمان این باید باشد؟ ما هم از اول باید سر و صدا راه می انداختیم تا در داوری ها ضربه نخوریم؟ چرا باید پاسخ نجابت ما اشتباهات داوری باشد که این همه امتیاز را از استقلال گرفت؟ در نیم فصل اول ما در 6 بازی مستقیم از اشتباهات داوری متضرر شدیم.

باشگاه استقلال درحالی شنبه پرحاشیه ای را در انتظار خود قرار داده که تردیدی نیست اگر این باشگاه مستنداتی از ضرر خود از جانب داوران را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند ممکن است برخی داوران نیز صحنه هایی که استقلال از داوری سود برده را نیز رسانه ای نمایند. بعید نیست بین استقلال و کمیته داوران یک مقابله به مثل تمام عیار ایجاد گردد. به هر حال استقلالی ها از وضعیت داوری ها ناراحتند اما باید تبعات اعتراض خود را هم نیز مورد ارزیابی قرار دهند و با چشم و گوش باز وارد این ماجرا شوند.

10-390

منبع: ایران ورزشی

به "شنبه پرحاشیه در انتظار استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنبه پرحاشیه در انتظار استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید