شجاعی، محبوب نیمکت ها

به گزارش وبلاگ سانا، هرچقدر شجاعی روی سکوها تا امروز نتوانسته برای خودش هوادار جمع کند روی نیمکت هواخاهان زیادی دارد و مربیان او را دوست دارند.

شجاعی، محبوب نیمکت ها

به گزارش وبلاگ سانا ، تراکتورسازی دیروز و در هفته دوازدهم ذوب آهن را با 4 گل شکست داده و حضورش را به همه مدعیان قهرمانی در این فصل به طور رسمی بیان کرد. اما این برد فوق العاده در روزی به دست آمد که گرچه در طول بازی هواداران در برخی دقایق بازی از معتقد بودند مسعود شجاعی باکیفیت بازی نمی کند اما به اعتقاد خیلی از کارشناسان نقش اول تیم تراکتورسازی کسی نبود جز مسعود شجاعی. حرف های محمد تقوی که در کنفرانس خبری بعد از بازی درباره مسعود شجاعی گفت، بهترین دلیل برای اهمیت نقش این بازیکن است:

بازیکنان، با توجه به حضور هواداران احساسی شده بودند که بین دو نیمه به آنها گفتم باید خودتان باشید. همچنین باید از مسعود شجاعی شخصاً تشکر کنم که بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کرد و توانست تیم را جمع کند.

ما پس از آزاد شدن مهدی پور در نیمه دوم توانستیم از ظرفیت خوب مسعود شجاعی نیز بهتر استفاده کنیم.

تاکتیک تیم ما در این بازی 2-4-4 لوزی بود و قصد داشتیم با این سیستم فضای بیشتری را در میانه زمین در اختیار مسعود شجاعی قرار دهیم.

شجاعی زحمات زیادی را در زمین می کشد و بهترین بازیکن من است. مسعود بازیکن غیرقابل تعویضی برای من است، اما در فوتبال همه بازیکنان مرتکب اشتباه می شوند. مطمئن باشید شجاعی خودش می داند در زمین چگونه بازی کند. تنها حضور این بازیکن باتجربه در زمین برای من کافی است. اگر او امروز 10 پاس اشتباه داد، اما با یک گل در دقایقی پایانی تمام اشتباهاتش را جبران کرد.

در بین دو نیمه با مسعود صحبت کردم که نباید به هیچ عنوان احساسی گردد. شجاعی در طول هفته مصدوم بود و در چند روز قبل از این دیدار به سختی راه می رفت. او با خواهش من در این دیدار به میدان رفت.

می توان گفت بخش زیادی از کنفرانس خبری سرمربی تراکتورسازی درباره اهمیت نقش مسعود شجاعی در موفقیت این تیم در این بازی بود. در واقع هرچقدر شجاعی روی سکوها تا امروز نتوانسته برای خودش هوادار جمع کند روی نیمکت هواخاهان زیادی دارد و مربیان او را دوست دارند. از برانکو تا کی روش و علی دایی، از کاماچو تا قطبی و محمد تقوی. همه آن ها هوادار بازی مسعود شجاعی بوده اند.

با این حال اما مسعود شجاعی با وجود بازی های ملی زیاد هیچگاه محبوبیت و حمایت کامل سکوها را نداشته است شاید اصلی ترین دلیلش این باشد که او در مدت زمان فوتبالش تا قبل از حضورش در تراکتورسازی در هیچ تیم پرهوادار ایرانی بازی نکرده بود. با وجود آن که تقریبا معین شده بود که او تمایل به رنگ آبی و استقلال دارد اما عدم بازی کردن در یکی از دو تیم رنگی پایتخت باعث شد او پایگاه مردمی خیلی قدرتمندی نداشته باشد و حتی مورد بی مهری سکوها و هواداران باشد.

400 - 9

منبع: ایران ورزشی

به "شجاعی، محبوب نیمکت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی، محبوب نیمکت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید