مورایس: امیدوارم تصمیمات به نحوی باشد که یک تیم ضرر نکند و یک تیم سود ببرد، آنها طوری شادی می کردند انگار قهرمان شدند!

به گزارش وبلاگ سانا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان: داور برای تراکتور سریع پنالتی گرفت، ولی دو بار موقعیت این را داشت که برای ما پنالتی بگیرد، اما نگرفت.

مورایس: امیدوارم تصمیمات به نحوی باشد که یک تیم ضرر نکند و یک تیم سود ببرد، آنها طوری شادی می کردند انگار قهرمان شدند!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سانا، ژوزه مورایس پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست وپنجم لیگ برتر گفت: دوست دارم بگویم که بازی خوبی بود. جو فوق العاده بود و دو تیم خوب مقابل هم قرار گرفتند. ورزشگاه پر از تماشاگر بود و ما دوست داریم این جو را ببینیم. به بازیکنانم تبریک می گویم، چون بازی خوبی ارائه کردند. دوست داشتیم برنده باشیم، موقعیت هایی هم داشتیم و همانطور که تراکتور به گل رسید ما هم می توانستیم به گل برسیم.

وی ادامه داد: هنوز صحنه ای که به تیم تراکتور پنالتی دادیم را ندیدیم و نمی توانم قضاوت کنم، اما چیزی که دیدم رزاق پور روی شهریار مغانلو پنالتی کرد و همین طور توپ در یک صحنه به دست حسینی خورد، اما داور پنالتی نگرفت. داور برای تراکتور سریع پنالتی گرفت، ولی دو بار موقعیت این را داشت که برای ما پنالتی بگیرد، اما نگرفت. در کل امیدوارم مجدداً چنین بازی را ببینیم، چون واقعاً زیبا بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعلاوه خاطر نشان کرد: واقعاً نمی دانم و نمی توانم حدس بزنم، ولی از ته دل آرزو می کنم و امیدوارم یک بالانسی برقرار و عادلانه باشد. امیدوارم یک تیم هیچ وقت سود نبرد و تیم دیگر ضرر کند. امیدوارم تصمیمات به نحوی باشد که یک تیم ضرر نکند و یک تیم سود ببرد.

مورایس در پاسخ به این پرسش که آیا او به داوری اشاره می نماید، گفت: نمی دانم چه کسی تصمیمات اشتباه می گیرد، ولی صحنه مشابه ای که روی بازیکن ما رخ داد و پنالتی اعلام نشد، برای تراکتور پنالتی اعلام شد. هادی محمدی کاملاً بازیکن ما را بغل کرد و داور می تواند این را ببیند، ولی فقط پنالتی تراکتور را دید. من می توانم داور را ببخشم؛ همانطور که من انسانم و اشتباه می کنم داور هم می تواند اشتباه کند.

وی در واکنش به این پرسش که به نظر می رسد ناراحت است و در نشست خبری قبل از بازی نیز حاضر نشد، توضیح داد: در اصفهان کنفرانس خبری را ساعت 19:45 برگزار می کنیم، ولی نمی دانم چرا ظهر روز قبل از بازی در تبریز کنفرانس برگزار می نمایند. همواره در اصفهان بعدازظهر نشست ها برگزار می گردد. خیلی راحت ساعت شش صبح یک صدا را ضبط کنید، اما کنفرانس این است که من بیایم و به سؤالات جواب دهم. من ساعت پنج عصر تبریز بودم و می توانستند نشست را زمانی بگذارند که من حضور داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه سؤالات وبلاگ سانا درباره اینکه تراکتور نوع بازی سپاهان را خراب کرد و اینکه نقش طرفداران را در بُرد تبریزی ها چقدر می بیند، گفت: هر دو تیم قصد بردن داشتند. بازی تقریباً مساوی بود و چیز واضحی نبود که بگوییم یک تیم موقعیت بیشتری داشت. در نیمه اول کمی موقعیت بیشتری داشتیم. ما می توانستیم ببریم، ولی برد تیم تراکتور پاداش یک پنالتی بود که داور گرفت و داور می توانست آن پنالتی را برای ما بگیرد و ما برنده باشیم.

مورایس در خصوص اینکه چرا تیمش خلاف بازی های قبل پیروز نشده است از عقب بازی سازی کند، شرح داد: معمولاً دوست داریم بازی سازی کنیم، حتی با پرس کردن. حتی اگر تیم حریف ما را پرس کند. این اتفاق شاید به خاطر تصمیم بازیکنان است؛ شاید بازیکنان تصمیم گرفتند اینطور باشد. می دانم بازیکنانم پیشرفت کردند و مطمئن باشید در آینده بازی سازی بیشتری از تیم ما خواهید دید و این موضوع به اعتمادبه نفس و جاگیری بازیکنان بستگی دارد. تراکتور هم آنطور که باید بازی سازی نکرد و شاید این موضوع به خاطر پرس تیم ما بود.

وی ادامه داد: شما رامین (رضاییان) را در نیمه اول دیدید که چندین بار نفوذ کرد، ولی داور پرچم خود را بالا برد. حتی فرشاد (احمدزاده) و امید (نورافکن) هم چندین بار نفوذ کردند و شوت زدند. شاید آنطور که من بازی را دیدم، شما ندیدید. من به خاطر بازی خوب بازیکنانم تبریک گفتم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به صحبت یک خبرنگار که از او بابت ربط دادن برد تراکتور به یک پنالتی انتقاد کرد، شرح داد: من چیزی را زیر سؤال نبردم و گفتم شاید داور اشتباه نموده باشد. تراکتور برد و یک گل زد، لیاقت برد را هم داشت. آن ها لیاقت برد را داشتند. من فقط گفتم شادی که تراکتور در آخر بازی کرد، اینطور بود که انگار قهرمان لیگ شدند. این نشان می دهد چه تیم بزرگی را بردند. موقعیت هایی که ما دیدیم را داور ندید؛ شاید شما یک چیز هایی را می بینید که من نمی بینم. در صحنه ای که به ضرر ما پنالتی اعلام شد، بازیکن ما کنار بازیکن حریف راه می رفت، اما داور بدون اینکه فکر کند، پنالتی گرفت. در سمت مقابل همین رخ داد، ولی داور خیلی فکر می کرد. این چیزی بود که در بازی می توانست تغییر ایجاد کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مورایس: امیدوارم تصمیمات به نحوی باشد که یک تیم ضرر نکند و یک تیم سود ببرد، آنها طوری شادی می کردند انگار قهرمان شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورایس: امیدوارم تصمیمات به نحوی باشد که یک تیم ضرر نکند و یک تیم سود ببرد، آنها طوری شادی می کردند انگار قهرمان شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید