با خبرنگاران تریپ عملکرد کارمندانتان را بالا ببرید

به گزارش وبلاگ سانا، نیروی انسانی یکی از مهم ترین منابع سازمان هاست. و این روزها سازمان ها در کوشش اند تا برترین نیروها را جذب نمایند و با ایجاد شرایط کاری مناسب آن ها را در سازمان نگه دارند. یکی از عواملی که عملکرد افراد را در محل کار تضعیف می نماید، فشارهای عصبی و استرس هایی است که طی روز به دلایل مختلف افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. این روزها سازمان های پیروز برای بالابردن عملکرد افراد و حفظ آن ها در سازمان خدماتی مادی و غیرمادی به آن ها ارائه می نمایند. خدمات مادی به کاهش هزینه های زندگی کارمندان یاری می نماید. و خدمات غیرمادی خدماتی را شامل می گردد که روحیه افراد را بهبود می بخشد. خدماتی مانند محیا کردن شرایط استفاده از اماکن تفریحی و مسافرتی. در بلاگ خبرنگاران تریپ بیشتر بخوانید.

با خبرنگاران تریپ عملکرد کارمندانتان را بالا ببرید

وبلاگ سانا تریپ در راستای سیاست های فروش B2B، به شرکت هایی که تمایل دارند خدمات رفاهی در اختیار نیروی انسانی شان قرار دهند، طرحی را ارائه می نماید. شرکت شما با استفاده از این طرح می تواند در سایت وبلاگ سانا تریپ برای تمامی پرسنل شرکت اعتبار مجازی ایجاد کند. کارمندان هم می توانند با توجه به طبقه بندی و جایگاه شان در شرکت از خدمات رزرو هتل استفاده نمایند. این طرح مزایایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • تسویه حساب مدت دار و تجمیعی با ارائه فاکتور رسمی به تمامی ارگان ها
  • آماده سازی یک پرتال مخصوص شرکت برای آنالیز سوابق سفرها و ریز مخارج و مقدار سود حاصل از همکاری و رزرو هتل به وسیله وبلاگ سانا تریپ
  • پوشش مستقیم 750 هتل در سطوح یک ستاره تا پنج ستاره، در سراسر ایران
  • تضمین برترین قیمت ها (5 الی 70 درصد تخفیف) و برترین خدمات
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • امکان دریافت پکیج کامل سفر به وسیله وبلاگ سانا تریپ (رزرو بلیت و هتل)
منبع: اسنپ تریپ

به "با خبرنگاران تریپ عملکرد کارمندانتان را بالا ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با خبرنگاران تریپ عملکرد کارمندانتان را بالا ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید