رونمایی از نسخه تازه نرم افزار رزرواسیون آنلاین خبرنگاران

به گزارش وبلاگ سانا، همایش آشنایی با نسخه تازه نرم افزار سایت آنلاین شرکت خبرنگاران در هتل اسپیناس تهران برگزار گردید.

شرکت خبرنگاران که پرچم دار رزرواسیون آنلاین خدمات گردشگری در ایران است، میزبان مدیران بیش از 700 آژانس گردشگری از سراسر ایران بود.

رونمایی از نسخه تازه نرم افزار رزرواسیون آنلاین خبرنگاران

در این مراسم امکانات نسخه نو سایت وبلاگ سانا به تفکیک معرفی گردید. این سایت قابلیت رزرو اتاق در بیش از 200 هزار هتل در 12 هزار شهر دنیا را دارد. در بخش بلیط هواپیما نیز کاربران می توانند از حدود 900 ایرلاین مختلف دنیا به صورت آنلاین بلیط خریداری نمایند.

ایمان عدلخواه، مدیر فروش شرکت وبلاگ سانا در بخشی از این همایش به انتخاب این شرکت به عنوان آژانس برتر غرب آسیا به وسیله وزارت گردشگری مالزی اشاره نمود و گفت: کسب این موفقیت بدون همراهی، آژانس هایی که با وبلاگ سانا همکاری دارند، ممکن نبود.

وی اضافه نمود: کسب گواهینامه رعایت حقوق مصرف نماینده به وسیله وبلاگ سانا نیز نشان دهنده اندازه بالای رضایتمندی مشتریان از خدمات این شرکت است. امیدواریم در امسال نیز بتوانیم با همکاری و همراهی آژانس های مسافرتی سراسر کشور، این موفقیت ها را تداوم ببخشیم.

ورود ایرآسیا به ایران

در ادامه این همایش محسن منظری، مدیرعامل هواپیمایی ایرآسیا در ایران به سخنرانی پرداخت و ضمن معرفی این ایرلاین، به خدماتی که ایرآسیا به مسافران ایرانی می دهد، اشاره نمود.

وی گفت: ایرآسیا بزرگترین خریدار ایرباس در دنیا است و تا به امروز بیشترین تعداد ایرباس را خریداری نموده. سن میانه هواپیماهای این شرکت کمتر از 5 سال است. این ایرلاین برای پروازهای کمتر از 4 ساعت از ایرباس 320 و برای پروازهای بیشتر از 4 ساعت از ایرباس 330 استفاده می نماید.

منظری اضافه نمود: ایرآسیا با حذف تشریفات غیرضروری، سعی دارد پروازهای مقرون به صرفه به مسافران ارایه دهد. از این رو با حذف وعده های غذایی و بار مسافر در مسافت های کوتاه، ضمن کاهش هزینه سفر، رضایتمندی مشتریان را افزایش داده است.

در سرانجام همایش مدیران وبلاگ سانا از آژانس هایی که بیشترین همکاری را با این شرکت در سال 94 داشتند، تقدیر کردند.

منبع: الی گشت

به "رونمایی از نسخه تازه نرم افزار رزرواسیون آنلاین خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نسخه تازه نرم افزار رزرواسیون آنلاین خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید