شروع غربالگری سلامت روان نو دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

به گزارش وبلاگ سانا، رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شروع غربالگری سلامت روان دانشجویان نو ورود این دانشگاه اطلاع داد.

شروع غربالگری سلامت روان نو دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ سانا، الهه گرزین رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شروع غربالگری سلامت روان دانشجویان نو ورود این دانشگاه اطلاع داد.

گرزین با بیان اینکه این کار در قالب طرح ملی غربالگری سلامت روان دانشگاه های علوم پزشکی کشور انجام می گردد، اضافه نمود: همه دانشجویان در ابتدای ورود به دانشگاه باید پرسشنامه مربوط به حوزه سلامت روان را پر نمایند که این کار از سال گذشته به صورت الکترونیک انجام می گردد.

وی تأکید کرد: تکمیل این پرسشنامه برای همه دانشجویان ورودی مهر 1400 در همه مقاطع تحصیلی شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و دستیاری اجباری است و یکی از مراحل ثبت نام دانشگاه به شمار می رود.

رئیس اداره مشاوره دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اضافه نمود: دانشجویان تا پنجشنبه 20 آبان فرصت دارند با مراجعه به لینک فرم پرسشنامه را تکمیل نمایند: https://ccsm.behdasht.gov.ir

گرزین ابراز کرد: بعلاوه دانشجویان در صورت وجود هرگونه مشکل و یا سوال می توانند به وسیله شماره تلفن 32395054 داخلی 209 و یا 32394180 با کارشناسان مرکز مشاوره در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع غربالگری سلامت روان نو دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع غربالگری سلامت روان نو دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید