7 فرودگاهی که به مسافران پروازهای غیرمستقیم تورهای گشت شهر عرضه می نماید

به گزارش وبلاگ سانا، مسافران سفرهای هوایی که از پروازهای غیرمستقیم برای سفر استفاده می نمایند اغلب ناچارند ساعات طولانی در فرودگاه بمانند و همین مسئله باعث خستگی آنها درطول سفر می گردد. این درحالی است که برخی فرودگاه ها تورهایی را به مسافران غیرمستقیم با توقف 5 تا 6 ساعت عرضه می نمایند و این مسافران به راحتی می توانند از این تورها استفاده و از جاذبه های شهر تماشا نمایند.

7 فرودگاهی که به مسافران پروازهای غیرمستقیم تورهای گشت شهر عرضه می نماید

فرودگاه تاریتا، ژاپن/ اگر مسافران فقط چندساعت در فرودگاه بین المللی ناریتا در شهر توکیو توقف دارند می توانند از تورهایی که شامل بازدید از معابد، پیاده روی در طبیعت، غذاخوردن در رستوران های سنتی ژاپنی و پارک های با موضوعات تاریخی می شوند انتخاب نمایند. در این پارک ها امکان پوشیدن لباس ساموریایی ها و نینجاها هم امکان پذیر است.

فرودگاه بین المللی تاریتا در توکیو، ژاپن

فرودگاه اینچئون، کره جنوبی/ فرودگاه اصلی کره جنوبی در شهر سئول تورهایی را برای بازدید از معابد، غارها، کاخ ها و حتی خرید از مرکز شهر عرضه می نماید.

فرودگاه استانبول/ فرودگاه تازه 12میلیارد دلاری استانبول به تازگی گشایش یافته است. مسافرانی که از پروازهای ترکیش ایر استفاده می نمایند و دست کم 6 ساعت توقف دارند می توانند از تورهای این شرکت هواپیمایی بهره مند شوند و علاوه بر بازدید از بعضی جاذبه های مهم تاریخی استانبول می توانند غذاهای ترکی را هم در بافت تاریخی این شهر امتحان نمایند. اگر مدت توقف بیش از 20 ساعت باشد علاوه بر گشت شهری می توانند از اقامت رایگان در هتل فرودگاهی هم استفاده نمایند.

فرودگاه استانبول در ترکیه

فرودگاه لیسبون، پرتغال/ مسافرانی که قصد سفر با شرکت هواپیمایی تاپ ایر پرتغال را دارند هنگام خرید بلیت این امکان را دارند که گزینه توقف حداکثر پنج روز را انتخاب نمایند. این گزینه علاوه بر پروازهای اتصالی تاپ ایر پرتغال از لیسبون، برای فرودگاه پرتو هم عرضه می گردد. فاصله فرودگاه لیسبون از مرکز شهر اندک است و دسترسی به آن ازطریق وسایل حمل ونقل عمومی به راحتی وجود دارد.

فرودگاه چانگی، سنگاپور/ این فرودگاه که اغلب در رده بندی ها به اسم برترین فرودگاه دنیا معرفی می گردد، برای مسافران با توقف دست کم 5.5 ساعت تورهای رایگانی را برای بازدید از منطقه ها شهر چین (چاینا تاون) و هند کوچک (Little India) در شهر سنگاپور عرضه می نماید. اگر مدت توقف بالای 6 ساعت باشد تورها بازدید از مرکز تجاری مارینا بی و تجربه سوارشدن بر پرنده سنگاپوری، دومین چرخ وفلک عظیم دنیا را هم شامل می گردد.

فرودگاه چانگی، سنگاپور

فرودگاه بین المللی تائویوان، تایوان/ اگر مدت توقف مسافران در این فرودگاه بین 7 تا 20 ساعت باشد به راحتی می توانند چمدان هایشان را در فرودگاه به امانت بگذارند و از تورهای رایگان بازدید از جزیره استفاده نمایند. امکان رزرو آنلاین این تورها یا خرید آنها در فرودگاه وجود دارد.

فرودگاه بین المللی حمد، قطر/ مسافرانی که از پروازهای غیرمستقیم قطرایرویز استفاده می نمایند و توقف 3 تا 4 ساعت دارند می توانند از تورهایی که این شرکت هواپیمایی عرضه می نماید استفاده و از موزه هنرهای اسلامی دوحه، جزیره مصنوعی مروارید و بازار سنتی سوق واقف بازدید نمایند.

منبع: گردشبان

به "7 فرودگاهی که به مسافران پروازهای غیرمستقیم تورهای گشت شهر عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 فرودگاهی که به مسافران پروازهای غیرمستقیم تورهای گشت شهر عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید