با بودجه کم کجا سفر بریم؟

به گزارش وبلاگ سانا، مسافرت مقرون به صرفه قیمت به این معنی نیست که در مکان های بد و غیر قابل تحمل اقامت کنید و یا یک سفر جاده ای داشته باشید. اما برای افرادی که بودجه زیادی ندارند و می خواهند به یک مکان حماسی سفر نمایند، گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

با بودجه کم کجا سفر بریم؟

در این مقاله 10 مورد از مکان های حماسی و تماشای را بیان می کنیم که می توانید به آنها سفر کنید و در عین حال هم هزینه زیادی برای آن صرف نکنید.

  1. استرالیای غربی

دلار استرالیایی هم اکنون برای بازدیدکنندگان خارجی بسیار با ارزش است. شما می توانید از کنسرت های زیبای آن لذت ببرید و به منطقه کیمبرلی از جمله تنگه بل سفر کنید.

  1. تیمور شرقی (Timor-Leste)

این سرزمین عجایب فرهنگی دارای تعداد زیادی از مکان های خوب برای اقامت است. بعضی از این مکان ها شامل آلونک های ساحلی و مهمان خانه های کوهی است. سواحل آبی زیبا هم برای غواصی بی نظیر است.

  1. سواحل کارائیب کاستاریکا

سفر به سواحل اقیانوس آرام می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد اما سفر به سواحل کارائیب کاستاریکا هنوز برای بیشتر گردشگران ناشناخته است.

  1. شهر کبک در مشرق کانادا

اگر هزینه خرید بلیت برای اروپا بسیار زیاد و سرسام آور است، این مکان می تواند دومین انتخاب شما باشد . به اسم یک میراث جهانی یونسکو، منطقه تاریخی استعماری دارای قلعه ها، خیابان های سنگ فرشی و اغذیه فروشی های بسیار عالی است.

  1. گالیسیا، اسپانیا

درکل، این بهشت ارزان ترین مکان برای سفر گردشگران است. سواحل آن پر از سنگ ها و صخره های زیبا بوده و می توان آن را به اسم یکی از برترین مکان های حماسی در روی زمین محسوب کرد.

  1. بوسنی و هرزگوین

این جواهر اروپا می تواند تمامی ملزومات مورد احتیاج برای یک سفر خوب مانند مسکن و مواد غذایی ارزان قیمت را برای گردشگران فراهم نماید. فعالیت های مختلفی همانند اسکی و قایق سواری بر روی آب هم بسیار ارزان است.

  1. نیومکزیکو

این مکان دارای چشمه های آب گرم و جنگل آلپ بوده و می توان در این مکان ها به خوبی پیاده روی کرد. فستیوال بالون بین المللی فیستا را هم نباید فراموش کنید.

  1. آفریقای شرقی

در این منطقه ها نه تنها می توانید فیل ها و کرگدن ها را در کنیا مشاهده کنید بلکه می توانید به بعضی از قابلیت های مهم برای گردشگری هم دسترسی داشته باشید.

  1. شهر هوشی مین و هانوی - ویتنام

شهر هوشی مین یک کلان شهر است. این مکان دارای معابد تاریخی بسیاری است و شما می توانید با کمترین قیمت به این شهر سفر کنید. هر دوشهر می توانند جزو سفرهای ارزان محسوب گردد.

  1. استونی

اگر شما نتوانستید از جنگل های سرسبز استونی تماشا کنید پس حداقل سری به شهر تالین بزنید و از آنجا بازدید کنید.

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای تماشای توکیو و جاذبه های گردشگری ژاپن

15 علت برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه گردشگری برتر آسیا

منبع: آلامتو

به "با بودجه کم کجا سفر بریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بودجه کم کجا سفر بریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید