7 رنگ در فنگ شویی قسمت دوم سایر مقالات

به گزارش وبلاگ سانا، در ادامه قسمت قبلی این مقاله در شرکت دکوراسیون داخلی خبرنگاران که به آنالیز و توضیحاتی در باب خود هنر فنگ شویی داشتیم اینک به آنالیز دقیق تری از رنگ ها و تاثیرات آنها در دکوراسیون داخلی خانه میپردازیم .

7 رنگ در فنگ شویی قسمت دوم سایر مقالات

تاثیر رنگ ها:

  • استفاده از رنگ زرد در فنگ شویی

این رنگ یکی از رنگهای نماد معروفیت محسوب می گردد و برای اتاق کار رنگ مناسبی میباشد علاوه بر خانه در محیط کار هم می توان از این رنگ استفاده کرد. طیف تیره این رنگ نمادی از توسعه شخصی کار محسوب می گردد به طور کلی این رنگ برای طراحی داخلی مدرن محیط های کاری یکی از رنگ های مناسب و کاربردی می باشد.

علاوه بر آن در خصوص روشنایی و نور هم پیشنهاد می گردد از نور زرد و دیگر تنالیته های آن بهره ببرید بعلاوه با استفاده از پنجره های عظیم هم می توان از نور خورشید بهره برد.

  • استفاده از رنگ قرمز در فنگ شویی

رنگ قرمز رنگ سر زندگی ،علاقه و عشق می باشد و بر اساس فرهنگ شرق دور این رنگ، رنگ شانس شناخته می گردد. هر چقدر هم که این رنگ نمادی از هیجان و شادی به تعداد رود اما باید دقت داشته باشید که از آن در مقدار مناسب بهره ببرید زیرا استفاده زیاد و بیش از حد از رنگ قرمز باعث ایجاد ناراحتی و اذیت شدن خواهد شد.

در مکانی مثل دکوراسیون آشپزخانه لوازمی مانند فر و گاز نمادی از آتش محسوب می گردد و نیازی نیست که از این رنگ بهره ببرید.

به این نکته توجه داشته باشید که از رنگ ها بر اساس معنی که دارند باید به جا و به درستی استفاده شوند.

  • استفاده از رنگ آبی در فنگ شویی

رنگ آبی به افراد حس آرامش بخش ایجاد نموده و رنگی آرام شناخته شده است و نماد اب هم محسوب می گردد.

این رنگ یکی از رنگ های مناسب برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب است و می تواند برای روتختی و هم برای دیوارهای اتاق خواب از آن استفاده کرد و در سرویس بهداشتی هم از این رنگ استفاده می گردد و در دیگر نقاط خانه هم می توان با استفاده از تنالیته های مختلف این رنگ فضای زیبا ایجاد کنید.

  • استفاده از رنگ سفید در فنگ شویی

این رنگ که نمادی از پاکیزگی، تمیزی و سادگی می باشد به علت اعتمادی که به افراد می بخشد می توان در تمام نقاط خانه از آن استفاده کرد به علت حس سادگی که این رنگ ایجاد می کند این رنگ در اتاق خواب می توان مورد استفاده قرار گیرد و فضایی آرام ایجاد کند علاوه بر آن به علت حس پاکیزگی که منتقل می کنند برای استفاده در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه هم رنگ مناسبی محسوب می گردد و در آخر هم به علت حس اعتمادی که به افراد منتقل می کند می توان از آن برای بخش ورودی خانه هم استفاده کرد.

  • استفاده از رنگ بنفش در فنگ شویی

این رنگی است که خود آگاهی و انگیزه های ذهنی را افزایش می دهد و انرژی شفا بخش دارد رنگی با ارتعاش بالا می باشد و به همین دلیل باید از آن به مقدار استفاده گردد.

برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب رنگ بنفش رنگی مناسب محسوب می گردد و به علت اینکه رنگ بنفش رنگی الهام بخش هم می باشد یکی دیگر از مکان های مناسب برای استفاده از این رنگ اتاق نشیمن می باشد.

  • استفاده از رنگ طوسی در فنگ شویی

این رنگ نماد افراد خیرخواه محسوب می گردد و یک رنگ مناسب برای اتاق کودک می باشد .طوسی از جمله رنگ هایی می باشد که باعث اذییت چشم و خسته شدن نمی گردد برای دکوراسیون اداری و اتاق کار هم انتخاب مناسبی به تعداد می رود .

از لحاظ فصلی این رنگ احساس پاییز را ایجاد می کند و به همین دلیل بهتر است که با رنگ های متالیک به کار برده گردد و ترکیب گردد.

همانطور که می دانید رنگ ها دارای قدرت زیادی می باشند و هر کدام از آنها به تنهایی می تواند تاثیرات منفی و مثبتی بر روی افراد ایجاد نماید . رنگ از جمله عناصر قدرتمند و اصلی محسوب می گردد و به همین دلیل اگر قصد دارید در خانه خود محیطی با انرژی مثبت و مناسب ایجاد نمایید باید در انتخاب رنگ دقت داشته باشید محیطی که شما در آن موقع خود را سپری می کنید می تواند به طور مستقیم بر روی فعالیت های روزانه شما تاثیر گذار باشد.

منبع: هیرادانا

به "7 رنگ در فنگ شویی قسمت دوم سایر مقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 رنگ در فنگ شویی قسمت دوم سایر مقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید