چهارمین اردوی تیم ملی هندبال برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ سانا، چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال مردان کشورمان جهت حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 از روز شنبه 23 شهریور ماه در تالار هندبال تهران شروع خواهد شد. علیرضا حبیبی مربی تیم ملی هندبال کشورمان اسامی 20 بازیکن دعوت شده را برای حضور در این مرحله اردو اعلام نموده است.

چهارمین اردوی تیم ملی هندبال برگزار می گردد

میلاد قلندری از کهگیلویه و بویراحمد، مجتبی حیدرپور از خراسان رضوی، محمدعلی قاسمی از فارس، امین کاظمی از اصفهان، فرزاد رستمی از فارس، محمد امین فرهادی از کرمانشاه، یونس آثاری از خراسان رضوی، سلامان بربط از کرمان، جلال کیانی از اصفهان، مجتبی کرمیان از کرمانشاه، وحید مسعودی از اصفهان، شهاب صادق زاده از آذربایجان شرقی، مهران حسینی از کرمانشاه، علی رحیمی از فارس، محمدرضا اورعی از خراسان رضوی، محمد سیاوشی از البرز، ایمان یحیائی از تهران، امید سرپوشی از خراسان رضوی، مسلم کاظمی از لرستان و رضا شجاعی از خوزستان بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

در این مرحله اردو، هیچکدام از لژیونرهای هندبال کشورمان حضور ندارند. تمرینات باشگاه های اروپا برای شروع فصل جدید لیگ های داخلی و قهرمانی باشگاه های اروپا شروع شده و این بازیکنان به تیم های خود پیوسته اند.

رقابت های هندبال انتخابی المپیک 2020 توکیو اواخر مهرماه امسال در قطر برگزار خواهد شد. ایران در این رویداد با تیم های بحرین، کره جنوبی و کویت هم گروه است. هندبال آسیا یک سهمیه مستقیم برای المپیک توکیو خواهد داشت. تیم دوم آسیا نیز باید در رقابتهای انتخابی قاره ای شرکت کند. تا بتواند شانس کسب سهمیه را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چهارمین اردوی تیم ملی هندبال برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین اردوی تیم ملی هندبال برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید