مرگ یک نفر بر اثر نشت آمونیاک

به گزارش وبلاگ سانا، بر اثر نشت آمونیاک در یک کارخانه یخ سازی در منطقه صنعتی کملوپس، روز پنجشنبه 26 می، یک نفر در بریتیش کلمبیا جان خود را از دست داد.

مرگ یک نفر بر اثر نشت آمونیاک

به گزارش وبلاگ سانا به نقل از narcity، کسب و کارهای اطراف این کارخانه در کملوپس در پی این حادثه تخلیه شدند و حدود شش نفر هم در محل، تحت درمان قرار گرفتند و دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.

در این بین یک نفر با شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد که طبق گفته پلیس، بر اثر جراحات وارده شده جان خود را از دست داد.

پلیس اعلام نموده است که نیروهای آنها همراه با مقامات مسئول، دلیل نشت آمونیاک را آنالیز می نمایند.

پلیس بعلاوه تحقیقاتی را با همکاری اداره ایمنی کار بریتیش کلمبیا آغاز خواهد نمود تا معین گردد، چه چیز منجر به نشت مرگبار آمونیاک شده است.

نوترین مطالب

شناسایی عامل اصلی مرگ های ناشی از آتش سوزی در ونکوور

آلودگی هوا سالانه 9 میلیون نفر را می کشد!

نجات ده ها گربه از خانه مرگ

جزییات نو از پرونده مرگ های مشکوک مرکز مراقبتی کبک

به گفته مرکز بهداشت و ایمنی شغلی کانادا، آمونیاک یک گاز بی رنگ با بوی قوی است. استنشاق آمونیاک بسیار سمی است و می تواند باعث تحریک شدید بینی و گلو گردد. بعلاوه می تواند باعث تحریک و سوزش پوست و چشم گردد.

مایک فارنورث، معاون نخست وزیر بریتیش کلمبیا با غم انگیز خواندن این حادثه، از امدادگران اورژانس برای واکنش سریع آنها تشکر کرد و اضافه نمود: کارگران و خانواده هایشان نباید نگران امنیت و رفاه خود در هنگام کار باشند. تراژدی هایی مانند این اتفاق، درخواست های ما برای اطمینان از ایمنی افراد در محل کار در بریتیش کلمبیا را تقویت می نماید.

منبع: خبرکانادا

به "مرگ یک نفر بر اثر نشت آمونیاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ یک نفر بر اثر نشت آمونیاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید