مجتمع گردشگری نخل غانم تا سرانجام دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ سانا، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مجتمع گردشگری نخل غانم تا سرانجام دولت به بهره برداری می رسد.

مجتمع گردشگری نخل غانم تا سرانجام دولت به بهره برداری می رسد

داستان چیست؟

سکینه سالاری، معاون جهانگردی و سرمایه گذاری استان بوشهر گفت: این مجتمع جهانگردی 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در حال اتمام است و امیدواریم با این فرایند کار تا خاتمه دولت به بهره برداری برسد.

معاون جهانگردی و سرمایه گذاری استان بوشهر اضافه کرد: مجتمع جهانگردی نخل غانم 22 واحد اقامتی، کافی شاپ و آلاچیق دارد که با افتتاح و بهره برداری از این پروژه در کنار اشتغال پایدار روستایی، به توسعه زیرساخت های جهانگردی جنوب استان نیز یاری می گردد.

او ادامه داد: قرارگیری این مجتمع در کنار سواحل خلیج فارس، ظرفیت جهانگردی پروژه را بالا برده و به همین دلیل باتوجه به اجرای فاز نخست در حال حاضر، در آینده قابلیت توسعه بیشتر را دارد.

سالاری با اشاره به رویکرد وزارت میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی و همچنین سیاست های حمایتی اداره کل استان در زمینه رشد و توسعه زیرساخت های جهانگردی اعلام نمود: در شرایطی که بدلیل شیوع بیماری کرونا، امکان میزبانی از جهانگردان در استان بوشهر به مانند سالهای گذشته نداشتیم، بر آن شدیم که در این مدت با تمرکز بر توسعه اماکن و زیر ساخت ها، ظرفیت پذیرش جهانگرد و کیفیت ارائه خدمات به جهانگردان را بهبود ببخشیم.

معاون جهانگردی و سرمایه گذاری استان بوشهر در خاتمه با تاکید بر لزوم برطرف موانع برای سرمایه گذاران بخش خصوصی به ویژه در حوزه جهانگردی یادآور شد: با تاکید مدیرکل محترم میراث فرهنگی، جهانگردی و سرمایه گذاری استان تا به امروز سعی بر آن شده است که همکاری خوبی مابین این اداره کل و کارگروه برطرف موانع فراوری در استانداری بوشهر انجام گیرد و در همین زمینه کوشش می کنیم با برطرف موانع، حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی فعال در حوزه جهانگردی، قدم های مثبتی را در راستای تحقق شعار سال برداریم.

منبع: همگردی

به "مجتمع گردشگری نخل غانم تا سرانجام دولت به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع گردشگری نخل غانم تا سرانجام دولت به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید