قاسمی: فاز 2 بیمارستان میبد را با اولویت پیگیری می کنیم

به گزارش وبلاگ سانا، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به درخواست مردم و مسئولان میبد در مورد پروژه های نیمه کاره گفت: فاز 2 بیمارستان میبد را با اولویت پیگیری می کنیم.

قاسمی: فاز 2 بیمارستان میبد را با اولویت پیگیری می کنیم

به گزارش وبلاگ سانا، رستم قاسمی، ظهر جمعه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان میبد در جمع وبلاگ سانا با اشاره به دستاوردهای سفر خود به شهرستان میبد گفت: 100 میلیارد تومان به احداث پروژه دو باندِ کردن جاده کنارگذر شرقی میبد اختصاص یافت و قرار شد تا 45 روز آینده پیمانکار کار را شروع کند.

قاسمی با بیان اینکه حضور رئیس جمهور و هیئت همراه برای استان یزد دستاورد خوبی خواهد بود، اضافه کرد: در این سفر برای استان اعتبار خوبی پیش بینی شده که بخشی هم مربوط به شهرستان میبد است و در حوزه راه و شهرسازی و مسکن اقدامات خوبی خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن گفت: بحث مسکن بحث جدی دولت و مجلس است و مصمم هستیم 4 میلیون مسکن را که طرح بزرگ جهانی محسوب می شود را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه مصالح و پیمانکار و کارگر مازادتر از این پروژه را در کشور داریم گفت: در استان یزد ساخت 20 هزار واحد مسکن شروعشده است و آن را به 30 هزار واحد مسکن خواهیم رساند.

قاسمی اضافه کرد: تأمین زمین در بعضی از شهرها را از جهت الحاقات حل خواهیم کرد تا ان شاءالله بتوانیم وعده دولت را دربحث مسکن عملی کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دیگر درخواست های فرماندار و نماینده و مسئولین ازجمله فاز دو بیمارستان میبد گفت: هرچه وزیران اختیارات داشته باشند کوتاهی نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قاسمی: فاز 2 بیمارستان میبد را با اولویت پیگیری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی: فاز 2 بیمارستان میبد را با اولویت پیگیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید