شگفت انگیز ترین سواحل یونان

به گزارش وبلاگ سانا، یونان یکی از محبوب‌ترین مقصدهای تعطیلات تابستانی است . این جزیره با ده‌ها جزیره به هزاران ساحل خود می‌بالد . و هر یک از آن‌ها بزرگ‌تر از دیگری است . با این حال ، در اینجا تنها 10 انتخاب وجود دارد . دوست دارید کدام یک را ملاقات کنید ؟

شگفت انگیز ترین سواحل یونان

10. ساحل Amoudi ، کرت
یکی از محبوب‌ترین جزایر به معماری باستانی که بر روی تپه‌های سنگی و آب‌های روشن کریستال قرار گرفته‌اند ، فخر می‌کند . مرکز آن همیشه شلوغ است در حالی که طبیعت دست‌نخورده و امیدوار کننده یک آرامش واقعی است . Amoudi یک ساحل شنی نرم است که توسط صخره‌ها از هر دو طرف در آغوش گرفته می‌شود. آب شفاف و شفاف برای شنا کردن بسیار گرم و عالی است .
چرا به آنجا بروی ؟
این خلیج ، پناهگاهی امن برای آرام و سرگرمی تابستانی است . برای یک روز تنبل در ساحل بسیار مناسب است .
9. Naxos ، گروه جزیره Cyclades
این جزیره در مقایسه با همسایگان معروف خود ، Santorini و Mykonos کم‌تر است ، با این حال این جزیره ممکن است چیز در این جزیره باشد . انسان می‌تواند صحت بیشتر ، زمینه‌های درختان زیتون ، تجارت ماهیگیری و شگفتی‌های باستانی را پیدا کند . این جزیره به تنوع بسیار طبیعی خود - از کوه‌های بلند ، معادن سنگ مرمر ، دره‌های حاصلخیز برای زدن سواحل افتخار می‌کند - چیزهای زیادی برای کشف اینجا وجود دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
Naxos برای کسانی که می‌خواهند در ساحل استراحت کنند و در فعالیت‌های خارج از فضای باز شرکت کنند ، واقعاً خوب است . این کشور همچنین میراثی تاریخی غنی برای کشف آن فراهم می‌کند .
8. Agios Sostis ، Mykonos
این خلیج به آب گرم فیروزه‌ای می‌بالد که بسیار کم‌عمق است و شنا کردن و لذت بردن از آب را آسان می‌کند . ماسه نرم آن را به یک فرار عظیم از مرکز شلوغ تبدیل می‌کند . همچنین یک taverna وجود دارد که غذای خوش‌مزه یونانی را ارائه می‌دهد ، که به اندازه کافی قابل‌اعتماد است .
چرا به آنجا بروی ؟
محیط زیبا باعث فرار واقعا ً خوبی می‌شود . Mykonos کاملا ً سنگی است ، بنابراین این نوع ساحل یک جواهر واقعی برای کسانی است که می‌خواهند آب‌تنی کنند.
7. فضای داخلی
یکی از جزایر Dodecanese در دریای اژه warm ، Astypalaia یک جواهر دیگر است ، اما یک جواهر نسبتا ً undiscovered . این موزه مکان‌های باستانی و گنجینه‌های سالم را از دوره کلاسیک که پذیرای دید آن‌ها است ، مشخص می‌کند . منظره این جزایر ، خانه‌های سفید را که بر روی تپه‌های دور هم جمع شده‌بودند و مشرف به دریا بودند ، نشان می‌داد . سواحل بزرگ روز فراغت خوبی را فراهم می‌کنند ، در حالی که رستوران‌ها با غذای دریایی تازه و غذاهای دریایی فاسد می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
این جزیره موزه‌ها و اماکن بسیار جالبی دارد ، میراث از دوران هلنی و مسیحیان اولیه ، سواحل دست‌نخورده و کم‌تر از Santorini یا Mykonos است . این سایت همچنین فعالیت‌هایی مانند صعود ، دوچرخه‌سواری ، پیاده‌روی ، غواصی، غواصی و حتی اردو زدن در چوره را نیز فراهم می‌کند .
6. Assos ، Kefalonia
یک روستای زیبا و آرام در یکی از جزایر یونان یک عقب‌نشینی کامل را پیشنهاد می‌دهد . اسب کهر به شکل نعل اسب بندرگاه و ساحل دارد که در آن vacationers و افراد محلی برای لذت بردن از آفتاب و آب‌گرم می‌آیند . تپه در Assos با خانه‌ها ، سرو ، درختان کاج و دژ قرن شانزدهم در بالای دهکده تعریف می‌شود . بسیاری از tavernas غذاهای دریایی تازه و غذاهای یونانی را ارائه می‌دهند .
چرا به آنجا بروی ؟
یک عقب‌نشینی رمانتیک ، احاطه شده با طبیعت بکر ، مکانی برای شنا کردن و لذت بردن از نور خورشید . روستای ساکت به خصوص برای کسانی مناسب است که می‌خواهند از تفرجگاه ‌های بزرگ‌تر یا شهرها فرار کنند و مکانی زیبا برای استراحت پیدا کنند .
5. پورتو Katsiki ، Lefkada
در زبان یونانی "پورتو Katsiki " به معنای " بندر بزها " می‌باشد . این ساحل زیباترین ساحل جزیره است . در بالای تپه ، یک پارکینگ اتوموبیل و چند چراغ پیدا خواهد کرد که در آن نوشیدنی قابل خوردن پیدا می‌شود . در این ضمن ، یک بهشت شنی که زمانی از تپه پایین می‌آمد ، باز می‌شود .
چرا به آنجا بروی ؟
Lefkada یک جزیره زیبا در دریای ایونی است که به خاطر فرهنگ و جشنواره‌های تئاتر معروف است . بسیاری از سواحل و رویداده‌ای سرگرم‌کننده نیز وجود دارد .
4. ساحل Simos ، Elafonisos
این خلیج به یک بلندی از ماسه نرم و طلایی‌رنگ که با آب شفاف کریستال احاطه شده‌است ، می‌بالد . نه میله‌ها ، رستوران‌ها یا tavernas ، بنابراین کسی می‌تواند از طبیعت بکر لذت ببرد و در کنار آن باشد . حتی بهتر می‌شود : حمل و نقل عمومی وجود ندارد که شما را به آنجا ببرد ،
پس باید یک اتومبیل شخصی بگیرید . با این حال ، این مکان ارزشش را دارد که برای آن کار کنید .
چرا به آنجا بروی ؟
ساحل بکر با طبیعت کاملا ً سالم احاطه شده‌است . این محیط نوید a آرام و آب‌تنی در خلیج گرم را می‌دهد .
3. نور پس‌زمینه
در سرزمین اصلی ، کوهستان Cholomontas دراز کشیده و به سمت شمال کشیده می‌شود . در خلال این احوال ، سواحل شنی سفید و آب زلال و زلال بلور خوش منظر را استقبال کردند . سواحل متعددی در امتداد خط ساحلی وجود دارد . بنابراین گردشگران می‌توانند از گستره وسیعی از شهرهای ساحلی ، اقامتگاه‌ها و هتل‌ها انتخاب کنند . برخی از روستاها به عنوان آرام برای خورشید و شناگران در نظر گرفته می‌شوند در حالی که برخی دیگر باشگاه‌های شبانه و زندگی شبانه دارند .
چرا به آنجا بروی ؟
سواحل و استراحتگاه‌های بزرگ ، بسیاری از معماری باستانی و میراث فرهنگی غنی . کوه‌ها مسیرهای پیاده‌روی عالی و مناطق طبیعی بکر را تامین می‌کنند .

به "شگفت انگیز ترین سواحل یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفت انگیز ترین سواحل یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید