خیران اصفهان 700 میلیون تومان برای تأمین سرپناه نیازمندان اهدا کردند

به گزارش وبلاگ سانا، خبرنگاران/اصفهان مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین (ع) گفت: حدود 700 میلیون تومان برای تأمین مسکن نیازمندان از سوی خیران اصفهانی اهدا شد.

خیران اصفهان 700 میلیون تومان برای تأمین سرپناه نیازمندان اهدا کردند

حسینعلی صرافان، در بیست و هشتمین همایش سالانه این مؤسسه خیریه که به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برپایی همایش ها به صورت غیر حضوری و با همکاری مرکز سیمای اصفهان برگزار گردید، اظهار کرد: برگزاری غیرحضوری این همایش برای ما مایه خرسندی است چرا که با این اقدام افراد زیادی امکان حضور در این همایش را پیدا کردند.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش با استفاده از ظرفیت سیمای مرکز استان می تواند نسبت به معرفی بیشتر مؤسسه خیریه به همشهریان یاری قابل توجهی داشته باشد، اضافه نمود: در سال های آینده نیز چنانچه شرایط ویروس کرونا اجازه دهد در کنار همایش حضوری همایش مجازی را نیز خواهیم داشت.

مدیرعامل مؤسسه خیریه امام حسین (ع) با بیان اینکه تمام یاری های واریزی به حساب های این مؤسسه خیریه به صورت شفاف در رسانه این مؤسسه سالانه بارگذاری می گردد، اضافه نمود: شفافیت اصل اساسی در موسسه خیریه امام حسین علیه السلام است و می توان گفت راز پیروزیت ما نیز همین امر است.

وی در ادامه با بیان اینکه ساخت مسکن ارزان را در کنار ارائه یاری هزینه خرید و یاری هزینه تأمین ودیعه مسکن در دستور کار داریم، اضافه نمود: تا به امروز با همت خیران این مؤسسه خیریه 230 واحد را به بهره برداری رسانده ایم و 110 واحد دیگر نیز در سال 1400 تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گزارش وبلاگ سانا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه خیریه امام حسین(ع)، صرافان افزود: خوشبختانه در بیست و هشتمین همایش سالانه مؤسسه خیریه امام حسین علیه السلام که به صورت مجازی برگزار گردید، خیران 700 میلیون تومان برای تأمین مسکن احتیاجمندان هدیه کردند.

عشق و خیر دو عصاره فرهنگ ایرانی است

همچنین اسماعیل آذر، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگیان با بیان اینکه عصاره فرهنگ ایرانی در دو واژه عشق و خیر خلاصه می گردد، اظهار کرد: خوشبختی ما در یک جامعه به دیگری وصل است و وقتی می توانیم به خدا وصل باشیم که دیگران هم پیروز باشند.

وی با بیان اینکه اعتقاد خاصی به مؤسسه خیریه امام حسین علیه السلام دارم، افزود: فعالان این مؤسسه هر کدام یکی از قطب های صنعتی کشور هستند و از این رو آنها چراغی را روشن نموده اند که خودشان از دارایی شان آن را روشن نگه داشته و دیگران را نیز به مشارکت در آن دعوت می نمایند.

این استاد ادبیات فارسی گفت: خیریه امام حسین(ع) در زمینه مسکن کار می نماید، مسکن مهم ترین احتیاج هر انسانی است چرا که همه انسان ها با وجود داشتن سقفی برای خود احساس آرامش می نمایند و ما می توانیم با همکاری هم این آرامش را به احتیاجمندان هدیه کنیم.

سید احمد فتحی از خیران مؤسسه خیریه امام حسین(ع) نیز در ادامه شرح داد: من خودم مستأجر هستم، اما سال هاست که آجر مورد احتیاج پروژه های ساختمانی این خیریه را تأمین می کنم چرا که با این کار به آرامش می رسم.

این خیر با بیان اینکه تشویق دیگران به کار خیر باید از سوی خیران انجام گردد، ادامه داد: در این زمینه همه دوستان و آشنایانی که توان اقتصادی برای یاری دارند را به این شادمانی دعوت و سهیم می کنیم تا زنجیره کار خیر هر روز در جامعه گسترده تر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خیران اصفهان 700 میلیون تومان برای تأمین سرپناه نیازمندان اهدا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیران اصفهان 700 میلیون تومان برای تأمین سرپناه نیازمندان اهدا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید