اولین تصویر واقعی از دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ منتشر شد

به گزارش وبلاگ سانا، اگر فکر می کنید رزولوشن 108 مگاپیکسلی برای دوربین موبایل زیاده روی است، پس باید خودتان را برای گوشی تازه موتورولا آماده کنید که از دوربین 200 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ بهره می برد. طی ماه های گذشته گزارش های زیادی درباره گوشی موتورولا Frontier منتشر شده و حالا می توانیم به اولین عکس واقعی منتشر شده از ماژول دوربین این گوشی هم بپردازیم.

اولین تصویر واقعی از دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ منتشر شد

طبق گزارش های منتشر شده، این گوشی از نمایشگر 6.67 اینچی OLED بهره می برد و ضمناً نباید رفرش ریت 144 هرتز آن را از قلم بیندازیم که به خصوص برای گیمرها اهمیت زیادی دارد. باید خاطرنشان کنیم تقریبا تمام گوشی های پرچم دار مانند آیفون 13 پرو مکس و گلکسی S22 اولترا از نمایشگر مبتنی بر رفرش ریت 120 هرتز بهره می برند.

قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس است که مدل بهبود یافته تراشه پرچم دار کوالکام محسوب می گردد. ظاهرا فرایند ساخت سامسونگ برای فراوری اسنپدراگون 8 نسل 1 نتوانسته رضایت مدیران کوالکام را جلب کند و به همین دلیل این افراد تصمیم گرفته اند فراوری مدل پلاس را به شرکت تایوانی TSMC واگذار نمایند. البته این تراشه قرار نیست اختلاف چشم گیری با مدل استاندارد داشته باشد ولی در کنار افزایش نسبی فرکانس پردازنده، مطمئنا بهبود فرایند ساخت هم منجر به بهتر شدن عملکرد آن خواهد شد.

همان طور که انتظار داشتیم، موتورولا برای این گوشی دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. همان طور که در تصویر منتشر شده می توانید ببینید، این سنسور مقدار بسیار بزرگی دارد و بخش قابل توجهی از ماژول دوربین را پوشش داده است. مقدار این سنسور به 1/1.22 اینچ می رسد و از پیکسل های 0.64 میکرومتری بهره می برد. مانند تمام سنسورهای مبتنی بر رزولوشن بالا، گوشی های مبتنی بر این سنسور هم می توانند با ادغام پیکسل ها عکس های 50 مگاپیکسلی ثبت نمایند. بعلاوه در محیط هایی که نور بسیار کمی وجود دارد، شمار پیکسل های مجاور که ترکیب می شوند به 16 عدد می رسد و این یعنی با عکس های 12.5 مگاپیکسلی روبه رو می شویم. بر اساس بعضی شایعه ها، به نظر می رسد سال آینده گلکسی S23 اولترا هم همراه با این سنسور راهی بازار می گردد.

گوشی موتورولا Frontier در کنار این دوربین از دوربین های اولترا واید 50 مگاپیکسلی و تله فوتو 12 مگاپیکسلی بهره می برد. بعلاوه دوربین سلفی این گوشی مبتنی بر سنسور 60 مگاپیکسلی است که رزولوشن بسیار بالایی برای یک دوربین سلفی محسوب می گردد. به نظر می رسد روی هم رفته با یکی از برترین گوشی های اندرویدی در زمینه دوربین روبه رو خواهیم شد. از دیگر ویژگی های احتمالی این گوشی می توانیم به پشتیبانی از شارژ سریع 125 وات و شارژ بی سیم 50 وات اشاره کنیم. به نظر می رسد انرژی آن از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد. به احتمال زیاد اوایل تابستان موتورولا این گوشی نو را راهی بازار می نماید.

منبع: pocket-lint

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین تصویر واقعی از دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر واقعی از دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید