دو گوشی دیگر با قابلیت تغییر رنگ بدنه در راه هستند

به گزارش وبلاگ سانا، رنگ بدنه گوشی برای بعضی از کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد و بعضی شرکت ها برای گوشی های خود رنگ های جذابی در نظر می گیرند. حالا طبق اعلام شرکت ریلمی، گوشی های ریلمی 9 پرو و 9 پرو پلاس از بدنه مبتنی بر رنگ متغیر بهره می برند. به زبان ساده، بدنه این دو گوشی با توجه به نور محیط، رنگ متفاوتی را نشان می دهند.

دو گوشی دیگر با قابلیت تغییر رنگ بدنه در راه هستند

در شرایط نوری معمولی، این دو گوشی آبی رنگ به نظر می رسند. اما زیر نور مستقیم خورشید (یا اگر در خانه هستید زیر نور فرابنفش)، رنگ بدنه این گوشی ها در عرض 5 ثانیه تا حدی قرمز می گردد. ریلمی می گوید برای این موضوع از تبدیل آسمان آبی به زمان غروب که آسمان کمی قرمز می گردد، الهام گرفته اند. در ادامه می توانید نحوه تغییر رنگ بدنه این دو گوشی را دیدن کنید.

همان طور که در این ویدیو پیداست، فرایند تغییر رنگ خیلی سریع انجام می گردد و همین مشخصه منجر به افزایش مجذوب کنندهیت گوشی های سری ریلمی 9 خواهد شد. در همین زمینه باید به گوشی های ویوو V23 و V23 پرو هم اشاره کنیم که مدتی قبل با چنین قابلیتی معرفی شدند. بسیاری از کاربران نمی دانند که ویوو به همراه ریلمی، اوپو و وان پلاس زیرمجموعه هلدینگ BBK هستند و به همین دلیل راه یابی ویژگی های این گوشی ها به دیگر شرکت های زیرمجموعه BBK کاملا طبیعی است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، ریلمی 9 پرو از نمایشگر 6.6 اینچی و چیپست اسنپدراگون 695 بهره می برد و مدل پرو پلاس با نمایشگر 6.4 اینچی و تراشه دایمنسیتی 920 راهی بازار می گردد که نسبت به اسنپدراگون 695 از امکانات مجذوب کننده تری بهره می برد. مدل پرو از دوربین سه گانه مبتنی بر دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره می برد. برای مدل پرو پلاس هم باید انتظار بهره گیری از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را داشته باشیم و به غیر از این مشخصه، ماژول دوربین آن تفاوتی با مدل پرو ندارد.

در نهایت باید به استفاده از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای مدل پرو و تعبیه باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برای مدل پرو پلاس اشاره کنیم که ظاهرا باتری مدل پرو پلاس از سرعت شارژ 65 وات پشتیبانی می نماید و مدل پرو با شارژر 33 واتی عرضه خواهد شد. در رابطه با تاریخ عرضه این دو گوشی هنوز گزارش موثقی منتشر نشده ولی احتمالا تا چند هفته دیگر شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود. به نظر شما قابلیت تغییر رنگ بدنه گوشی مجذوب کنندهیت زیادی برای کاربران دارد و آیا این مشخصه به زودی همه گیر خواهد شد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "دو گوشی دیگر با قابلیت تغییر رنگ بدنه در راه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو گوشی دیگر با قابلیت تغییر رنگ بدنه در راه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید