کاراته

مجموعه هری پاتر با وجود مخالفت برخی از بازیگران اصلی بازسازی می گردد؟

هری پاتر یکی از فرنچایزهای بسیار محبوب هالیوود است؛ گرچه ممکن است برخی بازیگران مجموعه چندان علاقه مند به حضور مجدد در آن نباشند اما این مساله باعث نمی گردد که سازندگان به فکر راه اندازی مجدد مجموعه هری پاتر نیفتند.

9 مرداد 1401

شانس رسیدن به تیم ملی کاراته بیشتر شد

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی کاراته ایران از وجود شانس مجدد برای رسیدن به پیراهن تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اطلاع داد.

28 شهریور 1400

حسین روحانی به دنبال راهی برای ورود به مسکو

به گزارش خبرنگاران، حسین روحانی که بعد از حضور در رقابتهای کاراته وان اتریش به دلیل شیوع بیماری کرونا اجازه ورود به مسکو را پیدا نکرده و راهی استونی شده بود، با گذشت دو ماه همچنان در این کشور به سر می برد و علی رغم تلاش مسئولان فدراسیون کاراته این کشور...

9 تیر 1399

9 باشگاه ورزشی متخلف در قزوین پلمب شدند

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: سال 98، 27 باشگاه ورزشی استان تخلف نموده بودند که 9 مورد از آنها پلمب شدند.

31 خرداد 1399

دوستی به نیمه نهایی رسید

خبرنگاران: نماینده وزن 50- کیلوگرم کاراته بانوان کشورمان با پیروزی برابر حریفی از اندونزی به نیمه نهایی بازی های آسیایی رسید.

12 مهر 1398

واکنش فدراسیون کاراته به احتمال استعفای بهنام فر

دبیر فدراسیون کاراته با بیان اینکه استعفا چاره حلمشکلات نیست، گفت: هزینه اعزام تیم های ملی کاراته نوجوانان،جوانان و امید ایران به رقابت های قهرمانی آسیا سنگین است اما امیدواریم بودجه اعزام تامین گردد.

15 تیر 1398