دوچرخه سواری

خوش هیکل ماندن در سفر، سخت اما امکان پذیر

برای کشف کردن مکان های تازه قدم بزنید. اگر فقط از پنجره ماشین یا اتوبوس مکان های تازهی را مشاهده می کنید، فقط تکه ای از همه چیز را می بینید. چند کفش پیاده روی بسیار راحت خریداری کنید و به پیاده روی بروید تا منظره ها نزدیک و پویا از مقصدتان را ببینید. شما...

18 دی 1401

دو مقام پنجمی برای بانوان استقامتی ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، امروز سه شنبه و در ادامه مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در کشور تاجیکستان بانوان کشورمان در دو رده سنی زیر 23 سال و بزرگسالان در خط استارت مسابقه قرار گرفتند.

5 خرداد 1401

راهنمای سفر به جنگل الیمستان

جاده زیبا و دیدنی الیمستان متعلق به روستایی توریستی است از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل که در کیلومتر 20 جاده هراز از آمل واقع شده است.

29 اردیبهشت 1401

15 آتشفشان فعال که تماشا آنها را نباید از دست بدهید (قسمت دوم)

آماده سفر و رویارویی با انفجار و فوران هستید؟ کوهنوردی در آتشفشان های فعال قطعا یکی از فراموش نشدنی ترین تجربیات سفر شما خواهد شد.

8 اسفند 1400

پل معلق مشگین شهر و پل شیشه ای؛ جاذبه ای در طبیعت پر جاذبه

افرادی هستند که مقاصد هیجان انگیز را ترجیح می دهند و می خواهند گشت وگذارشان چاشنی متفاوتی داشته باشد. اگر از این دسته هستید بازدید از پل معلق مشگین شهر مناسب روحیه شماست.

19 مهر 1400

ورزش رزم سلطان مثل کیک بوکسینگ است

رئیس کمیته رزم سلطان اصفهان گفت: مسابقات آزاد آقایان به خاطر قوانین جمهوری اسلامی در ایران برگزار نمی گردد و بیشتر ترکیه برای در آمد زایی میزبانی می گیرد که امکانات خوبی هم دارند.

20 مرداد 1399

9 باشگاه ورزشی متخلف در قزوین پلمب شدند

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: سال 98، 27 باشگاه ورزشی استان تخلف نموده بودند که 9 مورد از آنها پلمب شدند.

31 خرداد 1399

ایجاد 16 هزار متر جهت سبز دوچرخه برای رکاب زنان مشهدی

9 هزار متر از این جهت ساخته شده و بیش از 4 هزار متر نیز به دلیل آسیب دیدگی ها مجدد رنگ آمیزی و بهسازی شده اند.

5 شهریور 1398