پیمان حسینی: توپ های جدید فوتبال ساحلی دچار تغییر جهت ناگهانی می شوند

به گزارش وبلاگ سانا، پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: توپ های جدید فوتبال ساحلی سرعت بالایی دارند و دچار تغییر جهت ناگهانی می شوند که بدون شک کار را برای دروازه بان ها سخت می نماید.

پیمان حسینی: توپ های جدید فوتبال ساحلی دچار تغییر جهت ناگهانی می شوند

به گزارش وبلاگ سانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیمان حسینی در مورد شرایط این تیم پیش از آغاز مسابقات جام بین قاره ای، گفت: شرایط تیم و بازیکنان بسیار خوب است. آماده آغاز مسابقات هستیم تا در اولین دیدارمان در روز سه شنبه به مصاف تیم ملی آمریکا برویم.

وی درباره شرایط و میزان آمادگی اش نیز گفت: از ناحیه کتف و گردن آسیب دیدگی دارم، اما به طور کلی آماده حضور در مسابقات هستم.

برترین دروازه بان دنیا در سال 2017 درباره توپ های جدیدی که قرار است برای اولین بار در رقابت های جام بین قاره ای استفاده گردد، اعلام نمود: نخستین تمرین را شب گذشته با استفاده از توپ های جدید و در استادیوم جدید مسابقات پشت سر گذاشتیم. توپ های جدید سازمان دنیای فوتبال ساحلی زیبا، اما بسیار سبک تر از توپ های سال های گذشته است. آن طور که در تمرینات مشهود بود این توپ ها سرعت بالایی دارند و دچار تغییر جهت ناگهانی می شوند که بدون شک کار را برای دروازه بان ها بسیار سخت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیمان حسینی: توپ های جدید فوتبال ساحلی دچار تغییر جهت ناگهانی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان حسینی: توپ های جدید فوتبال ساحلی دچار تغییر جهت ناگهانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید