بازیکنان پرسپولیس اسیر جو نشوند، دارایی های برانکو فقیرانه است

به گزارش وبلاگ سانا، حسین کلانی در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص اهمیت بازی برگشت پرسپولیس مقابل السد قطر در استادیوم آزادی گفت: من مطمئن هستم کادرفنی پرسپولیس اسیر پیروزی یک بر صفر در بازی رفت نمی شوند. آنها بازیکنان تیم را مطلع خواهند کرد که اگر کوچکترین غفلتی نمایند به فینال نمی رسند.

بازیکنان پرسپولیس اسیر جو نشوند، دارایی های برانکو فقیرانه است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان نباید اسیر جو خودساخته شوند. بدون شک جایگاه های استادیوم چندین ساعت مانده به شروع بازی پر خواهدشد. بازیکنان پرسپولیس باید منطق تاکتیکی خود را پیاده نمایند تا آرزوی پرسپولیس پس از مدت ها برآورده گردد و این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

وی اضافه نمود: اگر پرسپولیس بتواند حریف خود را همچون بازی رفت طوری کنترل کند که حملاتش پشت محوطه جریمه خنثی گردد بدون شک به فینال می رسد. در غیر این صورت کار سختی در انتظار برانکو خواهد بود. دارایی های سرمربی پرسپولیس واقعا محدود و فقیرانه است. او نمی تواند هر وقت دلش خواست سیستم تیمش را تغییر دهدت. چون بازیکنان مورد احتیاج را ندارد. فراموش نکنیم بیش از یک سال است که پرسپولیس نمی تواند بازیکن بگیرد و همین موضوع کار را برای آنها سخت می نماید.

کلانی در انتها اظهار داشت: حالا وقتش است تا همه به پرسپولیس به چشم تیم ملی نگاه نمایند. به هر حال این تیم می تواند افتخار بزرگی برای تاریخ فوتبال باشگاهی ایران رقم بزند. امیدوارم هرگونه همکاری با پرسپولیس انجام گردد تا آنها بتوانند فوتبال ایرانی را به رخ آسیا بکشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیکنان پرسپولیس اسیر جو نشوند، دارایی های برانکو فقیرانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان پرسپولیس اسیر جو نشوند، دارایی های برانکو فقیرانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید