Think pad نو لنوو؛یک سوپ سبزیجات واقعی!

به گزارش وبلاگ سانا، لنوو در CES 2022 دو لپ تاپ ویندوزی تازه به سری مشهور ThinkPad های مجهز به AMD افزود. در سری Z این لپ تاپ، لنوو در کوشش است طراحی زیبا را با مواد پایدار ترکیب کند.

Think pad نو لنوو؛یک سوپ سبزیجات واقعی!

به گزارش وبلاگ سانا، لنووبا همکاری ThinkPad Z13، AMD و Z16 را طراحی کرد، این دو لپ تاپ با هدف بهروه وری بیشتر، تجربه های صوتی و بصری و بهبود انجام بازی های آنلاین طراحی شده اند. این شرکت بعلاوه محصول Smart Clock Essential خود را نیز بروزرسانی نموده است.

ThinkPad های سری Z لنوو

لپ تاپ های ThinkPad لنوو، در واقع یک سوپ سبزیجات واقعی هستند. علاوه برمدل ویژه X1، خانواده های T، P، C و E نیز از این ThinkPad در حال توسعه می باشد. سری تازه Z، محصول تازه لپ تاپ های ThinkPad لنوو، می باشد.

دو مدل Z13 و Z16، دارای روکش چرم گیاهی و روکش آلومینیومی هستند. روکش گیاهی این ThinkPad از چوب بامبو و نیشکر قابل بازیافت ساخته شده است. نمایشگر های این دو مدل دارای نسبت تصویر 16:10 می باشند و از شیشه لمسی ForcePad 120 تشکیل شده است.برای تنظیمات سریع دوربین و میکروفون در قسمت QuickCommunication می توان از دکمه TrackPoint Lenovo در وسط صفحه کلید این لپ تاپ ها استفاده کرد.

هر دو دستگاه دارای یک دوربین وب فول اچ دی f/2.0 می باشند. این لپ تاپ ها دارای دو میکروفون نیز می باشند؛ که از هوش مصنوعی Dolby Voice برای کاهش نویز استفاده می نمایند. بلندگو های استریوی Dolby Atmos و صفحه نمایش Dolby Vision نیز در این محصولات به کار رفته است.این دو ThinkPads تجاری تازه لنوو، دارای Wi-Fi 6E ، بلوتوث 5.2 و Cat 16 LTE 4G می باشند.

Lenovo ThinkPad Z13

Z13 دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی با نسبت صفحه نمایش به بدنه 91.6 درصد است. این لپ تاپ در دو نسخه با قابلیت لمسی WUXGA IPS LCD و WQXGA OLED ارائه می گردد که هر دو دارای روشنایی صفحه نمایش 400 نیت می باشند.

Z13 با پردازنده های سری U نسل بعدی AMD Ryzen Pro عرضه خواهد شد، بعلاوه ممکن است از پردازنده AMD Ryzen Pro نیز استفاده کند. در هر دو حالت محدود به گرافیک Radeon AMD و 32 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه PCIe Gen 4 خواهند بود. بعلاوه شامل دو پورت USB-C نسل 4 و یک جک استاندارد هدفون می باشد و یک باتری 50 وات ساعتی نیز دارد.

ابعاد این دستگاه، 294.4 در 199.6 در 13.99 میلی متر و وزن آن 1.25 کیلوگرم می باشد. قیمت این محصول از 1549 دلار آغاز می گردد.

Lenovo ThinkPad Z16: Larger canvas

این دستگاه دارای صفحه نمایش 16 اینچی با نسبت صفحه نمایش به بدنه 92.3 درصد است. وضوح صفحه نمایش این لپ تاپ مشابه مدل Z13 است و می تواند نمایشگر LCD یا OLED با رزولوشن 400 نیت لمسی و یا غیر لمسی باشد.

Z16 علاوه بر نمایشگر بزرگتر، دارای پردازنده قدرتمندتری نسبت به Z13 می باشد. این لپ تاپ با پردازنده نسل بعدی AMD Ryzen Pro Series H و گرافیک AMD Radeon عرضه خواهد شد. بعلاوه امکان ارتقا به گرافیک AMD Radeon نیز وجود دارد.

Z16 دارای 32 گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه داخلی نسل 4 PCIe تا 2 ترابایت را ارائه می دهد. بعلاوه دارای یک پورت USB-C نسل 4 و کارت خوان SD می باشد. باتری این لپ تاپ 70 وات ساعت (حدود 40 درصد بیشتر از Z13) ظرفیت دارد.

ابعاد این دستگاه، 354.4 در 237.4 در 15.8 میلی متر وزن آن 1.97 کیلوگرم می باشد. قیمت این محصول از 2099 دلار آغاز می گردد.

سیستم عامل هر دو ThinkPad ویندوز 11 می باشد از ماه می در بازار های مختلف عرضه می گردد.

Essentially Alexa

لنوو بعلاوه نسخه تازهی از Smart Clock Essential، ساعت رومیزی هوشمند خود را با دستیار هوشمند الکسای آمازون طراحی نموده است. این ساعت رومیزی هوشمند، دردو رنگ قرمز و آبی، و با صفحه نمایش LED، بلندگو های استریو 1.5 واتی، دو میکروفون، رم 4 گیگابایتی و وایفای 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث 5.1 عرضه می گردد. Smart Clock Essential شرایط آب و هوایی را نیز به ما نشان می دهد. این ساعت هوشمند اواخر ژانویه با قیمت 59.99 دلار به فروش می رسد.

منبع: androidauthority

منبع: فرارو

به "Think pad نو لنوو؛یک سوپ سبزیجات واقعی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Think pad نو لنوو؛یک سوپ سبزیجات واقعی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید