ژاپن گزینه اصلی میزبانی جام ملت های آسیا 2023

به گزارش وبلاگ سانا، یک نشریه سعودی درباره شرایط کشورها برای میزبانی از جام ملت های آسیا گزارشی را منتشر نموده است.

ژاپن گزینه اصلی میزبانی جام ملت های آسیا 2023

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سانا، خبرگزاری الشرق الاوسط عربستان درباره شرایط میزبانی مسابقات جام ملت های آسیا 2023 نوشت:

کشور عربستان به علت نداشتن آمادگی و فراهم نبودن استادیوم های در حال ساخت برای میزبانی از جام ملت های سال 2027، برای میزبانی از مسابقات 2023 پا پیش نمی گذارد. بعلاوه قطر پنج ماه دیگر رقابت های جام جهانی 2022 را برگزار می نماید و تمایلی به میزبانی جام ملت های آسیا ندارد.

فدراسیون فوتبال ژاپن برای میزبانی از مسابقات ابراز تمایل نموده است. یکی از مقامات فدراسیون فوتبال کره جنوبی اما اعلام نموده که این کشور، زمان کافی برای میزبانی ایده آل از رقابت های جام ملت های آسیا را ندارد.

AFC در صورت عدم تمایل کشورهای شرق آسیا ممکن است مجبور گردد مذاکرات نزدیکی را با دو کشور انجام دهد. در صورت میزبانی یک کشور از شرق قاره، سیستم چرخشی بین شرق و غرب پابرجا باقی می ماند و بازی ها نیز در همان تابستان برگزار می گردد. میزبانی احتمالی قطر یا عربستان، مسابقات را تا سرانجام سال 2023 یا شروع 2024 به تعویق می اندازد. با این تفاسیر به نظر می رسد ژاپن گزینه اول میزبانی از جام ملت های آسیا محسوب می گردد.

جام ملت های آسیا 2023 پیش از این قرار بود از 26 خرداد تا 25 تیر 1402 در چین برگزار گردد که این کشور از میزبانی مسابقات انصراف داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ژاپن گزینه اصلی میزبانی جام ملت های آسیا 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن گزینه اصلی میزبانی جام ملت های آسیا 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید