وزیر کشور: امنیت ما نسبت به اروپا بهتر است

به گزارش وبلاگ سانا، وزیر کشور آنچه را که در قالب ایران هراسی با هدف جلوگیری از آمدن توریست به ایران بیان می گردد، حرف های بی منطق و ناصحیح دانست و گفت: امنیت ما نسبت به اروپا چه بسا بهتر است، توریستان در سفر به ایران نگران نباشند.

وزیر کشور: امنیت ما نسبت به اروپا بهتر است

به گزارش ایرنا، سال هاست دستگاه تبلیغی رسانه ای بیگانه، سیاست ایران هراسی را در افکار عمومی دنیا ترویج می نماید، سیاست نخ نمایی که کوشش می نماید از ایران تصویری نا امن و سیاه در دنیا ثبت کند، سیاستی که قطعاً در بازار جهانگردی به نفع رقیبان منطقه ای و دنیای خواهد بود. عجیب نیست که وقتی آمار ها رشد جهانگرد خارجی در ایران را نشان می دهد بلافاصله بسته های تبلیغاتی ضد ایرانی و ایران هراسی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، فرایند افزایشی به خود می گیرد.

احمد وحیدی درباره امنیت به عنوان زیرساخت جهانگردی و تامین آن برای جهانگردان خارجی گفت: امنیت در کشور ما بسیار خوب است، حتی در مقایسه با کشور های اروپایی امنیت ما چه بسا بهتر است.

وی گفت: آنچه که دیگران در قالب ایران هراسی کوشش نموده و بیان می نمایند تا از آمدن جهانگرد به ایران جلوگیری نمایند، حرف های بی منطق و نا صحیح است.

وزیر کشور گفت: ما مشکل امنیتی نداریم، البته گاهی یک مساله را در کشور ما بزرگ جلوه می دهند، این مسائل به طور طبیعی در کشور های دیگر هم وجود دارد و فراوان است، آن ها مسائل و مسائل خود را بزرگ نمی نمایند، ولی در کشور ما یک مساله کوچک خیلی بزرگ می گردد.

وحیدی توضیح داد: در هر حال امنیت ما خیلی خوب است و جهانگردان در سفر به ایران هیچ نگرانی نداشته باشند.

منبع: فرارو

به "وزیر کشور: امنیت ما نسبت به اروپا بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور: امنیت ما نسبت به اروپا بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید