مشخصات جدیدترین مدل iMac اپل

به گزارش وبلاگ سانا، در اوایل امسال میلادی، شرکت اپل خط فراوری iMac خود را با عرضه یک آی مک 24 اینچی تازه که با چیپست Apple Silicon M1 عرضه می گردد، اصلاح کرد. از آن موقع، انتظار می رود این شرکت یک iMac Pro به روز شده را در بازار عرضه کند.

مشخصات جدیدترین مدل iMac اپل

به گزارش وبلاگ سانا، شایعات زیادی مبنی بر عرضه یک دستگاه آی مک پرو 27 اینچی در سال آینده وجود دارد و اکنون آخرین گزارش ارائه شده از وبسایت Display Supply Chain نشان می دهد که طبق پیش بینی ها این دستگاه در بهار عرضه گردد.

این گزارش نو نشان می دهد که آی مک پرو 27 اینچی اپل دارای صفحه نمایش MiniLED خواهد بود و از نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز و صفحه پشتی Oxide پشتیبانی می نماید. این برای اولین بار است که از فناوری صفحه نمایش Pro Motion در خط فراوری iMac استفاده می گردد.

علاوه بر گزارش های قبلی که زمان عرضه مدل نو iMac Pro را در بهار 2022 اعلام نموده اند، وبسایت DSCC نیز آن را تأیید نموده است. این گزارش ما را از درستی زمان فراوری مطمئن می نماید، زیرا که تحلیلگران این وبسایت معمولاً اطلاعات خود را از فراورینمایندگان صفحه نمایش، با جدول زمانی بسیار دقیق دریافت می نمایند.

انتظار می رود که این دستگاه دارای پیکربندی اولیه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD باشد. سری MacBook Pro که اخیراً راه اندازی شده است، نیز دقیقا همین مشخصات را دارد. علاوه بر این، دو چیپست M1 Pro و M1 Max برای این دستگاه ارائه می گردد که انتخاب بین آن ها با کاربران است.

پیش از این نیز، مارک گورمن از مجله بلومبرگ در خصوص عرضه iMac پیشرفته، ارتقا یافته با اپل سیلیکون، در سال 2022 گزارش داده بود. اما در گزارش بعدی گورمن گفته شد که غول فناوری آمریکایی احتمالا به خاطر تمرکز بر ساخت آی مک 24 اینچی با تراشه M1، پروژه ساخت iMac Pro را به تعویق بیاندازد.

گزارش های نو بعلاوه به شایعاتی درباره جدول زمانی عرضه بعضی دیگر از محصولات اپل اشاره می نمایند. طبق این گزارش ها مدل های نو آی پد و مک بوک که به پنل های OLED مجهز خواهند بود، در سال 2023 عرضه نمی شوند و معرفی آن ها احتمالاً در سال 2024 خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "مشخصات جدیدترین مدل iMac اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات جدیدترین مدل iMac اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید