فال روزانه 07، 12، 1398

به گزارش وبلاگ سانا، فال روزانه 98/12/07

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به جهان آمده اید، تولدتان مبارک. در سال هایی که پشت سر گذاشته اید، ایده های بکری به ذهن شما خطور نموده است، اما هرگز فرصتی برای اجرای این ایده ها نداشته اید. در سالی که با تولدتان آغاز می گردد، فرصتی پیدا خواهید کرد تا این ایده ها را اجرا کنید و راستا زندگی تان را تغییر دهید. ماه فروردین سال آینده برای اجرای ایده های تان آستین بالا بزنید و در ماه مرداد سالی که از راه می رسد خودتان را آماده شادی و تفریح کنید. کارهای شما در ماه آذر سال آینده به اوج می رسد و در این ماه لحظه ای از تلاش و تلاش دست برندارید و مطمئن باشید که نتیجه زحمت های خود را دریافت خواهید کرد. در سال هایی که زندگی نموده اید کوله باری از تجربه اندوخته اید، سالی که با تولدتان آغاز می گردد به بهترین زمان برای بهره دریافت از این تجربه ها تبدیل خواهد شد و دوستان و آشنایان را در تجربه های خود سهیم نمایید. سالی که با تولدتان آغاز نموده اید را به سالی سرشار از دستاوردهای چشمگیر و موفقیت آمیز تبدیل نمایید و این سال را به گونه ای به خاتمه برسانید که کوله باری از تجربه های جدید را به کارنامه زندگی تان اضافه نموده باشید.

فال روزانه 07، 12، 1398

انسان بداخلاقی هستید و کسی تا به امروز لبخند شما را ندیده است، این رویکرد نه تنها شما را از دیگران عقب انداخته، بلکه دوستان و آشنایان نیز تمایلی به نشست و برخاست با شما ندارند. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که به جای کج خلقی، خنده رویی را در پیش بگیرید و همواره لبخند بر لب داشته باشید. به لحاظ اقتصادی روز بسیار خوبی را شروع نموده اید و از جایی که حتی فکرش را نمی کنید پول خوبی به دست شما می رسد. دستاوردهای زیادی در زندگی نداشته اید و اهل منزل از این شرایط گله مند شده اند. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و با کار و کوشش بیشتر، درهای تازه ای از موفقیت را به روی خود باز کنید. دستی گشاده ندارید و انسان سخاوتمندی نیستید، این شرایط باعث شده تا کسی خیری از شما در زندگی نبیند و اطرافیان خاطره خوشی از شما نداشته باشند. امروز بهترین زمان برای این است که این رویکرد را تغییر دهید و با گشاده دستی و سخاوتمندی به اطرافیان ثابت نمایید که انسان خسیسی نیستید. اهمیتی به نظرهای همسر یا عشق زندگی تان نمی هید و این شرایط زمینه دلخوری ایشان را فراهم نموده است، اجازه ندهید این شرایط فاصله ای عمیق میان شما و عشق زندگی تان ایجاد کند و در اولین فرصت به عشق زندگی تان ثابت نمایید که نظرهای ایشان بیشتر از هر کس دیگری برای شما اهمیت دارد.

مدت زیادی است که خودتان را گرفتار کار نموده اید و کارهای موردعلاقه تان را کنار گذاشته اید، امروز زمان مناسبی است که حالی به خودتان بزنید و زودتر از همواره کارها را تعطیل کنید و با انجام کارهای موردعلاقه تان، انرژی لازم برای روزهای شلوغ آینده را بدست بیاورید. پولی برای سرمایه گذاری کنار گذاشته اید اما راه سرمایه گذاری را نمی دانید و نگران هستید پولی که با زحمت زیاد بدست آورده اید را به باد فنا بدهید. اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز این پول را در بازار املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید و مطمئن باشید از این سرمایه گذاری سودسرشاری روانه حساب های بانکی تان خواهد شد. شخصیت جذابی دارید و اطرافیان را به سرعت جذب خود می کنید، این روحیه امروز به کمک تان می آید و دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق زندگی تان توقع های بی جایی از شما دارد و از عهده برآورده کردن انتظارات ایشان بر نمی آیید. امروز این شرایط را با عشق زندگی تان درمیان بگذارید و از ایشان خواهش کنید که توقع های بی جا را کنار بگذارد. در محل کار یا منزل به مسئله ای برخواهید خورد، اما قبل از اینکه از کسی درخواست کمک داشته باشید، اطرافیان متوجه مشکل شما می شوند و دست کمک به سمت تان دراز می نمایند.

فشارهای زیادی را در زندگی تحمل می کنید و لحظه ای آرام و قرار ندارید. اجازه ندهید این شرایط روز شما را خراب کند و امروز به خودتان قول بدهید که فکری به حال این شرایط بردارید و با کمک دریافت از آشنایان و دوستان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بار سنگین مسائل را زمین بگذارید. به لحاظ اقتصادی روز حساسی را شروع نموده اید و اگر مواظب خرج های تان نباشید، امروز به ولخرجی می افتید و مبلغ گزافی را صرف خرید های غیرضروری خواهید کرد. در نتیجه امروز بیشتر از همواره حواس تان به خرج های تان باشد و به اندازه دخل تان، خرج کنید. امروز احتمال رفتاری ناخوشایند از جانب شما وجود دارد و این رفتار زمینه دلخوری یکی از آشنایان را فراهم می نماید. با این حساب روز را به گونه ای به سرانجام برسانید که کسی را دلخور نکنید و اطرافیان از رفتار شما ناراحت نشوند. شکست عشقی انتظار شما را می کشد و معشوق تان دست رد به سینه شما خواهد زد، از این اتفاق ضربه سختی خواهید خورد، اما زیر بار غصه ها کمر خم نکنید و مطمئن باشید که جای خالی این عشق، با عشقی گرم و سوزان پر خواهد شد.

قصد انجام کاری را دارید و نیازمند سرمایه ای برای این کار هستید، اما تا به امروز سرمایه لازم را فراهم ننموده اید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم نموده است. امروز بخت با شما یار است و با فرد مهم و سرشناسی روبرو خواهید شد و این فرد، سرمایه لازم را در اختیار تان قرار می دهد. امروز میان اعضای خانواده دلخوری ایجاد خواهد شد و از آنجایی که شما ید طولایی در برقراری صلح و آشتی درمیان اهل منزل دارید، در اولین فرصت پادرمیانی کنید و هرکاری که از دست تان بر می آید را برای برقراری صلح و صفا درمیان اعضای خانواده انجام دهید. فردی عاشق شما است و امروز عشق پنهانش را با شما آشکار خواهد نمود. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که این فرد ارزش محبت و عشق بی سرانجام شما را دارد. انسان زحمت کشی هستید و لحظه ای دست از کوشش نمی کشید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که در آینده مزد کوشش های شبانه روزی تان را دریافت خواهید کرد.

سبک زندگی ناسالمی دارید و با خوردن خوراکی های مضر، سلامت وجود نازنین تان را به خطر انداخته اید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و با خوردن غذاهای سالم و مفید، سلامت جسمی تان را تضمین نمایید. روز خوبی را به لحاظ اقتصادی شروع نموده اید و امروز پولی به دست تان می رسد و مسائل اقتصادی تان رفع می گردد. اگر تا به امروز به کسی دل نباخته اید، امروز با فردی روبرو می شوید و در اولین نگاه به این فرد دل می بازید. برای این عشق اهمیت قائل شوید و مطمئن باشید فردی که عاشق اش شده اید نیز علاقه زیادی به شما دارد. نقشه ای اساسی برای آینده کشیده اید و قصد شروع کار مهمی را دارید. این کار را به هر قیمتی که شده شروع کنید و مطمئن باشید که دستاورد چشمگیری در انتظار شما است. راهی مسافرت هستید و در این سفر بیشتر از چیزی که انتظارش را دارید تجربه بدست خواهید آورد.

روز حساسی را در پیش رو دارید و اگر حواس تان به گذر زمان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می گردد و مدت زیادی از وقت باارزش تان تلف خواهد شد. قصد انجام تغییر مهمی را در محل کار یا زندگی دارید، اما دائم این تغییر را به آینده موکول نموده اید و برای انجام آن تردید دارید. شک به دل خود راه ندهید و امروز زمینه انجام این تغییر را مهیا کنید و مطمئن باشید که از این تغییر مهم، چیزی به غیر از پیشرفت و موفقیت عاید شما نخواهد شد. انسان ماجراجویی هستید و مدتی است که تن به روزمرگی های زندگی داد ه اید و ماجراجویی را کنار گذاشته اید، اجازه ندهید این روحیه در شما از بین برود و در اولین فرصت از روزمرگی های زندگی فاصله بگیرید و با انجام کارهای ماجراجویانه، روحیه تان را بهبود بخشید.

قصد انجام سرمایه گذاری بلندمدتی را دارید و بر این باور هستید که این سرمایه گذاری در آینده سود سرشاری را روانه حساب های بانکی شما خواهد نمود، اما از این سرمایه گذاری به غیر از ضرر و زیان چیز دیگری نخواهید دید و بهتر است قبل از هرگونه سرمایه گذاری، جوانب کار را یک بار دیگر با دقت تمام آنالیز نمایید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانه سپری ننموده اید، اما امروز فرصت فراغتی پیدا خواهید کرد تا دمی در کنار اهل منزل بنشینید و به آنها ثابت نمایید که از بودن در کنار اعضای خانواده لذت می برید. امروز به مهمانی دعوت شده اید، اما حوصله شرکت در این مهمانی را ندارید، پیشنهاد می کنیم به هر قیمتی که شده در این مهمانی شرکت کنید و مطمئن باشید از چیزی که فکرش را بکنید در این مهمانی به شما بیشتر خوش خواهد گذشت. امروز محتمل است با رفتار یا گفتار خود، ناخواسته زمینه دلخوری همسر یا عشق زندگی تان را فراهم کنید. در نتیجه روز را با دقت بیشتری به سرانجام برسانید و به گونه ای رفتار کنید که آب در دل عشق زندگی تان تکان نخورد. شکست های زیادی در زندگی خورده اید و امیدی به آینده ندارید، قبل از اینکه این شرایط شما را از پا در بیاورد، به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان کار و کوشش شبانه روزی می گذرد و از امروز به خودتان قول بدهید که با کار و کوشش بیشتر، راه را برای موفقیت های بیشتری در زندگی هموار نمایید. شناخت کاملی از توانایی های خود ندارید و نقاط ضعف خود را نمی شناسید، امروز زمان مناسبی است که فرصتی را با خودتان خلوت کنید و در این فرصت توانایی ها و ضعف های خود را معین نمایید و با تقویت نقاط قوت تان، به رضایت بیشتری در زندگی برسید.

فرصتی مناسب برای پیشرفت در پیش رو دارید، اما اهمیت چندانی به این فرصت نمی دهید و اگر این فرصت را جدی نگیرید، احتمال از دست دادن آن بسیار است. در نتیجه قدر فرصت های زندگی خود را بدانید و مطمئن باشید که می تو انید این فرصت را به موقعیتی سودآور تبدیل نمایید. روز شلوغی را شروع نموده اید و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، مواظب باشید که بیش از حد خودتان را غرق کار نکنید و سلامت وجود نازنین تان را به خطر نیاندازید. کاری مهم را باید انجام دهید اما برای انجام این کار امروز و فردا می کنید و تا جای ممکن از انجام این کار شانه خالی نموده اید، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و در اولین فرصت این کار مهم را به سرانجام برسانید و با خیال راحت استراحت کنید. انسان خوش گذرانی هستید و به جای کار و کوشش، ترجیح می دهید زندگی خود را در مهمانی و وقت گذرانی با دوستان و آشنایان سپری کنید. قبل از اینکه این شرایط شرایط ورشکستگی شما را فراهم کنید، این روحیه را کنار بگذارید و با جدیت بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. مدتی است که به دنبال فرصتی برای استراحت و تفریح هستید، امروز این فرصت مهیا می گردد و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می توانید استراحت کنید.

روز بسیار حساسی را شروع نموده اید و امروز محتمل است میان شما و یکی از همسایه ها یا همکاران مشاجره ای در بگیرد، در نتیجه تا می توانید حواس تان را جمع کنید و مواظب برخوردهای نامناسب همکاران یا همسایه ها باشید. فردی که بدخواه شما است، نقشه شومی برای شما تدارک دیده و امروز میخواهد تا با اجرای این نقشه، آبروی شما را زیر سؤال ببرد، قبل از اینکه این فرد نقشه اش را اجرا کند، وی را شناسایی کنید و نقشه های ایشان را نقش بر آب نمایید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده دوستان خود را بادقت بیشتری انتخاب نمایید. زندگی را به اطرافیان سخت گرفته اید و دائم از کارهای اطرافیان انتقاد می کنید. ادامه این روحیه شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد نمود، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این رفتار را کنار بگذارید و به غیر از عشق و دوستی سختی با اطرافیان نگویید.

امروز مهمان ناخوانده ای به ملاقات شما می آید، این مهمان وقت زیادی از شما را خواهد گرفت اما غم به دل خود راه ندهید چرا که در گفت و گو با ایشان، راه هایی برای کسب موفقیت بیشتر بدست خواهید آورد. این راه کارها را به کار ببندید و مطمئن باشید که گفت و گوی امروز، افق های جدیدی از پیشرفت را به روی شما خواهد گگردد. علاقه ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می دهید، به خاطر داشته باشید که این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل خواهد نمود. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که حضور بیشتری در فعالیت های اجتماعی داشته باشید و دامنه دوستان تان را گسترش دهید. راهی سفری هستید و این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید در زندگی شما تأثیر خواهد داشت و اگر تا به امروز عاشق نشده اید در این سفر چشم شما به محبوبی خواهد افتاد و در اولین نگاه به ایشان دل می بازید.

روز را با انرژی و نشاط شروع نموده اید و احساس می کنید که هیچ مسئله ای سد راه شما نخواهد بود، این روحیه را به فال نیک بگیرید و مسائلی که امروز با آنها روبرو می شوید را یکی پس از دیگری از سر راه بردارید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از نتیجه این کار نگران هستید و این نگرانی شما را از انجام این کار، باز داشته است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید از انجام این کار، هرگز پشیمان نخواهید شد. انسان خلاق و نوآوری هستید و فکرهای بکری در سر دارید، اما هرگز به این فکرها جامه عمل نپوشانده اید و خودتان را دست کم می گیرید. امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با خلاقیت و نوآوری، کارهای جدیدی در زندگی انجام دهید و سبک زندگی تان را دگرگون کنید. انسان رویاپردازی هستید و همواره در فکر و خیال زندگی می کنید، بدون شک با ادامه این شرایط به دستاورد چندانی در زندگی نخواهید رسید و امروز به خودتان قول بدهید که خیال پردازی را کنار بگذارید و رویکری واقع گرایانه و عمل گرا به زندگی در پیش بگیرید.

روز خوبی را شروع نموده اید و کارها راحت تر از همواره انجام می گردد. در نتیجه فرصت فراغتی پیدا می کنید تا به انجام کارهای موردعلاقه تان بپردازید و حسابی استراحت کنید. امروز خبر فرخنده ای به دست شما می رسد، این خبر را مغتنم بدانید و روزی سرشار از خوشی و شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید. یکی از دوستان یا همکاران نزدیک شما به موفقیت چشمگیری دست پیدا نموده است، در اولین فرصت این موفقیت را به این فرد تبریک بگویید و به ایشان ثابت نمایید که چشم انتظار خبرهای خوشِ بیشتری از موفقیت های بعدی ایشان هستید. قصد انجام معامله تجاری مهمی را دارید، زمان خوبی را برای کارهای اقتصادی و معاملات تجاری انتخاب نموده اید و امروز این معامله را نهایی کنید و مطمئن باشید از انجام آن سود چشمگیری روانه حساب های بانکی تان خواهد شد. موقعیتی برای عاشقی دارید و اگر تا به امروز عاشق نشده اید، امروز عشقی سوزان و جگرسوز سر راه تان قرار می گیرد. این عشق را با جان و دل قبول کنید و مطمئن باشید که این عشق عاقبتی خوش به دنبال دارد.

منبع: برترین ها

به "فال روزانه 07، 12، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 07، 12، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید