شهرداری ارومیه هدف بزرگی دارد، امیدوارم والیبال سروسامان بگیرد

به گزارش وبلاگ سانا، علی شفیعی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره وضعیت تیم شهرداری ارومیه و خوب شروع نکردن بازی ها علیرغم وجود ستاره ها در این تیم گفت: تیم شهرداری ارومیه، فصل گذشته وضعیت مناسبی نداشت و در حال حاضر تیمی که بسته شده است، به کلی تغییر نموده و شاکله تیم عوض شده است. این تیم هدف بزرگی دارد. به یاد دارم زمانی که بانک سرمایه برای نخستین بار تشکیل شد با وجود تمام ستارگانش، بازی نخست را واگذار کرد. کمی زمان می برد تا نفرات جدید در کنار هم به ثبات برسند.

شهرداری ارومیه هدف بزرگی دارد، امیدوارم والیبال سروسامان بگیرد

ملی پوش والیبال ایران گفت: تیم سایپا نیز سال گذشته در مرحله پلی آف به ثبات رسید. شهرداری ارومیه بهتر خواهد شد. در دو بازی گذشته نیز بازی ها 5 ست شد و ما می توانستیم پیروز باشیم. مطمئنا این تیم به ثبات خواهد رسید و در ادامه حریفی قدرتمند برای حریفان به شمار خواهد رفت.

وی در مورد فشردگی رقابت های لیگ نیز گفت: من با آمادگی 60-70 درصدی بازی ها را دنبال می کنم. تقریبا یکی دوسالی می گردد که به خاطر بازی های پر فشار ملی و باشگاهی نتوانستیم ریکاوری مناسبی داشته باشیم و این عمر ورزش حرفه ای یک ورزشکار را کوتاه می نماید. اگر خود را با لیگ هایی مانند ایتالیا و لهستان مقایسه می نمایند، اولاً بازیکنان ملی پوش آنان تا این اندازه به بازی گرفته نمی شوند و لیگ آنها حرفه ای است. از نظر زیرساخت بسیار با ما متفاوت هستند و ما نمی توانیم بدون زیرساخت فقط تعداد بازی های زیاد آنها را کپی برداری کنیم.

شفیعی توضیح داد: امیدوارم والیبال سر و سامان بگیرد چرا که حیف است ورزش تیمی مانند والیبال که هواداران زیادی دارد مورد کم لطفی و بی توجهی قرار گیرد و به خاطر یک سری سیاست های غلط نتواند جایگاهی که دارد را حفظ و بهبود ببخشید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شهرداری ارومیه هدف بزرگی دارد، امیدوارم والیبال سروسامان بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ارومیه هدف بزرگی دارد، امیدوارم والیبال سروسامان بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید