سوال از شفر: سیستم چرخشی به مجیدی هم می رسد؟

به گزارش وبلاگ سانا، وقتی می گویند غیبت مربیان در سفرهای خارجی چرخشی است باید این سوال پاسخ داده گردد که چرا این چرخش تا امروز به مجیدی نرسیده و او در همه سفر های خارجی حضور داشته؟

سوال از شفر: سیستم چرخشی به مجیدی هم می رسد؟

مجیدی معمای جدید نیمکت استقلال

غیبت بیژن طاهری در سفر استقلال به امارات و حاشیه هایی که به دنبال داشت حالا نگاه ها را متوجه کسی نموده که معین نیست به عنوان دستیار اول وینفرد شفر در استقلال فعالیت می نماید یا حیطه اختیاراتش با دیگر مربیان استقلال کاملا برابر است؛ او فرهاد مجیدی است. عنصری که همه می دانند تنها به جهت جایگاهش میان طرفداران استقلال سر از کادر فنی درآورد و هیچ ادله فنی پشت سر اضافه شدنش به کادر فتی ارتش آبی نبود. در شرایطی که شفر دستیاران عریض و طویلی داشت و در عین سران باشگاه استقلال تصمیم به اضافه کردن مجیدی گرفتند، این استدلال که فرهاد فقط به جهت جلب سکوها به استقلال آمده نزیک به واقعیت جلوه می کرد.

این انتصاب شاید فرمایشی از همان ابتدا با سوال های پی در پی روبرو بود که شفردرقامت سرمربی و کسی که باید دستیارانش را خود برگزیند، هیچ پاسخی برایش نداشت و تنها گاهی به تعریف و تمجید از مجیدی پرداخت و او را آینده مربیگری در استقلال دانست.

مسئله مجیدی در کادر فنی استقلال اما آنجا پیچیده تر جلوه می نماید که می بینیم سیستم چرخشی که باعث حذف مربیان از سفرهای خارجی شده تا امروز فقط گریبان مجیدی را نگرفته و در سفرهای خارجی قبل دیگر مربیان به دلیل آنچه باشگاه استقلال صرفه جویی می داند نتوانستند تیم را همراهی نمایند که آخرین نفر نیز همین آقا بیژن طاهری بود که با کلی سابقه به سفر امارات نرفت تا به قول مدیران باشگاه استقلال در هزینه ها صرفه جویی گردد.

بگذریم از اینکه حضور پرشمار مدیران استقلال در سفر امارات اساسا موضوع صرفه جویی زیر سوال برد و انتقادهایی متوجه باشگاه استقلال کرد اما از آن مهم تر این است که بدانیم وینفرد شفر آیا مجیدی را هم قربانی این سیستم چرخشی خواهد نمود یا چنین قانون نانوشته ای که از سوی مدیران باشگاه القاء می گردد فقط گریبان مربیانی غیر از مجیدی را می گیرد؟ با توجه به اینکه شفر بارها تاکید نموده میان دستیارانش هیچ تفاوتی وجود ندارد و او از همه آن ها نظر می خواهد و نقش هیچ یک پررنگ تر از دیگری نیست باید دید که که آیا مجیدی هم در سفر خارجی آینده برای صرفه جویی در مسائل اقتصادی در تهران می ماند و با بازیکنان جوان تر به تمرین می پردازد یا اینکه قانون نانوشته فوق فقط دیگر مربیان را شامل می گردد؟

رسیدن به پاسخ این سوال به حدی مهم است که شفر وقتی بعد از باخت به الهلال نشست خبری تشکیل داد بعضی از حاضران در جلسه از سرمربی استقلال پیرامون این موضوع سوال کردند که البته آقای سرمربی با حرفه ای گری خاصی از پاسخ دادن به این پرسش مهم طفره رفت تا معین گردد او در این باره هیچ قدرت تصمیم گیری ندارد و این باشگاه نشین ها هستند که به وی القاء می نمایند در فلان سفر کدام یک از دستیارانت را باخودت همراه کن و کدام یک را باخودت نبر! به هرحال این هم از مسائل عجیب این روزهای باشگاه استقلال است که منتقدانی پشت خود دارد.

10-270

منبع: ایران ورزشی

به "سوال از شفر: سیستم چرخشی به مجیدی هم می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال از شفر: سیستم چرخشی به مجیدی هم می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید