رئیسی: رعایت پروتکل های بهداشتی به 90 درصد رسید ، پیشنهاد شناور شدن ساعت کار کارمندان در دستور کار

به گزارش وبلاگ سانا، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بر اساس گزارش های دریافتی رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم به 85 تا 90 درصد رسیده که بسیار امیدوار کننده است و برای کاهش تردد کارکنان دولت با وسایل حمل و نقل عمومی پیشنهاد شناور شدن ساعت کار کارمندان نیز در دستور کار نهاده شد.

رئیسی: رعایت پروتکل های بهداشتی به 90 درصد رسید ، پیشنهاد شناور شدن ساعت کار کارمندان در دستور کار

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ سانا، علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت وگوی ویژه تلویزیونی با اشاره به شلوغی متروی تهران، اضافه کرد: شلوغی مترو بیشتر به علت تردد کارمندان است و مقرر شده امروز(چهارشنبه) این مساله در هیات دولت مطرح گردد، اگر صلاح باشد در صورت امکان با تفویض اختیار به وزارتخانه ها، ساعت کار کارمندان شناور می گردد و باز هم تعداد کارمندان در ادارات کاهش می یابد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکید نمود: با شناور شدن ساعت کار کارکنان در ادارات، این یاری خواهد نمود تا حجم تردد با وسایل حمل و نقل عمومی و به خصوص با مترو کاهش یابد.

رییسی اضافه کرد: اگر ساعت کار کارمندان در ادارات نیز شناور گردد، در این صورت عده ای از کارکنان ساعت 8 تا 14 و عده ای نیز مثلا از ساعت 10 تا 15 در ادارات حضور خواهند یافت.

لازم به ذکر است، به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا در کشور در حال حاضر با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در 160 شهر به مدت دو هفته تعداد کارکنان ادارات به یک سوم کاهش پیدا نموده اند و از ساعت 21 تا 4 صبح نیز تردد خودرو های شخصی در سطح معابر شهر ها ممنوع شده و از سفر خودرو های شخصی با پلاک غیربومی نیز در استان ها جلوگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیسی: رعایت پروتکل های بهداشتی به 90 درصد رسید ، پیشنهاد شناور شدن ساعت کار کارمندان در دستور کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: رعایت پروتکل های بهداشتی به 90 درصد رسید ، پیشنهاد شناور شدن ساعت کار کارمندان در دستور کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید