دومین کمپ فصل جدید استعدادیابی ایرانسل-لالیگا شروع شد

به گزارش وبلاگ سانا و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این دوره ویژه پسران 11 تا 13 ساله است و نوجوانانی که در دوره های قبلی حضور نداشته اند، می توانند در این دوره شرکت نمایند.

دومین کمپ فصل جدید استعدادیابی ایرانسل-لالیگا شروع شد

برای شرکت در دوره جدید کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا خانواده نوجوانان 11 تا 13 سال می توانند یک دقیقه ویدئو از بازی فوتبال فرزندانشان را تا تاریخ 10 خردادماه به نشانی irancell.ir/camp ارسال نمایند.

ویدئوهای رسیده، روز 19 خردادماه توسط یک تیم کارشناس استعدادیابی مورد ارزیابی قرار گرفته و از بین شرکت نمایندگان، 60 نفر برای آموزش سه روزه به کمپی که از 28 تا 30 خرداد 98 برگزار خواهد شد، دعوت می شوند.

ایرانسل پیش از این، چهار دوره کمپ استعدادیابی با حضور بازیکنان و سفیران استعدادیابی لالیگا نظیر لوئیس گارسیا، ژولیو باپتیستا و گایزگا مندیتا در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان تیم ملی و باشگاه های ایران برگزار نموده است. در چهار کمپ قبلی 330 بازیکن نوجوان مستعد شناسایی شده، آموزش دیدند و مدارک حضور در این کمپ ها را دریافت کردند.

کمپ های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا در راستای تفاهم نامه ای که بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، با دو هدف فراهم آوردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه میان جوانان منعقد شده است، برگزار می گردد. ایرانسل چندی قبل از تمدید این تفاهم نامه خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دومین کمپ فصل جدید استعدادیابی ایرانسل-لالیگا شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین کمپ فصل جدید استعدادیابی ایرانسل-لالیگا شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید